Whellie na agresywnym sprzęcie
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Whellie na agresywnym sprzęcie
Witam ,
Zauważyłem , że pojawiają się tematy typu " jak zrobić whellie na słabym motorku ?" . Przyszło mi do głowy pytanie dotyczące odwrotnej sytuacji . Jak kontrolować motor na kole , kiedy dodając gazu wyrywa Ci go spod d**y ? Mam na myśli CRF450r.
Zauważyłem , że pojawiają się tematy typu " jak zrobić whellie na słabym motorku ?" . Przyszło mi do głowy pytanie dotyczące odwrotnej sytuacji . Jak kontrolować motor na kole , kiedy dodając gazu wyrywa Ci go spod d**y ? Mam na myśli CRF450r.
- Uligator
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/10/2013, 14:56
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Trochę pieprzenie, bo CRF jest tak trudnym motocyklem jeśli chodzi o jazdę na kolę, że mała bania. Nawet doświadczeni stunterzy mają problem z tym sprzętem jeśli chodzi o jakieś trudniejsze technicznie tricki.
Co do pytania to generalnie trening. Żadnej rady nie ma, musisz sprzęt dobrze czuć i wiedzieć jak reaguje. Tyle.
Co do pytania to generalnie trening. Żadnej rady nie ma, musisz sprzęt dobrze czuć i wiedzieć jak reaguje. Tyle.
-
Baza - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 11/7/2006, 15:25
- Lokalizacja: Starogard Gdański
chyba mi nie powiesz , że na jedynce i trójce jest tak samo ciężko ogarnąć moto?
przecież to logiczne, że im wyższy bieg tym moto łagodniej zareaguje na wszystko co zrobisz manetką, a to że ogarnięcie sprzęta to kwestia wyczucia go, jest tak oczywiste że szkoda o tym pisać...
przecież to logiczne, że im wyższy bieg tym moto łagodniej zareaguje na wszystko co zrobisz manetką, a to że ogarnięcie sprzęta to kwestia wyczucia go, jest tak oczywiste że szkoda o tym pisać...
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
w większych pojemnościach śmiało można zamiast hamulcem hamować silnikiem, bo kompresja na tyle hamuje , że obejdzie się bez hamulca
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
A która crossówka 450 nie jest wściekła. W nich lekkie dodanie gazu na kole daje odczucie jakby manetka działała tylko w pozycji 0-1 bez różnicy którym biegiem i z jaką prędkością się jedzie. Ale da się to ogarnąć tylko trzeba sporo latać żeby wyczuć reakcję na gaz. Jak już ogarniesz manetkę hamulec nie będzie konieczny.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Wiesz tam masz dużo większe przełożenie niż w normalnym motorze. Kwestia wyczucia jak cała reszta typu oddanie mocy, pozycja itd. Jeździsz tym to powinieneś ogarnąć jak się gaz dodaje w twoim motocyklu. I nie wiem jak Baza ale ja nie widziałem doświadczonych stunterów na tym sprzęcie.....
Uligator weź potrenuj bo z pisania postów to się nie nauczysz na kole latać i wrzuć jakiś filmik w ramach relacji Kibicujemy!
Uligator weź potrenuj bo z pisania postów to się nie nauczysz na kole latać i wrzuć jakiś filmik w ramach relacji Kibicujemy!
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
dobre pytanie, moim zdaniem przyslowiowy JANUSZ, bedzie mial zawsze problemy, a jaki ktos jest ogarniety to wszytsko przyjdzie samo proste
sky's the limit.
1. ZXR400L
2. GSXR600 K1
3. RN12 2004
1. ZXR400L
2. GSXR600 K1
3. RN12 2004
-
bronxcriminalminded - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/6/2014, 11:09
- Lokalizacja: slask
melvin napisał(a):i wyższym biegiem
Tyle, ze idzie na kolo z kazdego biegu.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości