Zobacz wątek - GSXR po bandicie

GSXR po bandicie

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

GSXR po bandicie

Postprzez michail11 » 25/10/2013, 14:30

Witam, jestem nowy na forum, jeśli to nie ten dział to prosiłbym o przesunięcie. Także do rzeczy, przychodzę do was z pewnym pytaniem, moim banditem 400 jeżdżę już drugi sezon i na wiosnę zastanawiam się nad kupnem GSX-R'a 750 k7-k8, jak myślicie jestem w stanie ogarnąć taką maszynę ? Co do prawka, to posiadam kat. A od dwóch lat.
michail11
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/10/2013, 14:24


Postprzez Kaai » 25/10/2013, 14:36

a skąd mamy wiedzieć, czy jesteś w stanie ogarnąć?

jak masz zamiar jeździć po mieście, robić trasy to sobie odpuść, 750 to fajne moto na tor.
zresztą jak reszta sportów to stricte torowe maszyny, z przeznaczeniem na jeżdżenie po torze, a że w polsce mało kto tak robi to swoją drogą :(

ile km zrobiłeś? bo w 2 sezony mogłeś przelatać 30kkm w tym po torze, albo zrobić 4km po miescie.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez SkoQ » 25/10/2013, 16:01

Kaai dobrze mówi :) czas posiadania moto ma się nijak do doświadczenia :) powiedz jaki przebieg nim nakręciłeś.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Vergon » 25/10/2013, 16:49

Dlaczego 750 a nie 600? Po Bandicie 400 i tak wyskoczysz z butów jak wsiądziesz na 600.
I jeszcze jedna kwestia 750 K7 i K8 to dwa różne motocykle.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: GSXR po bandicie

Postprzez RSSSS » 25/10/2013, 17:01

michail11 napisał(a):Witam, jestem nowy na forum, jeśli to nie ten dział to prosiłbym o przesunięcie. Także do rzeczy, przychodzę do was z pewnym pytaniem, moim banditem 400 jeżdżę już drugi sezon i na wiosnę zastanawiam się nad kupnem GSX-R'a 750 k7-k8, jak myślicie jestem w stanie ogarnąć taką maszynę ? Co do prawka, to posiadam kat. A od dwóch lat.


Dwóch moich kolegów zaczynało swoją przygodę z 2oo na Gixxerach 750 i żyją, więc ty z swoim 2-letnim doświadczeniem i przy zachowaniu chłodnej głowy też dasz radę.
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez alex. » 25/10/2013, 17:48

przejedź się takim motocyklem i sam sobie odpowiesz czy dasz rade czy nie.

RSSSS z forum r1r6.pl ? :)
alex.
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5/11/2012, 14:06

Postprzez Kaai » 25/10/2013, 18:07

RSSSS to już się irytujące robi, gdyby ode mnie zależało wlepiłbym ci zakaz pisania postów.

obracasz się w dziwnym środowkisku, kupiłeś r6 na pierwsze moto, masz kolegów którzy pobrali 750gixy na pierwsze, strzelam w ciemno, że ani ty, ani oni nie potraficie tym jeździć i skoq na swojej starej gsce spuściły ci baty. ale niesttety jak ktoś ma hajs i nic innego prócz pieniędzy możę kupić co chce. ty tak zrobiłeś, ale to przynajmniej nie gadaj innym, że mają iść w twoje ślady. niektórzy chcą mieć fun z jazdy na moto i umieć nim jeździć, a nie tylko lansować się pod gimnazjum nawet w wieku 30+ bo mają plastiki.

piszę to z wielkim zdenerwowaniem, bo co wyjeżdżam na mojej F3, która ma 'jedyne' 105 koni, trafiam jakiegoś kretyna na er łanie, czy litrowym gixie, w którego o mało co nie wjeżdżam na winklach. pokupywali jak ty a jeździć nie potrafią. mistrzowie prostej, leci w zabudowanym 160, a na łuku gdzie można 80 jechać i dłubać w nosie zwalnia do 40.

porażka.

do autora - Vergon dobrze poweidział, naprawdę potrzebujesz już 750? przymierz się do ss 600 i zobacz, czy 120 koni to za mało.

no chyba że trafisz na taką mega wypasioną r6 jak ma rssss z naklejkami mocy czy czymś (twoja ma ile, 135 nie? przynajmniej tak ostatnio pisałeś xD)
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez SkoQ » 25/10/2013, 18:17

Nie wiem jak RSSS jeździsz, może jesteś wymiataczem, nie znam Cię, ale polecanie w każdym temacie byle mocniejszego to nie jest zbyt odpowiedzialne zachowanie. ,,Darłem dwie paki przez osiedle, moich dwóch kumpli też, to Ty też dasz radę i nic się nie stanie."

Ciągle czekam na odpowiedź autora o przebiegu, bo znam ludzi którzy w 3-4 lata nie robili takiego przebiegu jak ja GS'em przez rok (a w lipcu i sierpniu nawet nie wsiadłem :D) Więc posiadanie maszyny, a doświadczenie na niej to są dwie różne rzeczy.

P.S. Po postach ciężko stwierdzić jak kto lata, ale zdarzyło mi się objeżdżać gixery i podobne wynalazki :) Zwyczajnie jedni są motocyklistami którzy kochają latać, starają się czerpać z tego maks frajdy i robić to zgodne ze sztuką, a są też zwyczajni posiadacze motocykli który mają je bardziej dlatego, że ładne i dziewczynom się podoba.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez malomi » 25/10/2013, 20:40

Długo się zastanawiałem czy napisać coś w temacie bo jest piątek a nie chce mi się stawiać przecinków ;] ha
RSSSS może przystopuj ze swoimi złotymi radami zanim ktoś zrobi sobie kuku... I to nie chodzi o wybór pierwszego twojego moto ale myślałem że z wiekiem przybywa nie tylko zmarszczek... To że kupiłeś R6 na pierwsze moto fajnie twoja sprawa ale proszę bież odpowiedzialność za swoje posty piszesz naprawdę jak stary wyjadacz niestety obawiam się że nie pokrywa się to z twoimi doświadczeniem zwłaszcza że nie znasz nawet mocy swojego rumaka ;] Ja np. mogę ci o F4i powiedzieć dużo więcej niż tylko jaka jest jego moc ponieważ mój wybór był przemyślany ;]

Ja koledze polecę właśnie CBR f4i/F4i sport i nie dlatego że sam taką mam ale dlatego że jest to bardzo fajne moto wygodne dobrze się prowadzi rozsądnie pali (zależy od stylu jazdy) mocy jak na miasto ho ho zresztą zapytajcie SkoQ xd
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez michail11 » 25/10/2013, 21:31

Znaczy panowie, powiem tak, jeśli chodzi o przebieg to w przeciągu tych dwóch sezonów zrobiłem 15 tys. około. Dlaczego celuję w 750, a nie 600 ? Ponieważ takim motocyklem chciałbym już trochę dłużej pojeździć bo jednak jest to wydatek w granicach 20 tys. a słyszałem również (nie wiem czy to prawda, jeśli nie to mnie oświećcie), że gixxery 750tki nie są aż tak agresywne jak 600tki, w sensie, że nie oddają tak agresywnie mocy.
michail11
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/10/2013, 14:24

Postprzez RSSSS » 25/10/2013, 23:48

Kaai napisał(a):RSSSS to już się irytujące robi, gdyby ode mnie zależało wlepiłbym ci zakaz pisania postów.

I całe szczęście,że to nie od ciebie zależy bo myślałem,że czasy, kiedy likwidowano ludzi o odmiennym zdaniu już bezpowrotnie minęły...
Macie jakąś dziwną fobię i zapominacie,że prawda zazwyczaj leży gdzieś po środku, a nie tam gdzie wam się wydaje.

Pozdr
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Boshi » 26/10/2013, 00:12

Przystopujcie trochę.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez SkoQ » 26/10/2013, 08:28

Jeśli weźmiemy 50 osób i 49 z nich mówi że niebo jest niebieskie, a jedna mówi, że jest szare to wcale nie znaczy że jest szare, tylko że ta osoba jest daltonistą.


Motocykl sportowy jak sama nazwa wskazuje służy już do czegoś innego niż tylko do samej jazdy, służy do uprawiania sportu motorowego, do naprawdę ostrzejszej jazdy, do tego się te motocykle tworzy, polecanie maszyny dla przynajmniej średnio zaawansowanych komuś kto nie bardzo ogarnia jeszcze podstawy, jest w moim mniemaniu skrajną głupotą. Używajmy motocykli zgodnie z ich przeznaczeniem, tak jak sporta nie bierze się na początek, tak choppera nie bierze się do jazdy po lesie, a crossa do jazdy w dalekie trasy. Jest masa pseudosportów które wyglądają plastikowo, ale nie są tak popieprzone jak tradycyjna klasa 4 cylindrowych 600.


W tym przypadku całkiem inna sprawa, doświadczenie już jakieś jest, nie wiem tylko po co Ci aż 750, skoro na zwykłą 600 przeskok będzie niesamowity, spróbuj przejechać się czymkolwiek z klasy 600, bardzo wątpię, że braknie Ci mocy :) Jeśli nadal będzie brakować może testuj 636 :D to taki pomysł ode mnie, chyba że koniecznie szukasz 750 to i tak nic Cię nie powstrzyma. Po GS'ce przesiadka na klasę 600 i widzę, że sporo czasu minie zanim nauczę się wykorzystywać w pełni potencjał tego motocykla :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr