Zobacz wątek - Kawasaki ER-5 gdzie może być blokada.

Reklama

NAS Analytics TAG

Kawasaki ER-5 gdzie może być blokada.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki ER-5 gdzie może być blokada.

Postprzez fasoliusz » 22/11/2013, 00:08

Witam
Piszę, w sprawie blokad w ER-5.
Z tego co się dowiadywałem to były one blokowane na przepustnicach i na króćcach ssących.
Po odblokowaniu przepustnic nie przybyło mocy, a króćce mam odblokowane.
Blokuje ją tak jak by za mała dawka paliwa.
Ma ktoś może jakieś pomysły gdzie może być jeszcze blokada?

Pozdrawiam.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew


Postprzez Artur_ » 22/11/2013, 08:19

Jakie masz dysze? W KLE 500 dyszę główną miałem 112. W gaźnikach z GPZ były 130. U Ciebie moc podobna jak w pierwszych wypustach KLE, więc musi być przynajmniej 112.
Obrazek
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez fasoliusz » 22/11/2013, 19:58

Sprawdziłem i dysze mam 105. Sprawdziłem też w gaźnikach gdzie typek mówił, że pochodzą z odblokowanej ER'ki i dysze były 102.

Teraz pytanie brzmi, czy dostane same dysze, jeśli tak to czy wystarczy kupienie dysz, czy też trzeba do tego iglice?
Albo może zamiast kupowania dysz, po prostu rozwiercić je wiertłem 1.3 i będzie git.
Co byś mi doradził?
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Artur_ » 23/11/2013, 00:47

Z rozwiercaniem możesz przedobrzyć. Znajdź kogoś na miejscu, co ma coś z twina kawasaki i pożycz gaźniki na test - żeby się nie okazało, że jednak nie po tej stronie leży problem. Ja kiedyś kupiłem gaźniki na części za 80zł i okazały się być w lepszym stanie niż moje.
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez fasoliusz » 23/11/2013, 10:25

A powiedz mi, czy to całe gaźniki musze wymienić, czy przepustnice z dyszą, czy samą dyszę mogę?
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Artur_ » 23/11/2013, 14:37

Tego Ci w 100% nie powiem. Mój KLEkot był odblokowany jeszcze w ASO w niemcowni, a dodatkowe gaźniki kupiłem dla jednego pływaka. Ale z tego co kojarzę, to oba gaźniki różniły się jedynie dyszami - pomijając budowę, bo było kilka wersji, ta z GPZ nie posiadała nawet zaworu air-cut, a późniejsze rocznikowo gaźniki miały dodatkowo ogrzewanie.

-edit-
tak mi się przypomniało
Obrazek
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez fasoliusz » 24/11/2013, 00:18

W tym problem, że miałem tylko blokadę na przepustnicy na 2 otworki, a była na 25kW to się nie zgadza nawet z tą tabelką, reszta jest odblokowana, a nie poleci więcej niż 150;/
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez mati22252 » 24/11/2013, 01:14

ER5 jeżeli była zablokowana seryjnie a nie przez użytkownika na 25KW to ma inne wałki rozrządu. Rozblokowanie to wymiana na odblokowane innej możliwości nie ma.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości




na gr