Kawasaki ER-5 gdzie może być blokada.
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kawasaki ER-5 gdzie może być blokada.
Witam
PiszÄ™, w sprawie blokad w ER-5.
Z tego co się dowiadywałem to były one blokowane na przepustnicach i na króćcach ssących.
Po odblokowaniu przepustnic nie przybyło mocy, a króćce mam odblokowane.
Blokuje ją tak jak by za mała dawka paliwa.
Ma ktoś może jakieś pomysły gdzie może być jeszcze blokada?
Pozdrawiam.
PiszÄ™, w sprawie blokad w ER-5.
Z tego co się dowiadywałem to były one blokowane na przepustnicach i na króćcach ssących.
Po odblokowaniu przepustnic nie przybyło mocy, a króćce mam odblokowane.
Blokuje ją tak jak by za mała dawka paliwa.
Ma ktoś może jakieś pomysły gdzie może być jeszcze blokada?
Pozdrawiam.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Sprawdziłem i dysze mam 105. Sprawdziłem też w gaźnikach gdzie typek mówił, że pochodzą z odblokowanej ER'ki i dysze były 102.
Teraz pytanie brzmi, czy dostane same dysze, jeśli tak to czy wystarczy kupienie dysz, czy też trzeba do tego iglice?
Albo może zamiast kupowania dysz, po prostu rozwiercić je wiertłem 1.3 i będzie git.
Co byś mi doradził?
Teraz pytanie brzmi, czy dostane same dysze, jeśli tak to czy wystarczy kupienie dysz, czy też trzeba do tego iglice?
Albo może zamiast kupowania dysz, po prostu rozwiercić je wiertłem 1.3 i będzie git.
Co byś mi doradził?
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Z rozwiercaniem możesz przedobrzyć. Znajdź kogoś na miejscu, co ma coś z twina kawasaki i pożycz gaźniki na test - żeby się nie okazało, że jednak nie po tej stronie leży problem. Ja kiedyś kupiłem gaźniki na części za 80zł i okazały się być w lepszym stanie niż moje.
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Tego Ci w 100% nie powiem. Mój KLEkot był odblokowany jeszcze w ASO w niemcowni, a dodatkowe gaźniki kupiłem dla jednego pływaka. Ale z tego co kojarzę, to oba gaźniki różniły się jedynie dyszami - pomijając budowę, bo było kilka wersji, ta z GPZ nie posiadała nawet zaworu air-cut, a późniejsze rocznikowo gaźniki miały dodatkowo ogrzewanie.
-edit-
tak mi się przypomniało

-edit-
tak mi się przypomniało

- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
W tym problem, że miałem tylko blokadę na przepustnicy na 2 otworki, a była na 25kW to się nie zgadza nawet z tą tabelką, reszta jest odblokowana, a nie poleci więcej niż 150;/
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości