Romet Division 125
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Romet Division 125
Witam,
mam chyba problem z moją maszyną. Dopiero kupiony, ma na liczniku 48 km. Nie bardzo się znam i chcę popytać tu i ówdzie, czy tak powinno być. Sprawa jest taka, moto wchodzi na obroty 3-4k, a potem spada lub nie na 1,5-2k, a czasem sobie zgaśnie na rozgrzanym silniku po zejściu na niższe obroty. Tu jest drugi problem, moto nie odpala z rozrusznika na ciepłym/gorącym silniku, trzeba je wspomóc gazem, co wydaje mi się dziwne.
Mechanik mówił, że wyregulował obroty (z resztą rozgrzany silnik przy nim zgasł) a to odpalanie na rozgrzanym, to przez to, że jest na dotarciu.
Jak myślicie, czy to normalne?
mam chyba problem z moją maszyną. Dopiero kupiony, ma na liczniku 48 km. Nie bardzo się znam i chcę popytać tu i ówdzie, czy tak powinno być. Sprawa jest taka, moto wchodzi na obroty 3-4k, a potem spada lub nie na 1,5-2k, a czasem sobie zgaśnie na rozgrzanym silniku po zejściu na niższe obroty. Tu jest drugi problem, moto nie odpala z rozrusznika na ciepłym/gorącym silniku, trzeba je wspomóc gazem, co wydaje mi się dziwne.
Mechanik mówił, że wyregulował obroty (z resztą rozgrzany silnik przy nim zgasł) a to odpalanie na rozgrzanym, to przez to, że jest na dotarciu.
Jak myślicie, czy to normalne?
-
WR - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/6/2013, 17:35
- Lokalizacja: Warszawa
Tak to jest z "Chińczykami" nowe moto i takie problemy wow masakra w tej kasie pewnie miałbyś ładnego japońca nie nowego ale osobiście wolałbym używanego japońca niż nowego Rometa i na pewno nie zje....ł by się po 50 km
Zawsze nurtowało mnie co kieruje kupującym wybierającym chińczyka...
Uważam że nie jest to normalne i jak tylko masz opcje go oddać i rozwiązać umowę nawet bym się nie zastanawiał i oddałbym go temu kto sprzedał ten za przeproszeniem złom...
Zawsze nurtowało mnie co kieruje kupującym wybierającym chińczyka...
Uważam że nie jest to normalne i jak tylko masz opcje go oddać i rozwiązać umowę nawet bym się nie zastanawiał i oddałbym go temu kto sprzedał ten za przeproszeniem złom...
CBR f4i sport
-
malomi - Bywalec
- Posty: 829
- Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47
Ech, moto dziś odebrane z serwisu po regulacji zaworów i gaźnika, obroty super- już się nie zacinają, ale jak tylko się rozgrzał schodzi momentalnie i gaśnie. Np. stoję w korku albo na światłach na 1. ze wciśniętym sprzęgłem, bo na kilka sekund nie ma co luzu (z resztą na luzie też gaśnie) wrzucać i on sobie gaśnie. Podkręcam mu obroty wtedy co chwilę, ale na dłuższą metę tego nie widzę. Bez sensu.
No i nadal niechętnie odpala na ciepłym silniku.
Ktoś ma jakieś pomysły?
No i nadal niechętnie odpala na ciepłym silniku.
Ktoś ma jakieś pomysły?
-
WR - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/6/2013, 17:35
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości