Buggy gsmoon / silnik Yamaha Fz 750 - Problem z ładowaniem
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Buggy gsmoon / silnik Yamaha Fz 750 - Problem z ładowaniem
Witam serdecznie
zwracam się do was z ogromną prośbą o pomoc postaram się wyjaśnić mój problem
W swoim pojeździe buggy zamontowałem silnik od Yamahy Fz 750 89r i wszystko było w porządku do momentu gdy spaliła mi się tylna prawa pozycyjna żarówka pomyślałem że może od wibracji bo pojazdem poruszam się po polach, drogach różnego rodzaju wertepach itd.. wymieniłem żarówkę i ok za parę dni znowu to samo i zacząłem przeglądać instalację niby wszystko ok mam zamontowany wskaźnik ładowania i nigdy nie zapaliła się czerwona dioda na nim aż pewnego wieczoru odpaliłem silnik chodził sobie spokojnie na wolnych obrotach aby się trochę rozgrzać jak już byłem gotów do jazdy wsiadłem zapiąłem 1 i ruszam a tu jak coś strzeliło aż w kasku było słychać i spoglądam na woltomierz tam na czerwono poniżej 10 V i światła lekko przygasły ale jak dodałem gazu wzrastało razem i ilością obrotów i tak można powiedzieć, że falują ale znowu nie przekracza 14 V bo zatrzymuje się w zielonym polu i nie przekracza go.
dodatkowo nowy aku mi zagotowało (przejechałem na nim może 200km) i nie wiem czasem czy to cela w aku nie strzeliła ale elektryk ze mnie żaden i nie mam pojęcia jak można cokolwiek sprawdzić.
Nie którzy twierdzą że padł regulator napięcia albo rezystor balastowy le silnik pali normalnie na próbę przejechałem się i nie ma żadnego problemu tylko te falujące napięcie w zależności ile się wciśnie no i te palące się żarówki
bardzo proszę o jakieś wskazówki
zwracam się do was z ogromną prośbą o pomoc postaram się wyjaśnić mój problem
W swoim pojeździe buggy zamontowałem silnik od Yamahy Fz 750 89r i wszystko było w porządku do momentu gdy spaliła mi się tylna prawa pozycyjna żarówka pomyślałem że może od wibracji bo pojazdem poruszam się po polach, drogach różnego rodzaju wertepach itd.. wymieniłem żarówkę i ok za parę dni znowu to samo i zacząłem przeglądać instalację niby wszystko ok mam zamontowany wskaźnik ładowania i nigdy nie zapaliła się czerwona dioda na nim aż pewnego wieczoru odpaliłem silnik chodził sobie spokojnie na wolnych obrotach aby się trochę rozgrzać jak już byłem gotów do jazdy wsiadłem zapiąłem 1 i ruszam a tu jak coś strzeliło aż w kasku było słychać i spoglądam na woltomierz tam na czerwono poniżej 10 V i światła lekko przygasły ale jak dodałem gazu wzrastało razem i ilością obrotów i tak można powiedzieć, że falują ale znowu nie przekracza 14 V bo zatrzymuje się w zielonym polu i nie przekracza go.
dodatkowo nowy aku mi zagotowało (przejechałem na nim może 200km) i nie wiem czasem czy to cela w aku nie strzeliła ale elektryk ze mnie żaden i nie mam pojęcia jak można cokolwiek sprawdzić.
Nie którzy twierdzą że padł regulator napięcia albo rezystor balastowy le silnik pali normalnie na próbę przejechałem się i nie ma żadnego problemu tylko te falujące napięcie w zależności ile się wciśnie no i te palące się żarówki
bardzo proszę o jakieś wskazówki
- maly87
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/8/2012, 15:52
- Lokalizacja: Åšwiebodzin
Witam ponownie
Po długim czasie i po wymianie całego alternatora wszystko padło całkowicie popaliło wszystko co było do po palenia w moim pojeździe przysiadłem do kompa i szukałem porządnego schematu elektrycznego znalazłem i to co ukazało się moim oczom to po prostu zbladłem i usiadłem mój pseudo elektryk po prostu odpuścił sobie zamontowania w mojej instalacji
* rezystora balastowego
* diody prostowniczej
* przekaźnika pompy paliwa
* red switch (nie wiem do czego to ale sÄ… tam 2 kabelki w szklanej obudowie)
* zamiast oryginalnego przekaźnika miałem 6 innych
* zamiast 5 bezpieczników miałem 2
Teraz jestem na etapie kończenia całej nowej instalacji ale chciał bym się upewnić jak podłączyć moduł zapłonowy bo widać, że coś był inaczej podłączony tak mi się wydaje bo jakoś tak " nie ładnie " kabelki są podłączone moduł mam taki TID14-39 IAE-10
moto to Yamaha FZ 750 85'
nie mogę też coś zmienić meila to gdyby coś to po proszę na ten kofalek19@gmail.com
Pozdrawiam
Po długim czasie i po wymianie całego alternatora wszystko padło całkowicie popaliło wszystko co było do po palenia w moim pojeździe przysiadłem do kompa i szukałem porządnego schematu elektrycznego znalazłem i to co ukazało się moim oczom to po prostu zbladłem i usiadłem mój pseudo elektryk po prostu odpuścił sobie zamontowania w mojej instalacji
* rezystora balastowego
* diody prostowniczej
* przekaźnika pompy paliwa
* red switch (nie wiem do czego to ale sÄ… tam 2 kabelki w szklanej obudowie)
* zamiast oryginalnego przekaźnika miałem 6 innych
* zamiast 5 bezpieczników miałem 2
Teraz jestem na etapie kończenia całej nowej instalacji ale chciał bym się upewnić jak podłączyć moduł zapłonowy bo widać, że coś był inaczej podłączony tak mi się wydaje bo jakoś tak " nie ładnie " kabelki są podłączone moduł mam taki TID14-39 IAE-10
moto to Yamaha FZ 750 85'
nie mogę też coś zmienić meila to gdyby coś to po proszę na ten kofalek19@gmail.com
Pozdrawiam
- maly87
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/8/2012, 15:52
- Lokalizacja: Åšwiebodzin
Witam ponownie i serdecznie po bardzo długiej nieobecności od tamtego kończenia instalacji była kompletna pausa tak się potoczyło ale projekt powraca i nowa kompletna instalacja działa elegancko póki co to mam nadzieję problemów już nie będzie ale pojawił się mały problemik mianowicie mam problem z chłodnicą a dokładniej z jej zbiornikiem wyrównawczym problem taki, że płyn wylatuje zbiornikiem i leje na wszystko ma ktoś może foto jak on ma być poprawnie zamontowany bo ja mam tak jakby lekko poniżej obudowy termostatu a wydaje mi się, że powinien być wyżej i co najważniejsze gdzie ma iść końcówka wężyka od nadmiaru cieczy bo u mnie magik który montował silnik do buggy to na wężu który dochodzi do dolnej części chłodnicy zamontował ,,trójnik,, i tam wpiął końcówkę tego wężyka a mi wydawało się, że to powinno być luzem i nigdzie nie powinno być tam wpięte
ProszÄ™ o pomoc
Pozdrawiam
email na kofalek19@gmail.com
ProszÄ™ o pomoc
Pozdrawiam
email na kofalek19@gmail.com
- maly87
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/8/2012, 15:52
- Lokalizacja: Åšwiebodzin
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości