Zobacz wÄ…tek - suzuki bandit 400
NAS Analytics TAG

suzuki bandit 400

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

suzuki bandit 400

Postprzez szyszeczka14 » 23/11/2013, 22:26

witam mam problem z bandyta,ciezko bylo go uruchomic po wyczyszczeniu zbiornika i gaznikow,ale sie udalo przy synchronizacji zauwarzylem ze wakuometry pokazuja strasznie mala wartosc podcisnienia,po ustawieniu ciezko wkreca sie na wysokie obroty,a raczej powyzej 10 tysiecy nie da rady, na srednie tak do ok 9 tysiecy jeszcze jakos idzie, dodam ze motocykl stal 2 lata nie ruszany.Zmierzylem cisnienie i ma kolejno 5, 5,5, 5, 5,5bar po wlaniu oleju do cylindow cisnienie wzroslo do kolejno 8, 8,5 8, 8,8bar pomyslalem wiec ze to pierscienie zapieczone w tlokach rozebralem silnik i sie okazuje ze silnik byl naprawiany jest zroiony szlif nowe tloki i pierscienie.Zawiozlem cylindry z tlokami d zakladu gdzie robia szlify i poprosilem o dokladne pomiary i sie okazuje ze wszystkie wymiary sa ok mieszcza sie w granicy tolerancji i tu mam pytanie co moze byc powodem takiego zachowania sie silnika,prosze pomorzcie bo mi juz pomysly sie skonczyly z gory dzieki!!!!! :shock:
szyszeczka14
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11/7/2008, 22:08
Lokalizacja: dabrowa bialostocka


Postprzez RUTRA.RD » 25/11/2013, 09:22

ja to bym zlozyl wszystko do kupy zmienil swiece ( zakladam ze pali ci na wszystkie 4 gary bo z natury ludzie nie slysza ze nie pali na 1 lub 2 :) ) ustawil sklad mieszanki i go przegonil porzadnie, a jak wszystko jest ok i nic to nie da to bym wlal ceramizera u kumpla w aucie pomogl
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez gulczas9 » 26/11/2013, 18:40

ciśnienie zależy też od szczelności zaworów, warto sprawdzić membrany gaźnika
gulczas9
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 19/3/2009, 20:44
Lokalizacja: Mikołajki warmińsko-mazurskie

Postprzez piotrp » 28/11/2013, 22:57

a jak kolego mierzyłeś ciśnienie z gaźnikami czy bez??
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez piotrp » 28/11/2013, 23:14

owszem ma i to bardzo duże bo przy założonych gaźnikach przepustnice są na dole przez co cylindry nie napełniają sie w pełni co skutkuje włąśnie takim ciśnieniem otwarcie manety gazu nic w tym przypadku nie daje

I zapewne miał takie ciśnienie bo wątpie czy ten silnik zapaliłby wogóle przy 5 barach, te bandziory co innego boli przerabiałem ten temat już nie raz
Ostatnio edytowano 28/11/2013, 23:19 przez piotrp, łącznie edytowano 1 raz
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez piotrp » 28/11/2013, 23:21

ale pierdoły opowiadasz, liczy sie ilość zassanego powietrza zatkaj wogóle kruciec ss i sprawdź jakie wtedy ciśnienie ci wybije... 0

Technika pomiaru:
Stan techniczny silnika, bez jego demontażu, ocenia się na podstawie osiągów , zużycia paliwa, oleju oraz ciśnienia sprężania w cylindrach. Pomiar stopnia sprężania silnika służy do sprawdzania stopnia zużycia elementów silnika, które maja wpływ na szczelność cylindra tzn. gładzi cylindra, tłoka, pierścieni oraz przylgni zaworów i ich gniazd.
Wykonanie pomiaru:
- sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować luzy zaworów ponieważ mają one wpływ na wynik pomiaru
- po nagrzaniu silnika do temp 70-80C wykręcić wszystkie świece zapłonowe (niedopuszczalne jest wykonywanie pomiarów na zimnym silniku, ponieważ zbyt duże luzy między tłokiem a cylindrem spowodują wykazanie zaniżonego ciśnienia sprężania)
- całkowicie otworzyć przepustnice w celu uzyskania lepszego napełnienia cylindrów.
- przygotować przyrządy do pomiaru: nacisnąć iglice zaworka odpowietrzającego znajdującego się w końcówce przyrządu, sprawdzić początkowe ustawienie wskazówki i w razie potrzeby obracając tarczę z podziałką wyzerować
- końcówkę próbnika wcisnąć w otwór świecy zapłonowej zwracając szczególną uwagę na zachowanie szczelności tego połączenia
- włączyć rozruszniki i napędzać nim silnik tak długo, aż wskazówka manometru nie przestanie się przesuwać. W tym czasie wał korbowy powinien obracać się z prędkością co najmniej ok.100 obr/min. Warunkiem uzyskania takiej prędkości obrotowej silnika jest całkowicie naładowany akumulator . Przy mniejszej prędkości obrotowej zbyt duży jest wpływ nieszczelności między tłokiem a cylindrem na wartość ciśnienia, które może okazać się zaniżone
- po wyłączeniu rozrusznika odczytać wskazania na próbniku.
Ostatnio edytowano 28/11/2013, 23:32 przez piotrp, łącznie edytowano 1 raz
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez piotrp » 28/11/2013, 23:34

Mam swój serwis i wiem co pisze

Wyjaśnij mi z czego wydmucha to ciśnienie jak będzie wlot w 90% zamknięty przez zamkniętą przepustnice od podciśnienia?? Ma zbyt mało powietrza żeby cylinder sie napełnił maksymalnie
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez piotrp » 29/11/2013, 09:18

Pewnie że moge podjechać, Wiem co mówie bo sie osobiście na to złapałem
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez szyszeczka14 » 2/12/2013, 18:00

RUTRA.RD swiece sa w porzadku chodzi na wszystkich garach,tylko po odkreceniu manetki dusi sie lu b gasnie da rade chodzic tylko w malym zakresie obrotow albo tylko na niskich chodzi o to ze zachowanie wskazuje na brak podcisnienia wytwarzanego przez tlok cofajacy sie do dolu w suwie ssania jak mu szmate w filtr powietrza wsadzilem i zostawilem wlot wielkosci palca wskazujacego do dal rade wkrecic sie do ok9000obr.

piotrp mierzylem z gaziorami i bez i nie ma roznicy

zrobiłem za ciebie edycję ale proszę pamiętaj że nie wolno pisać post pod swoim postem

senekkorzenna

senekkorzenna wiem ze nie mam cisnienia,wedlug serwisowki powinno byc miedzy 10-14,5 bara,dolny limit to 8 barow, tylko powiedzcie czemu skoro wszystkie czesci byly mierzone i jest minimalne zuzycie np. na zamkach pierscieni tloka jest zedu 0,2 do 0,3 mm maxymalnie,gdzie serwisowka podaje dopuszczalne zuzycie do 0,5mm ,zeby go zapalic wycheblowalem jeden akumulator i dopiero na drugim zapalil po zatkaniu dolotu,membrany w gaznikach sa ok,po wlaniu oleju do cylindrow oczywiscie nie 0,5l na gar cisnienie skoczylo o 3bary i gdzie jest chaczyk?Zmiany skladu mieszanki w gaznikach tez nic nie dawaly!przed odstawieniem go na postoj trzy letni wlasciciel twierdzi ze jezdzil normalnie gdzie te cisnienie zmyka nie mam pojecia jeszcze takiego przypadku nie mialem w suzuki POMOCY!!!!!!!!!

i znowu piszesz post pod poste mimo że informowałeś mnie na prywatnym że tego już nie zrobisz :evil:
naprawdÄ™ ostatni raz ci odpuszczam,przeczytaj regulamin.

senekkorzenna
szyszeczka14
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11/7/2008, 22:08
Lokalizacja: dabrowa bialostocka

Postprzez szyszeczka14 » 8/12/2013, 10:34

Witam wszystkich rozwiazalem juz problem nie da rady ssac mieszanki paliwowo powietrznej chodzil tylko na wolnych obrotach i ciezko pali,postanowilem ze nie bede sie bawil tylko zestaw pierscieni do wymiany i w nowym sezonie ogien z rury kolo do gory che che,dziekuje wszystkim za pomoc i do nastepnego!!!!!!!!!LEWA W GORE!!!!!!!!!!!POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!
szyszeczka14
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11/7/2008, 22:08
Lokalizacja: dabrowa bialostocka



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê