Zobacz wątek - Honda CR 250 falujące niskie obroty i problem z odpaleniem

Honda CR 250 falujące niskie obroty i problem z odpaleniem

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Honda CR 250 falujące niskie obroty i problem z odpaleniem

Postprzez CrissCR » 23/10/2013, 19:40

Witam. Jestem posiadaczem Hondy CR 250 97r. Ostatnio wróciłem z 2 h przejażdżki po lesie odstawiłem do garażu przychodzę za 30 min i odpalam odpaliła, ale wolne obroty zaczęły falować, na następny dzień próbowałem coś zdziałać, i jest tak bez ssania obroty falują ale jak już włączę ssanie to problem znika. Dzisiaj próbowałem odpalić to nie dało rady kopałem z 10 min i nic w końcu odpaliłem na zapych. I moje pytanie czemu obroty tak falują i po włączeniu ssania problem znika? i czemu teraz ma ciężko z odpaleniem ? Pozdrawiam
CrissCR
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/10/2013, 19:26
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie


Postprzez henio12323 » 23/10/2013, 20:16

zaczął bym od wyczyszczenia gaźnika moze jakis syf wpadł. swieca dawno wymieniana ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 23/10/2013, 22:57

Podstawowa sprawa w jakiej kondycji jest tłok?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez CrissCR » 24/10/2013, 14:26

Gaźnik wielokrotnie czyszczony, remont niedawno był robiony. A bo ostatnio zgubiłem śrubkę od składu mieszanki i wkręciłem zwykła i jeździła z tydzień tak może to być od tego ?
CrissCR
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/10/2013, 19:26
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Postprzez MJR128 » 24/10/2013, 14:48

Hehehe chyba zacznę kolekcjonować tego typu akcje :)
Skompletuj wpierw silnik, potem będziemy rozmawiać. Zaraz się okaże, że zgubiłeś sworznia tłoka i zastąpiłeś go śrubą :)
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez CrissCR » 24/10/2013, 20:01

No ale to zaraz by się tak nie zmieniła praca silnika jak wszystko było dobrze a śrubkę dzisiaj kupiłem i to samo ;/ Podejrzewam że to może listki od membrany już na wykończeniu
CrissCR
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/10/2013, 19:26
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Postprzez henio12323 » 24/10/2013, 20:18

jakby były to by moto trudno odpalał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez CrissCR » 24/10/2013, 20:52

To już nie wiem. Sprawdzę czy lewego powietrza nie łapie, to muszę ją odpalić i jak zatkam dolot powietrza to musi zgasnąć ? A jak nie zgaśnie tzn ze gdzieś ciągnie lewe powietrze ?
CrissCR
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/10/2013, 19:26
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Postprzez henio12323 » 25/10/2013, 21:22

jak ciągnie na tyle że po zatkaniu dolotu nadal chodzi to musi byc na prawde dziura olbrzymia :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr