Cezet 350, Jawa TS 350 Tuning?...
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Cezet 350, Jawa TS 350 Tuning?...
Witam, chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat Jawy TS 350 i Cezety 350 czy jest możliwość modyfikacji silników tych motocykli co można stuningować żeby osiągnąć więcej mocy?...
w jaki sposób można zwiększyć osiągi tych silników?... jeśli ktoś zna się na tym to proszę o odpowiedź.
pozdrawiam.
w jaki sposób można zwiększyć osiągi tych silników?... jeśli ktoś zna się na tym to proszę o odpowiedź.
pozdrawiam.
- rutek15
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4/7/2013, 19:30
- Lokalizacja: Białystok
hehe można wszystko nawet turbo załozyc tylko po co ? szkoda psuć juz praktycznie klasyka... odpuść sobie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nikt tutaj nie mówi o psuciu tylko o w miarę dobrym podrasowaniu silnika oczywiście nie do przesady bo sprzęt ma być na kilka sezonów (zawieszenie, hamulce itp. mam zrobione świetnie). szukam czegoś na ten temat i nic nie mogę znaleźć może ktoś z was mi pomorze?...
- rutek15
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4/7/2013, 19:30
- Lokalizacja: Białystok
panowie jawa to jest świetny motocykl i nie zamierzam go psuć...
tych motocykli miałem w bród każdą jawę sprowadzałem zepsutą i robiłem remont po kilku tygodniach sprzedawałem w dobrym stanie czasami nawet traciłem na tym i tak jak wcześniej napisałem "chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat Jawy TS 350 i Cezety 350 czy jest możliwość modyfikacji silników tych motocykli co można stuningować żeby osiągnąć więcej mocy?..." przypomniałem też że moto ma być na kilka sezonów i nie do sprzedaży tylko do własnego posiadania, nie przypominam sobie żebym pisał coś o zajeżdżaniu...
tych motocykli miałem w bród każdą jawę sprowadzałem zepsutą i robiłem remont po kilku tygodniach sprzedawałem w dobrym stanie czasami nawet traciłem na tym i tak jak wcześniej napisałem "chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat Jawy TS 350 i Cezety 350 czy jest możliwość modyfikacji silników tych motocykli co można stuningować żeby osiągnąć więcej mocy?..." przypomniałem też że moto ma być na kilka sezonów i nie do sprzedaży tylko do własnego posiadania, nie przypominam sobie żebym pisał coś o zajeżdżaniu...
- rutek15
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4/7/2013, 19:30
- Lokalizacja: Białystok
Jeszcze za małolata jak miałem Ts-ke to gdzies obiło mi sie o uszy że można dać inny gaźnik i rozwiercić trochę cylindry.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
wszystko mozna ;D zalezy jakie chcesz efekty i ile masz na to kasy, japonskie gaźniki, plus robione na zamówienie wydechy i ppodkręcony zapłon, słyszałem o montowaniu CDI i o mega poprawie kultury pracy całego silniczka, wiec te 3 rzeczy i juz moto bedzie zdecydowanie lepiej pracowało, potem mozna ingerować w silnik, zwiększenie stopnia spręzania, powiększanie kanałów, ewentualnie pobawienie sie i zmniejszenie przestrzeni w korbie jakimis wypełnieniami. kazda z wymienionych rzeczy doda coś. potem jak juz ktoś lubi rzeźby mozna dawac zawory na dolocie i wydechu tylko to juz są przeróbki dosyc skomplikowane i moim zdaniem bezsensowne dla tego typu maszyn, żeby jak wspomniałeś mieć dla siebie i sobie polatać i nie zajeżdzać, bo jak juz robic konkret i wyciskanie kilkuset %mocy z fabrycznego silnika to raczej na zloty jako pokaz albo jakiś sport ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
gaźnik 300 zł wydech 300-1000 zł najbiedniej, CDI też chyba za 300 zł załozyc mozna. zabawy ze spręzaniem i cylindrem 100-200 zł wypełnienia wału ciezko mi powiedziec kilka stówek kolejnych na pewno. plus remont całego silnika na lepszych częsciach wiec 1000-1500 zł. dorobienie zaworów zaleznie od goscia który by przerabiał czyli 2 motocykle bys pewnie kupił w cenie tuningu ;P gdzie mozna kupic japonska maszynke i mieć od razu większą moc bez zadnego wkładu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jeśli zwiększysz stopień sprężania to przypadkiem nie uzyskasz zjawiska stuku?... Stopień sprężania w Jawie jest optymalny dla paliwa na którym pracują te silniki czy zwiększając ciśnienie w komorze spalania przypadkiem nie pogorszysz pracy silnika?...
- rutek15
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4/7/2013, 19:30
- Lokalizacja: Białystok
oczywiscie że w końcu bedzie spalanie stukowe i bedzie trzeba stosować przynajmniej wysokooktanowe paliwko żeby zapobiec temu. - coś za coś. kombinując musisz sporo rzeczy po prostu przerabiać, to samo jak wysokie osiągi zwiększą grzanie silnika i trzeba mysleć nad poprawą chłodzenia itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
właśnie zastanawiałem się nad chłodzeniem... a przeróbka okien w cylindrach jest opłacalna?... czy nie warto tego ruszać?... mam pytanie też co do cezety jaki gaźnik najlepiej by tam pasował?... jeśli bym tam wstawił od jakiejś 500 lub 600 i do tego zapłon elektroniczny aby uzyskać silniejsze napięcie i lepszą iskrę na cylindrach czy to ma sens?...
- rutek15
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4/7/2013, 19:30
- Lokalizacja: Białystok
napisałem przecież wyzej o oknach... to 2T wiec zastosowac lepiej gaźnik od 2T jakiejs hondy CRM 250 itp sensu nie ma o czym kazdy pisał od początku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie będzie, ale bedzie trzeba zgrać wszystko ze sobą co łatwe nie jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Rece opadaja. Jezdzac spokojnie motocyklem czeskim od nowosci robil max 60 000 km przebiegu. Po remoncie jezdzac spokojnie 80-100 km/h jego przebieg wynosi ok 30 000. Remont nie jest tani bo szlif i tloki ok 400zl, wal podobnie a rozbierajac wymieniasz uszczelnienia i kilka lozysk wiec remont wyjdzie z 1500zl lekko. To jest bilans posiadania 22 kM i korzystania z 10 kM. Jakiekolwiek wieksze wykorzystanie juz zawartej w silniku mocy jeszcze obnizy jego zywotnosc wiec oznacza to, ze ten silnik mie jest baza do tunningu. Jesli ktos tego nie rozumie to znaczy, ze nigdy nie mial ani nie remontowal jawy wiec nie ma sensu ciagnac tego tematu. Kolega kupil jakiegos niedobitka bez papierow za 500zl i kombinuje jak tu zostac pasierbkiem za nieduza kase. Nie tedy droga.
Jedyny gaznik, ktory ponoc cos poprawia pochodzi od rd350 ale to tylko ponoc. Dobry oryginalny gaznik nie ma jako takich wad. Zaplon elektroniczny tez d...y nie urywa a te same osiagi zrobisz na platynkach tylko moze byc ciut slabszy dol i czesty serwis. Byly na necie rozne filmy z przerobek i na forum jawacz.pl.
Jedyny gaznik, ktory ponoc cos poprawia pochodzi od rd350 ale to tylko ponoc. Dobry oryginalny gaznik nie ma jako takich wad. Zaplon elektroniczny tez d...y nie urywa a te same osiagi zrobisz na platynkach tylko moze byc ciut slabszy dol i czesty serwis. Byly na necie rozne filmy z przerobek i na forum jawacz.pl.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości