Zobacz wÄ…tek - pierwszy skuter dla zielonej osoby
NAS Analytics TAG

pierwszy skuter dla zielonej osoby

i inne małe pojemności
_________

pierwszy skuter dla zielonej osoby

Postprzez ester » 4/11/2013, 10:43

Witam

Jestem świeży w tym temacie i nie znam się kompletnie na skuterach ale przymierzam sie aby taki zakupić. Jeżeli ktoś mógłby mi pomoc to bardzo był bym wdzięczny. Otóż mam na wydanie 2500 zl na skuter, chciałbym go do jazdy po mieście, na allegro jest pełno do tej ceny tylko jak ktoś się nie zna to nie wie nawet na co patrzeć. Co byście mi polecili. Używany lub jakiś nowy. Silnik do 51 ccm bo mam prawo jazdy kat. B. I jeśli byłby ktoś skłonny wytłumaczyć co lepsze jako napęd czy łańcuch czy pas napędowy oraz jaki powinien być przebieg na dobry skuter który można jeszcze użytkować. Ważę 95 kg jeśli to jest jakoś ważne i mam 2 m wzrostu oraz czy kupowanie skutera na zimę to jest dobry pomysł? cena jakoś spada w dol podczas zimy? Bardzo proszę o pomoc bo nie mam kogo się poradzić.

Oraz na jakie firmy patrzec podczas wybierania tego skutera?

Niestety musze kupic w swoim rejonie i znalazlem takie dwa:

http://tablica.pl/i/oferta/sprzedam-sku ... f4a5fe461e

http://tablica.pl/i/oferta/skuter-zipp- ... c98c70b77a

Moglby mi ktos doradzic ktory lepszy i oczywiscie na co patrzec ? Jak juz bede je ogladal w realu?
Blagam o pomoc
ester
Świeżak

Postprzez jackal_pl » 4/11/2013, 11:43

Może rozejrzyj się za czym markowym? Honda Aerox? A może jakiś skuter ze stajni Kymco? Np. Super 8/9?

Na marginesie: Będziesz dość śmiesznie wyglądać na skuterku ;) Jesteś dość... wielki.
Kawasaki ER-5, 98r.
jackal_pl
Świeżak

Postprzez ester » 4/11/2013, 11:45

Patrzalem czy cos jest w mojej okolicy innego i niestety nic nie ma innego.. Lub ja szukac nie potrafie dlatego chcialem sie poradzic odnosnie tych 2
ester
Świeżak

Postprzez jackal_pl » 4/11/2013, 11:49

Oglądałeś na otomoto, allegro, gumtree?