Motocykl na kategorię A2, co wybrać?
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Motocykl na kategorię A2, co wybrać?
Witam,
Niedługo zamierzam zrobić prawko na kategorię A2.
Jakie moto można kupić na tą kategorię za nieduże pieniądze?
Jak na razie do czynienia miałem z roxem (full sport) + motocykle typu wsk, shl.. (nauka jazdy na biegówce).
Kasy mam na ten cel nie za dużo bo jakieś 3-4 tys.
Ja osobiście myślałem np. o cbr 125, ale to raczej jest za słabe, następnie o rs 125 ale tu znowu trochę spalanie wysokie, a poza tym wolał bym może coś większego bo to w końcu A2, a nie A1.
JakieÅ› propozycjÄ™?
Z góry dzięki
Niedługo zamierzam zrobić prawko na kategorię A2.
Jakie moto można kupić na tą kategorię za nieduże pieniądze?
Jak na razie do czynienia miałem z roxem (full sport) + motocykle typu wsk, shl.. (nauka jazdy na biegówce).
Kasy mam na ten cel nie za dużo bo jakieś 3-4 tys.
Ja osobiście myślałem np. o cbr 125, ale to raczej jest za słabe, następnie o rs 125 ale tu znowu trochę spalanie wysokie, a poza tym wolał bym może coś większego bo to w końcu A2, a nie A1.
JakieÅ› propozycjÄ™?
Z góry dzięki

- rafal1730
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 10/10/2009, 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, widziałem to lecz Ninja 250r i GS500F za drogie, ewentualnie ta GS500.
Poza tym mam trochę inne wymagania, bo dla mnie v-max i przyśpieszenie jest prawie nie istotne.
Dla mnie te 100-120 km/h wystarczy.
Nie chce się od razu zabić tylko sobie co jakiś czas pojeździć.
Coś oprócz tej GS500 za tą kasę można kupić?
Poza tym mam trochę inne wymagania, bo dla mnie v-max i przyśpieszenie jest prawie nie istotne.
Dla mnie te 100-120 km/h wystarczy.
Nie chce się od razu zabić tylko sobie co jakiś czas pojeździć.
Coś oprócz tej GS500 za tą kasę można kupić?
- rafal1730
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 10/10/2009, 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
rafal1730 napisał(a):Coś oprócz tej GS500 za tą kasę można kupić?
Kawasaki ER5 tez będzie ok
jak dobrze i cierpliwie poszukasz to i GS500 i ER5 kupisz za 3-4tys zł, może nie najmłodsze ale w dobrym stanie
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
A co by było lepsze?
ER5 czy GS500?
Cena podobna, więc nie wiem czym się kierować.
Ja za bardzo się jeszcze nie znam na takich maszynach to ciężko mi podjąć jakoś decyzję.
I jak w tych moto ze spalaniem?
ER5 czy GS500?
Cena podobna, więc nie wiem czym się kierować.
Ja za bardzo się jeszcze nie znam na takich maszynach to ciężko mi podjąć jakoś decyzję.
I jak w tych moto ze spalaniem?
- rafal1730
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 10/10/2009, 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
Lepsze będzie to które będzie w lepszym stanie... za 3-4tyś zł nie ma co wybrzydzać.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):Lepsze będzie to które będzie w lepszym stanie... za 3-4tyś zł nie ma co wybrzydzać.
dokładnie tak

chociaż ER5 w porównaniu do GS500 z lat 90-tych jest ładniejsza według mnie i chłodzona już cieczą
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Na allegroszu spokojnie znajdziesz sztuki zblokowane (zapewne tylko w papierach) na 25kW http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... automotive
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Ciężko coś takiego znaleźć, a jak jest to cena sporo większa.
A gdybym kupił normalną to czy przy przerejestrowywaniu nie mógł bym w dowodzie zmienić z 37KW na np. 34KW?
Co musiałbym zrobić i jaki jest tego koszt?
A gdybym kupił normalną to czy przy przerejestrowywaniu nie mógł bym w dowodzie zmienić z 37KW na np. 34KW?
Co musiałbym zrobić i jaki jest tego koszt?
- rafal1730
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 10/10/2009, 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
rafal1730 napisał(a):Ciężko coś takiego znaleźć, a jak jest to cena sporo większa.
A gdybym kupił normalną to czy przy przerejestrowywaniu nie mógł bym w dowodzie zmienić z 37KW na np. 34KW?
Co musiałbym zrobić i jaki jest tego koszt?
Ale po co kombinować z ER5, mając niewiele mu ustęującego GS500, w którym przynajmniej hamulce działają jak powinny, czego o ER5 powiedzieć nie mogę.
Koszt blokady, jak dla mnie w przypadku takiego ER czy Hondy CB500 jest po prostu bezsensownie wydanymi pieniędzmi, musisz mieć na wszystko papiery, homologacje, potwierdzoną moc przez badanie na hamowni itp. na prawdę za dużo zachodu o te 3kW, już bardziej sensownym było by ograniczenie takiego na przykład SV650.
Nie wiem jak to jest do końca, ale nawet kupując ograniczone moto, powinieneś dostać jakiś papier na to, bo w innym wypadku na pierwszym przeglądzie wklepią Ci katalogowe dane, przynajmniej ja małem tak ze wszystkimi jeździdłami

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Jeśli masz wiekszy budżet niż na poczciwego GS-a to ja dorzucę "Yamaha-MT-03" nie trzeba blokować...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
No to chyba pozostanÄ™ przy tym Suzuki Gs500, tylko mam jeszcze pytanie.
Czym się różnią te modele gs500, gs500e, gs500f, gs500n?
Nie wiem czy wszystkie wymieniłem...
Tak na oko to aby w f zauważyłem owiewki, ale to też nie w każdej...
Czym się różnią te modele gs500, gs500e, gs500f, gs500n?
Nie wiem czy wszystkie wymieniłem...
Tak na oko to aby w f zauważyłem owiewki, ale to też nie w każdej...
- rafal1730
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 10/10/2009, 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
GS 500 E, GS 500 N, GS 500 - to ten sam motocykl zwyczajnie GS 500 E to nazwa oficjalna, GS 500 N - naked czyli czasami ktoś znając wersję F zapożycza to N od innych znanych mu modeli jako określenie modelu bez owiewek, GS 500 - zwyczajnie skrócona wersja potocznie używa się nazw GS 500 oraz GS 500 F
Wersja F to wersja z owiewką i chłodnicą oleju.
Jest jeszcze wersja EU czyli blokowana na rynek europejski, blokada taka potrzebna jest na przykład w Niemczech, blokadę taką można jednak łatwo ściągnąć i po Polskich drogach używać pełni mocy tak jak zrobiłem to ja, nie jest to nic nielegalnego, przerabiasz ją wtedy na zwykłą wersję E.
Wersja F to wersja z owiewką i chłodnicą oleju.
Jest jeszcze wersja EU czyli blokowana na rynek europejski, blokada taka potrzebna jest na przykład w Niemczech, blokadę taką można jednak łatwo ściągnąć i po Polskich drogach używać pełni mocy tak jak zrobiłem to ja, nie jest to nic nielegalnego, przerabiasz ją wtedy na zwykłą wersję E.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
No mam porównanie bo mój kumpel ma RS'kę i szczerze mówiąc wybrał bym GS
RS'ka po modyfikacjach ma osiągi zbliżone do GS'a tyle, że wszystko jest bardziej wyżyłowane i spalanie wzrasta oczywiście RS to maszyna sportowa, a GS to taka typowa szosówka i to miasta i trochę na trasę.
Ja co 6 tys. km wymieniam olej i filtry, on przeprowadza większy lub mniejszy remont. RS'ka jest wyśrubowana, tam chodzi o to żeby z jak najmniejszej pojemności wycisnąć jak najwięcej koni. GS'ka skonstruowana jest tak, żeby wrzucić do niej większą pojemność i jej nie męczyć, spalanie jest bardzo niskie, nie ma takich typowych wad, mi przeszkadzał trochę brak owiewki, ale to zależy od gusty niektórzy to lubią poza tym można kupić wersję F. GS'ka to bardzo nieawaryjny motocykl w którym serwis jest niemal intuicyjny prosta przemyślana konstrukcja w której ciężko coś zepsuć. Niewielka moc jak na tą pojemność nie robi krzywdy silnikowi
Oczywiście dla kogoś to będzie za mało mocy, dla kogoś innego to paskuda, albo nudny motocykl. Ale trzeba mieć talent żeby to zepsuć 

RS'ka po modyfikacjach ma osiągi zbliżone do GS'a tyle, że wszystko jest bardziej wyżyłowane i spalanie wzrasta oczywiście RS to maszyna sportowa, a GS to taka typowa szosówka i to miasta i trochę na trasę.
Ja co 6 tys. km wymieniam olej i filtry, on przeprowadza większy lub mniejszy remont. RS'ka jest wyśrubowana, tam chodzi o to żeby z jak najmniejszej pojemności wycisnąć jak najwięcej koni. GS'ka skonstruowana jest tak, żeby wrzucić do niej większą pojemność i jej nie męczyć, spalanie jest bardzo niskie, nie ma takich typowych wad, mi przeszkadzał trochę brak owiewki, ale to zależy od gusty niektórzy to lubią poza tym można kupić wersję F. GS'ka to bardzo nieawaryjny motocykl w którym serwis jest niemal intuicyjny prosta przemyślana konstrukcja w której ciężko coś zepsuć. Niewielka moc jak na tą pojemność nie robi krzywdy silnikowi


Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość