Zobacz wątek - 636 2004r dymi

Reklama

NAS Analytics TAG

636 2004r dymi

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

636 2004r dymi

Postprzez sebek4385 » 17/11/2013, 10:40

Witam kumpel posiada kawe 636przelatał nia 6tys km wzięła jakas setkę oleju motul 5100
A problem jest taki ze na wysokich jak przegazuje kopci na niebiesko przy odcince juz czarno jaki moze byc tego powód ??? Mysle ze nie chodzi o branie oleju 100-150gram na taki przebieg to norma???
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo


Postprzez Glenroy » 17/11/2013, 11:17

Jednak kopcenie na niebiesko to objaw spalania oleju, czarny przy odcince równie dobrze może wynikać z ze zbyt bogatej mieszanki. Świece sprawdzaliście? Płyn chłodniczy ok?
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez sebek4385 » 17/11/2013, 13:34

Płyn ok nie sprawdzałem świec . Czy moze to wynikać ze zbyt długo nie wymieniany był olej ? Kumpel tylko dolał koles mówił ze wymieniał ale rożnie to bywa. Jesli to uszczelniacze to da rade zmienic bez zdejmowania głowicy ?
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez tomek2102 » 18/11/2013, 11:15

Uszczelniacze wymienisz bez zdejmowania głowicy. I najwygodniej będzie wyjąć silnik. Opisz jeszcze styl jazdy, bo przy pałowaniu i wkręcaniu silnika do odcięcia to każdy silnik weźmie olej. Martwił bym się jak bys musiał dolać litr. A 150g to raczej normalne zużycie.
Ostatnio edytowano 18/11/2013, 11:25 przez tomek2102, łącznie edytowano 1 raz
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm

Postprzez sebek4385 » 18/11/2013, 11:23

Spróbujemy zmienic olej na 15w50 moze cos pomoze
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez sebek4385 » 18/11/2013, 11:47

A jesli nie to nic nie trzeba robic nic mu nie bedzie a tylko ładowanie sie w koszta

Ty spróbuj przeczytać regulamin :? ponieważ masz już 52 posty to powinieneś znać zasady panujące na forum :?

następny raz ostrzeżenie


senekkorzenna
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Repsol » 18/11/2013, 19:23

Niewielki czarny lub brunatny dym przy odcince, to raczej norma.

Niebieski dym przy wkręcaniu na obroty -> silnik spala olej, przede wszystkim do sprawdzenia kompresja.
Niebieski dym przy schodzeniu z obrotów -> uszczelniacze zaworowe.
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez sebek4385 » 18/11/2013, 20:26

To przy wkręcaniu powyżej 9-10 tys moto chodzi jak lalka to jedyny mankament
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez melvin » 19/11/2013, 19:12

a nie zasysa jakichś małych ilości oleju odmą?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr
cron