Honda cre 50 hm - czy to enduro ?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Honda cre 50 hm - czy to enduro ?
Witam! Mam parę pytań dotyczących hondy cre 50 hm .
1.Czy to enduro ? Jeśli tak to soft czy hard ?
2. Jakie sÄ… koszty utrzymania takiego motocykla ?
3. Jak z mocÄ… w tym modelu , jest mocniejsza od np. DT 50 ?
Z góey dzięki za odpowiedzi
1.Czy to enduro ? Jeśli tak to soft czy hard ?
2. Jakie sÄ… koszty utrzymania takiego motocykla ?
3. Jak z mocÄ… w tym modelu , jest mocniejsza od np. DT 50 ?
Z góey dzięki za odpowiedzi

- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
1 soft
2 nieduże w porównaniu do hard enduro, dużo zależy od ilości jazdy
3 powinna być odrobinę mocniejsza (ale dużo zależy od stanu)
2 nieduże w porównaniu do hard enduro, dużo zależy od ilości jazdy

3 powinna być odrobinę mocniejsza (ale dużo zależy od stanu)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
1) to takie i soft i hard, ciezko do konca określić bo nie ma idealnej granicy. zwykle hard enduro to crossówki przerobione na enduro, wiec teoretycznie to honda CR 80 powinna dostac swiata i wtedy była by z pewnoscią hard enduro. z drugiej strony porównując do klasyki gatunku czyli np DT 50, to honda wypada sporo lepiej, konkretny zawias, fabrycznie dosyc mocny silnik wiec to takie cos pomiędzy soft a hard
2) zaleznie jak sie dba i jak sie jeździ, jak lejesz dobre oleje, nie katujesz motocykla to koszta nie sa jakies mega wysokie. ale jak zaczniesz " sportowo" jeździc to koszta rosną choc i tak sa smiesznie niskie w porównaniu z wyczynowymi bracmi typu własnie honda CR powiedzmy 500 zł rocznie spoko da sie takie moto utrzymać
3) jak wspomniałem fabrycznie jest mocniejsza od fabrycznej DTtki, ale ma identyczny silnik, ma jedynie cylinder na nicasilu, inny gaźnik inny wydech, i kilka innych dupereli i to sprawia że jest mocniejsza. ale identyczny tuning mozna zastosowac w fabrycznej DT i dostajesz ten sam efekt, mozna nawet jeszcze troche z tego serducha wykręcic
2) zaleznie jak sie dba i jak sie jeździ, jak lejesz dobre oleje, nie katujesz motocykla to koszta nie sa jakies mega wysokie. ale jak zaczniesz " sportowo" jeździc to koszta rosną choc i tak sa smiesznie niskie w porównaniu z wyczynowymi bracmi typu własnie honda CR powiedzmy 500 zł rocznie spoko da sie takie moto utrzymać
3) jak wspomniałem fabrycznie jest mocniejsza od fabrycznej DTtki, ale ma identyczny silnik, ma jedynie cylinder na nicasilu, inny gaźnik inny wydech, i kilka innych dupereli i to sprawia że jest mocniejsza. ale identyczny tuning mozna zastosowac w fabrycznej DT i dostajesz ten sam efekt, mozna nawet jeszcze troche z tego serducha wykręcic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki wielkie za odpowiedzi. Chyba znalazłem dla siebie motocykl idealny . A i jeszcze jedno pytanko. Z tego co wiem są trzy wersje tej cre : baja , rr , six . Czym one się różnią ? bedą różnice miedzy nimi w kosztach utrzymania ?
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
nie, to są wersje wyposażenia czy jakiś fabrycznych ustawien, ewentualne róznice beda niewielkie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości