Zobacz wątek - Romet Division 125

Romet Division 125

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Romet Division 125

Postprzez WR » 17/10/2013, 16:52

Witam,
mam chyba problem z moją maszyną. Dopiero kupiony, ma na liczniku 48 km. Nie bardzo się znam i chcę popytać tu i ówdzie, czy tak powinno być. Sprawa jest taka, moto wchodzi na obroty 3-4k, a potem spada lub nie na 1,5-2k, a czasem sobie zgaśnie na rozgrzanym silniku po zejściu na niższe obroty. Tu jest drugi problem, moto nie odpala z rozrusznika na ciepłym/gorącym silniku, trzeba je wspomóc gazem, co wydaje mi się dziwne.
Mechanik mówił, że wyregulował obroty (z resztą rozgrzany silnik przy nim zgasł) a to odpalanie na rozgrzanym, to przez to, że jest na dotarciu.
Jak myślicie, czy to normalne?
Avatar użytkownika
WR
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/6/2013, 17:35
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez senekkorzenna » 17/10/2013, 20:30

Cały problem to nieszczelność w dolocie /często podkładka ebonitowa przy głowicy pęka.
Sprawdź też iglicę przepustnicy czy aby nie spadło zabezpieczenie.
senekkorzenna
 

Postprzez WR » 18/10/2013, 12:30

Dzięki za odpowiedź, sprawdzę i dam znać.
Avatar użytkownika
WR
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/6/2013, 17:35
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez malomi » 18/10/2013, 14:49

Tak to jest z "Chińczykami" nowe moto i takie problemy wow masakra w tej kasie pewnie miałbyś ładnego japońca nie nowego ale osobiście wolałbym używanego japońca niż nowego Rometa i na pewno nie zje....ł by się po 50 km
Zawsze nurtowało mnie co kieruje kupującym wybierającym chińczyka...

Uważam że nie jest to normalne i jak tylko masz opcje go oddać i rozwiązać umowę nawet bym się nie zastanawiał i oddałbym go temu kto sprzedał ten za przeproszeniem złom...
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez WR » 25/10/2013, 16:55

Ech, moto dziś odebrane z serwisu po regulacji zaworów i gaźnika, obroty super- już się nie zacinają, ale jak tylko się rozgrzał schodzi momentalnie i gaśnie. Np. stoję w korku albo na światłach na 1. ze wciśniętym sprzęgłem, bo na kilka sekund nie ma co luzu (z resztą na luzie też gaśnie) wrzucać i on sobie gaśnie. Podkręcam mu obroty wtedy co chwilę, ale na dłuższą metę tego nie widzę. Bez sensu.
No i nadal niechętnie odpala na ciepłym silniku.

Ktoś ma jakieś pomysły?
Avatar użytkownika
WR
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/6/2013, 17:35
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez senekkorzenna » 25/10/2013, 18:15

1/podnieś iglicę o jeden ząbek
2/ na pewno nie zrobili sprawdzenia po naprawie/regulacji/
3/gdzie ten serwis jest?.
senekkorzenna
 

Postprzez WR » 25/10/2013, 18:19

1) ok
2) ogólnie mechanik w porządku, ale jeździć nie mógł, bo nogę w gipsie ma, a on go regulował w miejscu, a to wszystko się dzieje jak jeżdżę albo po jeździe
3) W Warszawie, na Garażowej 4
Avatar użytkownika
WR
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/6/2013, 17:35
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez senekkorzenna » 25/10/2013, 18:24

Zrób tak
1/jak zagrzejesz silnik to podkręć obroty śrubką do 3 tyś
2/wkręcaj dyszę od składu tak aż zacznie przygasać /tracić obroty/
3/teraz odkręcaj powoli śrubkę od składu aż zobaczysz że silnik wchodzi na wysokie obroty
4/popuszczaj śrubę od obrotów aż złapie 1.8 tyś.
i przejedź się potem
senekkorzenna
 

Postprzez WR » 25/10/2013, 18:30

Dziękuję za odpowiedź, jutro tego spróbuję, tylko prawdę mówiąc iglicy nie będę ruszać, bo jestem kompletnym laikiem (wiem, że jest Google, ale wolę nie ryzykować).
Avatar użytkownika
WR
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/6/2013, 17:35
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez senekkorzenna » 25/10/2013, 19:11

no cóż ,jeżeli to nie pomoże a powinno to jednak podjedź do kogoś kto potrafi podnieś iglicę przepustnicy o jeden ząbek,pamiętaj tylko o jeden.
senekkorzenna
 

Postprzez WR » 27/10/2013, 18:01

Cóż, chyba się udało, nie gaśnie, jeździ. Dzięki za pomoc i szerokości :D
Avatar użytkownika
WR
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/6/2013, 17:35
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr