Zobacz wątek - A w zimie, ćwiczymy na wiosnę!!
NAS Analytics TAG

A w zimie, ćwiczymy na wiosnę!!

O wszystkim
_________

A w zimie, ćwiczymy na wiosnę!!

Postprzez Dr_Evil » 17/11/2013, 19:55

Cześć,

Mam plan, aby w zimie, kiedy nie będę jeździł na mojej pięknej CB 500, :D

wziąć się za swoją kondycję fizyczną.

Czy możecie wskazać/polecić, jakie ćwiczenia są godne polecenia, celem wzmocnienia najbardziej potrzebnych grup mięśni (dla każdego, wiadomo, co innego - inaczej enduro, inaczej tor), poprawy refleksu, zmysłu równowagi, refleksu i koordynacji?

Być może są gotowe rozwiązania, stosowane przez Zawodowców? Gdzie wówczas szukać?



temat przesuwam do hp, bo tamten dział jest miejscem na takie tematy.
z uwagi jednak na ważność tematu apeluję do braci o nieoftopowanie.
m.
Dr_Evil
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17/10/2013, 22:06
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez JonathanFist » 17/11/2013, 20:13

Na poprawe rownowagi, koordynacji i ogolnej sprawnosci polecam Bieganie, na ok. 5km 3 razy w tygodniu jesli jestes w formie a jak nie to marszobiegi. A na refleks nowego Battlefielda :)
JonathanFist
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10/8/2013, 16:26

Postprzez Dr_Evil » 17/11/2013, 21:23

ok, ale bieżnia, bieganie przełajowe, po mieście?

come on, jak zadbać o sprawność i jezdzic jak złoto, po zimowej przerwie?

Uprzejmie prosze o dbalsze dobieranie slow
Rosiboj
Dr_Evil
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17/10/2013, 22:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JonathanFist » 17/11/2013, 22:04

Teraz jak spadnie snieg to pozostaje bieznia. Chyba, ze wroci pogoda wtedy jak masz dostep do fajnych terenow to przelajowe- mniej stawy narazisz niz na asfalcie, ale i tak warto kupic obowie z dobra amortyzacja. Pamietaj zeby sie rozgrzewac przed treningiem i rozciagac po. Pozdrawiam
JonathanFist
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10/8/2013, 16:26

Postprzez malomi » 18/11/2013, 12:57

A ja proponuję ogólno rozwojowe treningi jest kupa stron typu np. sfd gdzie zainteresowani mogą zgłębić temat.
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez Dr_Evil » 25/11/2013, 20:49

trening ogólnorozwojowy jest ogólny

a mi waśnie chodzi o coś konkretnego, pod kątem jazdy motocyklem
Dr_Evil
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17/10/2013, 22:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez madcap » 28/11/2013, 20:38

jeśli masz możność to z biegania zdecydowanie przełaje.
5 km to trochę mało. raczej nie ustawiaj się na dynamikę ani na kilometraż, tylko na czas wybiegania - luźne tempo i około 40 do 50 min.
zima nie sprzyja długiemu wybieganiu oraz mocnemu tempu, zwłaszcza jesli nie jesteś przygotowany.
choć na razie na tyle sprzyja, by zdążyć się przygotować do deszczu, mrozu, śniegu - w takich warunkach też się biega.
do tego raz w tygodniu albo w terenie albo na siłowni elementy fit crossu.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez niebezpiecznygość » 5/12/2013, 16:53

Ja w zimie robie mase na wiosne rzeźba i troche kardio... kondycha gwarantowana cały rok!!
niebezpiecznygość
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14/12/2012, 17:36

Postprzez Mewoth » 6/12/2013, 12:34

Jeśli chcesz robić wytrzymałość to polecam biegać 5x5 minut z przerwami 2 minuty polegające na marszu. Najlepiej biegać na tętno 150 - 170, ale to zależy od indywidualnych predyspozycji.

Co do koordynacji to polecam aerobik. Wiem, że głupie i babskie, ale bardzo dobrze poprawia koordynacje.
Ile jeszcze...
Mewoth
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/11/2013, 16:19
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Brekekeks » 7/12/2013, 12:07

Ja tam łazikuję ze swoimi psami, przynajmniej 40 minut co rano i w sumie można to uznać za marszobieg. Lub trening interwałowy. Do tego standardowo minimum tego co da się zrobić w domu, brzuszki, pompki i przysiady, co dzień co innego, 3 serie do oporu.

Nic specjalnego, ale trzyma mnie w formie.
Wspomagam się też BCAA, w moim przypadku pomogło przytyć i to konkretnie, nigdy nie mogłem przebić granicy 48.5kg a teraz 54 już jest i trzyma się stabilnie.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Walenty » 7/12/2013, 14:53

Brekekeks napisał(a):Ja tam łazikuję ze swoimi psami, przynajmniej 40 minut co rano i w sumie można to uznać za marszobieg. Lub trening interwałowy. Do tego standardowo minimum tego co da się zrobić w domu, brzuszki, pompki i przysiady, co dzień co innego, 3 serie do oporu.

Nic specjalnego, ale trzyma mnie w formie.
Wspomagam się też BCAA, w moim przypadku pomogło przytyć i to konkretnie, nigdy nie mogłem przebić granicy 48.5kg a teraz 54 już jest i trzyma się stabilnie.


Przy jakim wzroście ta waga?
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3599
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Brekekeks » 7/12/2013, 19:42

163cm. I tak było za mało. Nigdy nie bylem niejadkiem, ale z utrzymaniem prawidłowej wagi zawsze miałem problem. Na studiach przez trzy lata ćwiczyłem regularnie trójbój siłowy, i mimo diety i regularnych treningów przytyłem może 0.5 kg. A teraz trochę pracy, normalne jedzenie, żadnej diety plus piguły i bam, 54. Lepsze życie dzięki chemii.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Czester » 9/12/2013, 10:35

niebezpiecznygość napisał(a):Ja w zimie robie mase na wiosne rzeźba i troche kardio... kondycha gwarantowana cały rok!!

Ja robie mase przez caly rok. Aktualnie dobijam do 112kg. Jest ciezko :?
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4651
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Dzelen » 13/12/2013, 12:04

jeżeli masz w domu kawałek wolnej podłogi, to bardzo polecam Ci trening na drabince. Głównie jest to na koordynacje. Jeżeli nie chcesz wydawać na to kasy, możesz sobie zrobić nawet sam z np sznurków i dobrze by było podkleić taśmą żeby się trzymało na miejscu, sam tak robiłem ;) myślę ze chociażby na yt znajdziesz sporo filmików z ćwiczeniami :)
Dzelen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 31/7/2012, 09:21

Postprzez danielow » 16/12/2013, 16:37

a6w jest najlepsza :)
danielow
 

Postprzez facepalm » 24/12/2013, 19:59

od a6w padają plecy.
facepalm
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 18/6/2012, 22:01

Postprzez zirytowany » 26/12/2013, 18:47

danielow napisał(a):a6w jest najlepsza :)

Bez ironii ;)
Jeśli chcesz mieć ćwiczenia na moto to pomyśl o:
-rozciąganiu się przede wszystkim;
-poprawie kondycji, polecam basen;
-wzmocnieniu nóg i pleców;
-poprawie ogólnej tężyzny fizycznej;
-refleks wyuczysz sobie na grach chociażby, serio serio.
zirytowany
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 26/12/2013, 03:43

Postprzez PieciaZ » 28/12/2013, 20:52

No niby zima, a ja nie ćwiczę na wiosnę, bo jeszcze w II dzień Świąt i dzisiaj wyskoczyłem polatać.
Myślałem, że coś z głową nie tak, ale okazało się, że nie byłem jedyny w mieście na 2 kółkach.
A jak u Was ? Maszyny już schowane głęboko w garażu czy jeszcze nieśmiało wyciągacie ?
Pozdro
Avatar użytkownika
PieciaZ
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22/9/2013, 13:58
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez krzysiek2702 » 28/12/2013, 21:44

Wyciągamy, wczoraj zrobiłem 105km :D
Piaggio Zip--> Honda CBF 125--> Honda CBF 600NA
krzysiek2702
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:23
Lokalizacja: Bieszków/ Żary

Postprzez madcap » 11/1/2014, 14:50

dziś wystukane 15,9.
za cały tydzień skromne 38,7

w ramach motywacji
Obrazek
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr
cron