Honda MSX 125 dla 17-latka?
• Strona 1 z 1
Honda MSX 125 dla 17-latka?
Witam, jestem zupełnie zielony w temacie motocykli. Proszę o opinie w temacie wyboru motocykla dla 17-latka, kategoria A1. Czy Honda MSX 125 będzie dobrym wyborem na pierwsze lata przygody z motorem? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
- Bartosz Nowak
- Świeżak
tak w zasadzie 90% motocykli są dobre do nauki, z tym że jedne nauczą czego innego niż inne. mozesz kupic enduro do jazdy w terenie, supermoto do ganiania po torach i asfalcie, iśc w motocykle sportowe, choppery czy typowo miejskie - wszystkie dobre do nauki. o msx nie słyszałem ale silnik ma z tego co wyczytałem znany, jest to honda wiec z samym modelem nie bedzie problemu. kwestia czy tobie takie moto potrzebne, napisz gdzie chcesz tym jeździc i jak. druga sprawa - ciezko mi określic po fotkach ale sprzet nie wygląda na duzy chyba, jak jestes wysoki to nie jestem pewien czy nie bedzie za mały i zbyt niewygodny. z drugiej strony sam mam podobny sprzęt, choc supermoto, i pewnie mniejszy ( chinczyk akurat ) i uzywam go na dojazdy po mieście i spisuje sie rewelacyjnie, silnik prawie taki sam jak w tej hondzie, spalanie śmieszne, w miare sensownie przyspiesza wiec do miasta super. za miasto słabiej, ale wszystko mozna 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
To nie ma być motocykl dla mnie, a dla siostrzeńca, jazda mieszana, miasto i poza. Faktycznie, jest wysoki i dzięki Twojej sugestii dokonaliśmy przymiarki - trochę mały. Zatem kolejna na liście jest Honda Varadero 125.
- Bartosz Nowak
- Świeżak
Własnie przed zakupem trzeba dokonac przymiarki. No i poczytać opinie o danym modelu, to pozwoli na wybór najlepszego.
Ścigam wiatr!
- elektrycznosc
- Świeżak