Zobacz wątek - :)

:)

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

:)

Postprzez e65 » 5/11/2013, 06:45

mam pytanie ile kosztuje cylek do dt 125 ? :)
e65
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 17/9/2013, 14:11


Postprzez pioterk111 » 5/11/2013, 09:06

Zależy jakiej firmy ;-)
Ostatnio edytowano 5/11/2013, 09:29 przez pioterk111, łącznie edytowano 1 raz
pioterk111
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 3/11/2013, 15:21

Postprzez Marcin1324 » 5/11/2013, 09:23

jak zmieniasz to zainwestuj w athene 170 :D takie coś:
http://moto125.pl/p/311/1183/sportowy-c ... amaha.html

A tak to chyba nie warto kupować nowego tylko do starego wbij tuleje.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 5/11/2013, 14:19

zmien nazwę tematu na odpowiednią bo poleci ostrzeżenie i temat zostanie zablokowany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 5/11/2013, 15:04

Wbijaj tuleje albo kup jakiś używany cykej 170 nie oplaca sie robic bo trzeba zmienic gaznik,wydech jak i od razu nowa korbe wstawic a i to sa duze koszty i wyjda ci wiecej niz moze twoja dt warta lepiej wbic tuleje koszt cos kolo 400zl i masz jakby nowy cylek lub tez cos z uzywek poszukaj na forum dt ktos bd miec napewno.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

:)

Postprzez e65 » 5/11/2013, 18:58

rozumiem kolego :) mam jeszcze kilka pytań, na swoim obecnym cylku miałem 5 szlifów i nie mogłem zrobić więcej szlifa bo po prostu nie było gdzie, pytanie może banalne ale musze wiedzieć czy do tego cylka mogę wbić te tuleje i czy ten cylek załóżmy jakby już miał te tuleje czy byłby wytrzymały tak "na dłużej" czy tylko chwilowo ? a drugie pytanie to czy może lepiej zamiast tego mojego cylindra kupić używkę mniej zużytą od mojego i zrobić szlif jak to możliwe albo te tuleje wbijać ? co radzisz ? a i która "wersja" cylka będzie po prostu mocniejsza trwalsza ta z moim cylkiem i z tulejami czy może ten inny ze szlifem i w ogóle ? rozumiesz teraz chcę wszystko dobrze wymienić bo nie śpieszy mi się do kolejnego remonciku :)
e65
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 17/9/2013, 14:11



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr