Zobacz wątek - Hard Enduro KTM LC 4 620

Hard Enduro KTM LC 4 620

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Hard Enduro KTM LC 4 620

Postprzez Red » 19/11/2013, 13:23

Witam serdecznie po raz kolejny

Zwracam się z ponowną prośbą o pomoc, raz bardzo mi pomogliście z wyborem motocykla może i kolejny raz się uda.

Więc tak motocykl jaki mnie interesuje to KTM LC4 620 mało o nim wiem
oczytałem wiele równych forum sporo się dowiedziałem, ale wiadomo czym wiecej tym lepiej.
Dowiedziałem się że występuje masa wersji, ale wyodrębnia się najczęściej tylko trzy.
SC
SX
EGS

Kwota jaka dysponuje to max 6 tyś.
Moto głównie do lasu, bagna, łąki wszelkiego rodzaju trudny teren.


Chciałbym prosić o pomoc w wyborze modela jak i rocznika.
Od 1996 podobno ktm posiadał dwie pompy oraz automatyczny dekompresator który ułatwiał odpalanie - czytałem że czasami przy - stopniach Cięzko je odpalić.

W ogłoszeniach natrafiłem na model z roku 1995 wersja dokłądna " RA " bez elektryki z dużym zbiornikiem.
Moto w przystępnej cenie, więcej w dziale " oferty sprzedaży " - tam dodałem link do ogłoszenia ( licze na waszą pomoc ).

Czy lepiej poszukać modelu z nowszego rocznika ?
Na co zwrócić uwage ?

Mam nadzieje ze pomożecie oraz doradzicie mi w wyborze.
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie


Postprzez Street4Fun » 19/11/2013, 16:37

Powiem ci, że spoglądając w chwili obecnej na ogłoszenia niewiele ich jest, na twoim miejscu poczekałbym do nowego sezonu i szukał, teraz jest mniej motocykli wystawianych, dlaczego ? Nie wiem.
A myślałeś też nad 400, czy tylko taka pojemność cię interesuje ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Red » 19/11/2013, 17:41

Nad 400 - setka nie myślałęm na niej już kompletnie sie nie znam.
A jesli chodzi o LC4 620 1995r jakies opinie ?
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez henio12323 » 19/11/2013, 19:49

kazda LC4 podobna im nowsza tym lepsza i tyle :D 400tka też fajna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez WeaponsTwo » 19/11/2013, 21:28

Mój ojciec posiada EGSa. Fajny motur, po przesiadce z mojej DRki ciągnie jak głupi :D. Tylko jak dla mnie strasznie ciężki, no i czasem lubi sobie nie odpalić, ponieważ ma jakieś chroniczne problemy z pływakiem :P
Avatar użytkownika
WeaponsTwo
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6/1/2013, 22:11
Lokalizacja: JG

Postprzez Red » 20/11/2013, 00:28

W końcu wyjdzie na to że do 6 tys nie da się kupić moto :)
Ciężki tzn ? 121 kg jak dobrze pamiętam to znowu nie tak dużo.
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Bostorn » 20/11/2013, 09:02

w porównania do full crosa to strasznie dużo :D Do hard enduro to też już duzo :P

do 6k da sie fajne moto kupic ale trzeba na spokojnie szukac i czekac na okazje
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Red » 20/11/2013, 11:01

Np ta Ten LC 4 6200 z 1995r jest za 4700 wiec sporo mniej niz 6k - wiadomo rocznik robi swoje.
Gość napisał że dopiero co wymienił :

Korbowód wossner
Łożyska na wał FAG
regulacja luzów zaworowych
świeżo zalany olej
i regulacja gaźnika.

Mam do niego jakieś 200 km dlatego potrzebuje pomocy :)
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez henio12323 » 20/11/2013, 11:08

no to co że powymieniane ? przeciez to logiczne że z tym rocznikiem praktycznie cos musiało byc wymieniane. kwestia kiedy i jak. jedź i oglądaj nikt ci w ciemno aukcji nie bedzie oceniał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez WeaponsTwo » 20/11/2013, 16:14

Z tego co mówił ojciec to on wazy ok. 140 kilo na sucho, a jeszcze dodatkowo jest 20 litrowy bak, który też swoje robi ;). Dlatego napisałem, że dla MNIE jest ciężki, ale ja stałem w innej kolejce kiedy rozdawali krzepę :P
Avatar użytkownika
WeaponsTwo
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6/1/2013, 22:11
Lokalizacja: JG

Postprzez Red » 21/11/2013, 11:12

Jutro jade oglądać 620 z 1997 tylko jest małe ale, gość powiedział że moto na wolnch obrotach kopci na czarno ( mówił mi że jest to spowodowane że źle założył pierścień podczas remonto ) gdy jest na obrotach podobno wszystko jest ok, jutro dokładnie opisze co i jak z pracą silnika.

Podobno rok temu robił remont silnika ( chodź widzę że każdy tak mówi jak chce sprzedać )
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Red » 23/11/2013, 13:15

Byłem widziałem


I tutaj zaczynaja sie pytania.

KTM troszke kopc- był po remoncie, gwarantuje mi ze to nie problem z silnikiem.
Kopci dokłądnie wtedy gdy ma stan oleju gdy miarka ledwo sie macza wszystko jest w normie.

Wytłumaczy mi to ktoś ?

Pan u którego byłem oglądać moto zamówił nowy bagnet by sprawdzić czy stary czasem nie jest jakiś feralny lub nie oryginalny.
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Street4Fun » 23/11/2013, 15:31

Kopci bo zapewne olej bierze. Może źle zrozumiałem, ale chodzi ci o to, że jak jest mało oleju, to jest w porządku, a gdy oleju jest odpowiednia ilość, to zaczyna kopcić ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Red » 23/11/2013, 17:06

Dokłądnie tak. Gdy jest mało oleju to nie kopci, a gdy jest dużo ( tyle co trzeba, norma na miarce ) to kopci na niebiesko.
Koleś z okolicy, mówi ze mi szrotu nie sprzeda że to na bank nie wina tłoka i pierścieni bo je robił.

Wiecie może czemu się tak dzieje ?
Tak moto mi się podoba, czasami szczeli ale to juz gaźniki do regulacji.
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez henio12323 » 24/11/2013, 23:23

hehe mi jak brał olej, i bym spuscił sobie :D to też by nie kopcił ;D pewnie jak jest olej to gdzies ma przedmuch, im wiecej olej utym mniejsza przestrzen i wiecej cisnienia, choc tutaj powinna odma działać ale moze gdzies są juz przedmuchy na tłoku i zasysa sobie olej. zalezy jeszcze na jaki kolor dymi. jak na niebieskawo to tłoczek do wymiany, jak mocny czarny dym to moze byc gaźnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 25/11/2013, 17:09

ten lc4 to pewnie szrot ;D jako fan husqvarny mogę ci polecić te 610, za 6k kupisz z 2000r pozłacaną. jest lżejsza, lepsze zawieszenie a te 610 z 2000r są w porównaniu do starszych bezawaryjne.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości




na gr