turystyk na poczÄ…tek do 5000 tys.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
turystyk na poczÄ…tek do 5000 tys.
Potrzebuję motor Potrzebuję go by dojeżdżać prawie codziennie 75 km do pracy. Dodam że będzie to mój pierwszy motor mam 33 lata, 65 kilo i 180cm wzrostu. Traktuję motor raczej jako narzedzie więc nie mam zamiaru się w nim zakochiwać - oczekuję raczej że nie będzie się psuł i w miarę szybko i komfortowo dowiezie mnie do miejsca pracy. Liczę na jak najmniejsze koszty eksploatacji.
Liczę na wasze rady bo jestem raczej zielony w temacie. Dajcie również info czy będę potrzebował jakiś magicznych ciuchów do jazdy i radę jaki kask wybrać. Mój budżet to 5000 aczkolwiek jeżeli optymalnie byłoby wydać np. 7000 bo koszty eksloatacji byłyby dużo niższe i z czasem by się zwróciły to jestem jak najbardziej otwarty na propozycje.
Dzięki za poważne odpowiedzi
pozdrawiam Eryk
Liczę na wasze rady bo jestem raczej zielony w temacie. Dajcie również info czy będę potrzebował jakiś magicznych ciuchów do jazdy i radę jaki kask wybrać. Mój budżet to 5000 aczkolwiek jeżeli optymalnie byłoby wydać np. 7000 bo koszty eksloatacji byłyby dużo niższe i z czasem by się zwróciły to jestem jak najbardziej otwarty na propozycje.
Dzięki za poważne odpowiedzi
pozdrawiam Eryk
- erykstaniec
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 31/10/2013, 16:14
- Lokalizacja: Katowice
Turystyk ma być tylko na asfalt, czy również do zjechania z niego? Jakie prędkości na asfalcie? Generalnie, czy ma być w stronę Hondy VFR, Yamahy XTZ, kredensów typu BMW RS, czy lżejszej odmiany gatunku typu Honda Deauville, a może w ogóle w inną stronę, np maxi skuter?
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Suzuki GS500
Honda CB500
Kawasaki ER-5
Yamaha XJ600
ewentualnie Suzuki GSF600 Bandit, ale to już bliżej tych 7 raczej
Do tego dolicz sobie konieczną konieczność, czyli kask, rękawiczki, buty, jeżeli na prawdę prawie codziennie chcesz pokonywać te 75km do pracy, to jakiś średni tekstyl albo jakiś moto jeans i kurtka do tego, tańsza na pewno będzie tekstylna, będą bardzo przydatne, chociażby ze względu na to, że pogoda lubi się zmieniać i mało przyjemnie jedzie się zmokniętemu czy wyheblonemu w jakiś wietrzny dzień, w trasie nawet przy wyższych temperaturach, momentami może być Ci po prostu zimno .
Honda CB500
Kawasaki ER-5
Yamaha XJ600
ewentualnie Suzuki GSF600 Bandit, ale to już bliżej tych 7 raczej
Do tego dolicz sobie konieczną konieczność, czyli kask, rękawiczki, buty, jeżeli na prawdę prawie codziennie chcesz pokonywać te 75km do pracy, to jakiś średni tekstyl albo jakiś moto jeans i kurtka do tego, tańsza na pewno będzie tekstylna, będą bardzo przydatne, chociażby ze względu na to, że pogoda lubi się zmieniać i mało przyjemnie jedzie się zmokniętemu czy wyheblonemu w jakiś wietrzny dzień, w trasie nawet przy wyższych temperaturach, momentami może być Ci po prostu zimno .
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
mam do sprzedania GS'a haha
A tak serio to myślę, że przede wszystkim przydała by się jakaś dobra owiewka, bo nie ujmując GS'ce i reszcie klasy 500 no szału do walki z wiatrem tam nie ma.
bandzior którego kolega wyżej podał jest fajnym pomysłem.
Moja propozycje to motocykle turystyczno-sportowe które w codziennym użytku fajnie się sprawdzają:
Suzuki GSXF 600 popularnie zwane jajkiem
Suzuki SV 650s z przed 2003 roku ze względu na cenę. Fajne w trasie, niskie spalanie, i świetne również do miasta bo bardzo wąskie.
Honda VFR swego rodzaju odpowiednik GSXF'ki u Hondy
Kawa ZZR zwana zygzakiem, to co wyrzej od Kawasaki
Jeśli miał bym szukać czegoś wygodniejszego, i bardziej w długie trasy, to ogarnął bym translapa, może kawe ZR7s, no i często zapominana przez wszystkich suzuki xf 650 freewind.
Myślę, że masz trochę oglądania i czytania o maszynkach
A tak serio to myślę, że przede wszystkim przydała by się jakaś dobra owiewka, bo nie ujmując GS'ce i reszcie klasy 500 no szału do walki z wiatrem tam nie ma.
bandzior którego kolega wyżej podał jest fajnym pomysłem.
Moja propozycje to motocykle turystyczno-sportowe które w codziennym użytku fajnie się sprawdzają:
Suzuki GSXF 600 popularnie zwane jajkiem
Suzuki SV 650s z przed 2003 roku ze względu na cenę. Fajne w trasie, niskie spalanie, i świetne również do miasta bo bardzo wąskie.
Honda VFR swego rodzaju odpowiednik GSXF'ki u Hondy
Kawa ZZR zwana zygzakiem, to co wyrzej od Kawasaki
Jeśli miał bym szukać czegoś wygodniejszego, i bardziej w długie trasy, to ogarnął bym translapa, może kawe ZR7s, no i często zapominana przez wszystkich suzuki xf 650 freewind.
Myślę, że masz trochę oglądania i czytania o maszynkach
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Spalanie SVki to tak różnie, ale generalnie w trybie mieszanym - troszkę trasy, troszkę przypałowania + małe miasteczko = 5,5l/100km. Gabarytami idealnie byś pasował. W okolicy 6000-6500 tys. dorwiesz w miarę zdrową wersję na gaźniku, ewentualnie kwestie estetyczne do poprawki - ale to różnie bywa.
MT-07
-
Marsjanin - Bywalec
- Posty: 797
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48
Jeśli ma to być pierwszy motocykl i szukasz niezawodnej maszyny o najniższych kosztach eksploatacji na codzienne dojazdy do pracy do idealny będzie GS500F czyli wersja z owiewką. Tanie części, tania eksploatacja (komplet dobrych opon kosztuje tyle co jedna do sportowej 600, silnik chłodzony powietrzem), pełno tanich zamienników i części używanych na allegro. Za 7 tyś. powinieneś w zimę znaleźć coś ciekawego.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
jeju, niedoradzajcie chłopakowi takich ciężkich maszyn dla początkujacego jak VFR!
objeżdziłem kilkadziesiąt maszyn w swoim długim życiu i proponowałbym Ci popierwsze coś w wersji z owiewką a po drugie to o pojemności 500 max 600 czyli:
Honda CB500
Yamaha XJ600
Kawasaki GPZ500
Suzuki GS500
objeżdziłem kilkadziesiąt maszyn w swoim długim życiu i proponowałbym Ci popierwsze coś w wersji z owiewką a po drugie to o pojemności 500 max 600 czyli:
Honda CB500
Yamaha XJ600
Kawasaki GPZ500
Suzuki GS500
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli na dojazdy do pracy, po asfalcie z tanią eksploatacją, niezawodnością i niskim spalaniem - CB500 jest b. dobrym pomysłem, parę razy była już polecana. Ze swojej strony mogę szczerze polecić. Uwzględniając posiadany budżet nic tylko szukać.
-
BenYzgl - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/11/2013, 23:11
Owiewka zawsze się przyda więc GPZ 500
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość