Zobacz wÄ…tek - Pierwszy motocykl, +/- 6 000 PLN
NAS Analytics TAG

Pierwszy motocykl, +/- 6 000 PLN

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Pierwszy motocykl, +/- 6 000 PLN

Postprzez snnemeznis » 21/11/2013, 19:08

Witam, od dluzszego czasu motocykl nie daje mi spac po nocach, a ze bylem grzeczny w tym roku to postanowilem, ze spelnie swoje marzenie.

Poszukuje czegos na poczatek, jestem absolutnym laikiem w kwesti dwoch kolek.

Nie potrafie sprawdzic stanu technicznego itp.

Mam wiec gorace prosbe do Was, jezeli macie jakies sprawdzony sprzet ewntualnie wpadnie wam w oko ogloszenie warte uwagi to prosze o jakies informacje.

Jest tylko jedno ale kat A bedzie dopiero na nastepny rok wiec sam nim nie przylece.

Co do motocykla.
1. 0 km przejechanych
2. Jazda na codzien, tzn tam gdzie obecnie latam autem; praca, miasto, dluzsze wypady za miasto taka podmianka samochodu na motocykl
3. plus/minus 6000 na sam moto, pamietam o ubraniu :)
4. Podobaja mi sie sporty ale czy bedzie tak wygodnie jak na turystyku i czy swiezy opanuje jazde?
5. Rozwazam gs 500/xj 600
6. Fajnie jak moto nie bede musial zmieniac po jednym, dwoch sezonach
7. Jestem zdrowo myslacym czlowiekiem, wiem ze do wszystkiego nalezy podchodzic z glowa ale boje sie ze "taki kawal prostej, ladnej drogi i nie odrekcisz"
8.180 cm wzrostu, 85 kg wagi
9. Podobaja mi sie sprzety z owiewkami ale boje sie o szlify, a predzej czy pozniej beda.


Oferty z podlasie mile widziane.

Pozdrawiam serdecznie,
Wojtek
snnemeznis
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/11/2013, 18:55


Re: Pierwszy motocykl, +/- 6 000 PLN

Postprzez Carbonowy » 25/11/2013, 10:48