CzesterTX napisał(a):Jakby ktos mial na zbyciu niezakatowane TT w rozsadnych pieniadzach, to chetnie odkupie. Najlepiej quattro 225KM.
Jeździłem Quattro 225KM, ale powiedzmy sobie szczerze, quattro z A3 i TT, czyli modeli z poprzecznie umieszczonymi silnikami, z prawdziwym quattro mają niewiele wspólnego, w tych modelach siedzi sprzęgło Haldex, które "dopina" tył w razie potrzeby i ten napęd jakby jest, ale go nie ma
. Prawdziwe Quattro siedzi przy wzdłużnie umieszczonych silnikach, realizowane przez mechanizm TorSen, napęd na 4 koła jest spięty na stałę, przy pedale w podłodze przenosi 80% momentu na tylne koła, w A4 od 1998 roku w tylnym moście działa EDL, czyli tzw elektromechaniczna szpera.
Szczerze, ja szukał bym raczej 180KM w A4 z pełnoprawnym quattro, albo 225KM w Seacie Cupra R. Z tym, że nie oszukujmy się, takie samochody w 90% są zajeżdżonymi, zakatowanymi trupami
.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"