Zobacz wątek - Bandit 650 wtrysk 2008 rp. brak wolnych obrotów

Bandit 650 wtrysk 2008 rp. brak wolnych obrotów

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Bandit 650 wtrysk 2008 rp. brak wolnych obrotów

Postprzez jozeks73 » 3/11/2013, 16:32

Witajcie.
Mam taki problem. Po odłączeniu akumulatora, zdjęciu zbiornika i dłuższym postoju motocykla, poskładałem go ponownie. Przy próbie uruchomienia silnika, nie ma żadnego odzewu. Natomiast, kiedy załączam zapłon i załączam czerwony start, w momencie kiedy pompa paliwa pracuje motor odpala, wchodzi na obroty, i gdyby go trzymać tak ok. 4-5 to chodzi a w momencie zejścia niżej silnik gaśnie. Następna próba uruchomienia jest negatywna, chyba, że znowu robię to w momencie pracy pompy paliwa.
Miałem taki sam problem ze 2 lata temu ale po dwóch dniach próby, sam zniknął i silnik zaczął normalnie pracować.
Zastanawiam się czy nie jest to jakiś czujnik, ponieważ normalnie po załączeniu czerwonego start, pompa zawsze przez chwilę pracuje i po chwili staje. Nie wiem jak jest w momencie kręcenia rozrusznikiem, czy pracuje ona stale czy chwilowo.

Może ma ktoś pomysła?

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
jozeks73
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 19/9/2008, 20:10
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez RUTRA.RD » 4/11/2013, 12:59

kod bledu ci wywala ? pali sie fI?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez jozeks73 » 4/11/2013, 15:49

Nie, nic nie pokazuje.
Avatar użytkownika
jozeks73
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 19/9/2008, 20:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez RUTRA.RD » 4/11/2013, 16:56

rozbierz wszystko jeszcze raz co bylo rozbierane i złóż patrząc bacznie w servis manual to chyba najprostsze rozwiązanie, kod błędu powinny wywalić a jak go nie wywala to chu wie co się dzieje, wiec jak nie ma błędu to nie czujnik czyli nie elektronika wiec może paliwo nie dochodzi, kranik pod bakiem jeśli jest przykrecony, uciśnięty przewód, popatrz dobrze w ten deseń
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez jozeks73 » 4/11/2013, 17:41

Sprawdzałem już. Prócz zdjęcia zbiornika do malowania i wyjęcia akumulatora nie było nic rozłączane. Śmieszna sprawa.
Avatar użytkownika
jozeks73
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 19/9/2008, 20:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez sebek4385 » 4/11/2013, 17:51

Czyli cos jak by listwa nie trzymała ciśnień
Sprawdź to
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr