Kask, buty, odzież BMW
• Strona 1 z 1
Kask, buty, odzież BMW
Cześć,
Jestem zupełnie nowy i zielony w kwestii motocykli i stroju, w związku z tym proszę Was o radę. Przede wszystkim chciałbym kupić kompletny strój i nie mam zamiaru na tym oszczędzać. Co do jazdy to: trasa, miasto, czasami teren. Zależy mi na wysokiej jakości ubioru ze względu na bezpieczeństwo. Planuję kupić BMW F800GS i sprzedawca oczywiście zaproponował mi komplet odzieży BMW. Pomijam kwestię ceny- ta z racji kupna razem z motocyklem nie jest przerażająca, ale jak według Was wygląda jakość tych produktów? Z nazwy zapamiętałem tylko buty (Santiago), kurtkę (Boulder2) i spodnie (city2).
Ze względu na korzystną cenę i wygląd kusi mnie odzież BMW, jednakże te dwie rzeczy nie są w tej kwestii dla mnie decydujące (1 miejsce to bezpieczeństwo).
Z drugiej strony kolegi znajomy prowadzi sklep z odzieżą i polecił mi buty Falco i odzież RST. Co Wy moglibyście mi polecić?
Będę bardzo wdzięczny za rady i sugestie. Z góry dziękuję.
Jestem zupełnie nowy i zielony w kwestii motocykli i stroju, w związku z tym proszę Was o radę. Przede wszystkim chciałbym kupić kompletny strój i nie mam zamiaru na tym oszczędzać. Co do jazdy to: trasa, miasto, czasami teren. Zależy mi na wysokiej jakości ubioru ze względu na bezpieczeństwo. Planuję kupić BMW F800GS i sprzedawca oczywiście zaproponował mi komplet odzieży BMW. Pomijam kwestię ceny- ta z racji kupna razem z motocyklem nie jest przerażająca, ale jak według Was wygląda jakość tych produktów? Z nazwy zapamiętałem tylko buty (Santiago), kurtkę (Boulder2) i spodnie (city2).
Ze względu na korzystną cenę i wygląd kusi mnie odzież BMW, jednakże te dwie rzeczy nie są w tej kwestii dla mnie decydujące (1 miejsce to bezpieczeństwo).
Z drugiej strony kolegi znajomy prowadzi sklep z odzieżą i polecił mi buty Falco i odzież RST. Co Wy moglibyście mi polecić?
Będę bardzo wdzięczny za rady i sugestie. Z góry dziękuję.
- Hawkeye0304
- Świeżak