Zobacz wątek - problem AM6

problem AM6

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

problem AM6

Postprzez szorcik123 » 3/11/2013, 10:23

Witam. Mam yamaszke dt 50r z silnkiem Minarelli AM6 2007r swiezo po remoncie silnika ( wymieniony tlok, wszystkie simeringi, piersienie, ) remont z powodu zatarcia sie. Jednak chodzi o to ze przed zatarciem jak jeszcze chodzila normalnie nie chodzila tak jak powinna mocno dymila i przerywala. Myslalem ze to przez simering na wale od strony sprzegla moze byc tego powodem ale najwidoczniej to nie przez to. Teraz po calym remoncie chodzi tak samo, a moze nawet lekko gorzej. Odpala na kompa wszystko chodzi ale na wysokich obrotach przerywa i bardzo dymi. Co moze byc przyczyna?
Dodam tez ze wyczyscilem filtr powietrza, gaznik, sprawdzilem przepustnice wszystko jest dobrze, swiece tez kilka razy zmienialem na inna tez nic to nie daje..? wiec co moze byc przyczyna?
szorcik123
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2013, 10:11
Lokalizacja: Leszno


Postprzez Nepri » 3/11/2013, 11:28

a słyszałeś o docieraniu ?
Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez szorcik123 » 3/11/2013, 11:33

ciekawe jak mam docierac skoro mi tak przerywa ze nie da sie normalnie ujechac?
szorcik123
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2013, 10:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Nepri » 3/11/2013, 11:39

z tego co mówisz to przerywa Ci na wysokich obrotach a przy docieraniu nie powinieneś z nich korzystać :)
Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez szorcik123 » 3/11/2013, 11:46

Fakt moze troszke zle napisalem. Przerywa tak juz na okolo 4-5 tys obrotow. Nie wiem dokladnie bo nie mam obrotomierza. Krotko mowiac nie moge sie nawet dobrze rozpedzic zeby jechac na tym pol gazie ;/
szorcik123
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2013, 10:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Nepri » 3/11/2013, 11:48

a jakie dystanse jeździsz na docieraniu?
Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez szorcik123 » 3/11/2013, 11:53

jezszcze nie jezdzilem gdzies dalej jedynie kilka razy tylko na przetestowanie po zmianie swiecy wyczyszczeniu gaznika itd jak jezdzi.. bo wogule nie ma jazdy tak przerywa.
szorcik123
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2013, 10:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Nepri » 3/11/2013, 11:56

ale jeśli jest w stanie ujechać parę km to jezdzij a potem daj mu odpaczac z 10-15min i powinno się poprawiać. Znajomy w RS 50 miał podobnie i mu przeszło po około ~120-130km
Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez szorcik123 » 3/11/2013, 13:12

Raczej watpie ;/ ale warto sprobowac ;) Jak macie jeszcze jakies pomysly to piszcie :)
szorcik123
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2013, 10:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Cuhz » 7/11/2013, 20:08

Może dostaje za dużo oleju ? Regulacja gaźnika ? nie wiem, ale próbuję pomóc ;)
Cuhz
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25/8/2012, 01:04
Lokalizacja: Kępno

Postprzez szorcik123 » 7/11/2013, 21:28

olej odpada ;/ a co do gaaznika to probowalem wyregulowac i wyczyscic ;) niestety nic to nie dalo. Caly czas przerywa na srednich obrotach i troszke mi to przeszkadza w docieraniu :))
szorcik123
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2013, 10:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez mati22252 » 7/11/2013, 22:35

Przebicie gdzieś na wysokim napięciu. Może być padnięta świeca. A docieranie tylko na niskich obrotach jest to największy błąd jaki można popełnić przy docieraniu. Docierając najważniejsze jest kontrolować temperaturę silnika. Nie wolno go przegrzać i trzeba rozgrzać przed jazdą.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez szorcik123 » 8/11/2013, 10:18

Mam kilka swiec i na kazdej zachowuje sie inaczej, tzn zmienie swiece i przerywa juz troszke na innych obrotach zmianialem na kilka swiec tez probowalem zbic przerwe i zwiekszyc za duzo to nie dalo. A co do docieranie to wlasnie kazda skrajnosc jest nie dobra :) za wolno oborty zle za duze tez :) Tak jak mowisz trzeba pilnowac tepmperatury.
szorcik123
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2013, 10:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez MarSen » 9/11/2013, 14:13

To sprawdź na nowej świecy jakiejś, posprawdzaj przewody. Tutaj powinni być winni.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez szorcik123 » 10/11/2013, 18:41

wkrecilem nowa swiece ( przeznaczona do moto ) i przerywa dalej, ale moze troszke mniej ;) a jakie przewody masz na mysli?
szorcik123
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2013, 10:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez MarSen » 10/11/2013, 22:26

Zapłonowe i fajkę. Jak wszystko będzie w porządku to może iskrownik?
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez SpeedyGonzales » 29/11/2013, 22:34

Co do dymienia w AM6 miałem następujący przypadek: linka od dozownika zatarła się i nie odbijała, ilość oleju dostarczał jak na ful manetce.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr