Pierwszy motocykl, +/- 6 000 PLN
• Strona 1 z 1
Pierwszy motocykl, +/- 6 000 PLN
Witam, od dluzszego czasu motocykl nie daje mi spac po nocach, a ze bylem grzeczny w tym roku to postanowilem, ze spelnie swoje marzenie.
Poszukuje czegos na poczatek, jestem absolutnym laikiem w kwesti dwoch kolek.
Nie potrafie sprawdzic stanu technicznego itp.
Mam wiec gorace prosbe do Was, jezeli macie jakies sprawdzony sprzet ewntualnie wpadnie wam w oko ogloszenie warte uwagi to prosze o jakies informacje.
Jest tylko jedno ale kat A bedzie dopiero na nastepny rok wiec sam nim nie przylece.
Co do motocykla.
1. 0 km przejechanych
2. Jazda na codzien, tzn tam gdzie obecnie latam autem; praca, miasto, dluzsze wypady za miasto taka podmianka samochodu na motocykl
3. plus/minus 6000 na sam moto, pamietam o ubraniu
4. Podobaja mi sie sporty ale czy bedzie tak wygodnie jak na turystyku i czy swiezy opanuje jazde?
5. Rozwazam gs 500/xj 600
6. Fajnie jak moto nie bede musial zmieniac po jednym, dwoch sezonach
7. Jestem zdrowo myslacym czlowiekiem, wiem ze do wszystkiego nalezy podchodzic z glowa ale boje sie ze "taki kawal prostej, ladnej drogi i nie odrekcisz"
8.180 cm wzrostu, 85 kg wagi
9. Podobaja mi sie sprzety z owiewkami ale boje sie o szlify, a predzej czy pozniej beda.
Oferty z podlasie mile widziane.
Pozdrawiam serdecznie,
Wojtek
Mam wiec gorace prosbe do Was, jezeli macie jakies sprawdzony sprzet ewntualnie wpadnie wam w oko ogloszenie warte uwagi to prosze o jakies informacje.
Jest tylko jedno ale kat A bedzie dopiero na nastepny rok wiec sam nim nie przylece.
Co do motocykla.
1. 0 km przejechanych
2. Jazda na codzien, tzn tam gdzie obecnie latam autem; praca, miasto, dluzsze wypady za miasto taka podmianka samochodu na motocykl
4. Podobaja mi sie sporty ale czy bedzie tak wygodnie jak na turystyku i czy swiezy opanuje jazde?
7. Jestem zdrowo myslacym czlowiekiem, wiem ze do wszystkiego nalezy podchodzic z glowa ale boje sie ze "taki kawal prostej, ladnej drogi i nie odrekcisz"