Na wiosnÄ™ prawko, a w planach Kawasaki ER 6N
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Na wiosnÄ™ prawko, a w planach Kawasaki ER 6N
Witam,
W zasadzie streściłem wszystko w temacie - jak tylko stopnieją śniegi wybieram się na prawo jazdy KAT A2 (mam 21 lat). Jako pierwszy motocykl upodobałem sobie Kawasaki ER 6N. Zobaczyłem raz go na ulicy i zakochałem się w jego wyglądzie. Potem przeczytałem że prowadzi się go znakomicie, więc pozostały dwa pytania:
- Czy jest to dobry wybór dla początkującego motocyklisty? Pewnie jest to mało istotne, ale wcześniej miałem skuter poj. 50cc.
- To Kawasaki przekracza swoimi liczbami wszelkie limity na kat. A2. Czy jest opcja zdławienia, ile będzie to kosztować i w jaki sposób to zrobić? Widziałem na aukcjach przygotowane modele pod szkółki jazdy na KAT A2. Co o nich sądzicie?
- Jeżeli z jakichś względów Kawa ta odpada, co zaproponowalibyście innego? Zależy mi na naked-bike i wyglądzie podobnym do ER 6N.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich!
W zasadzie streściłem wszystko w temacie - jak tylko stopnieją śniegi wybieram się na prawo jazdy KAT A2 (mam 21 lat). Jako pierwszy motocykl upodobałem sobie Kawasaki ER 6N. Zobaczyłem raz go na ulicy i zakochałem się w jego wyglądzie. Potem przeczytałem że prowadzi się go znakomicie, więc pozostały dwa pytania:
- Czy jest to dobry wybór dla początkującego motocyklisty? Pewnie jest to mało istotne, ale wcześniej miałem skuter poj. 50cc.
- To Kawasaki przekracza swoimi liczbami wszelkie limity na kat. A2. Czy jest opcja zdławienia, ile będzie to kosztować i w jaki sposób to zrobić? Widziałem na aukcjach przygotowane modele pod szkółki jazdy na KAT A2. Co o nich sądzicie?
- Jeżeli z jakichś względów Kawa ta odpada, co zaproponowalibyście innego? Zależy mi na naked-bike i wyglądzie podobnym do ER 6N.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich!
- Tamtomasz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 16/10/2013, 09:58
Do wiosny może się sporo pozmieniać, nie wiesz za którym razem zdasz i czy wszystko będzie tak łatwo jak teraz się wydaje, na Twoim miejscu poczekał bym, aż zdam i wtedy zaczynał bym szukać. ER-6N po zdłewieniu się łapie, z tego co wiem można znaleźć już podławione sztuki. Ale tych moto po szkołach jazdy akurat bym nie brał 

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
- Karol20
- Bywalec
- Posty: 595
- Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16
Rzeczywiście Yamaha podobna do Kawasaki i również centralnie uderza w mój gust. I w dodatku zdaje się, że nie trzeba jej dławić pod A2. No i rzecz jasna - tańsza i bardziej dostępna na rynku wtórnym! A więc teraz do gry wchodzą dwa motocykle : ER6N i MT-03. Co sądzicie?
- Tamtomasz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 16/10/2013, 09:58
A ja sądzę, że warto szukać motocykla już teraz, jest taniej niż wiosną i mniejsze ciśnienie u kupującego, można dłużej powybierać i przebierać w ofertach i w momencie zdania egzaminu w przyszłym roku od razu siadasz i jedziesz. Jeśli coś się znajdzie blisko twojego miejsca zamieszkania to brałbym i zimował do czasu uzyskania uprawnień.
O MT-03 masz bardzo ciekawy blog:
http://yamahamt-03.blogspot.com/
Możesz podpytać się właściciela, ja po wymianie z nim maili odpuściłem sobie MT-03 na pierwszy motocykl i na motocykl w ogóle, chociaż wygląd ma zabójczy.
O MT-03 masz bardzo ciekawy blog:
http://yamahamt-03.blogspot.com/
Możesz podpytać się właściciela, ja po wymianie z nim maili odpuściłem sobie MT-03 na pierwszy motocykl i na motocykl w ogóle, chociaż wygląd ma zabójczy.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
Na "popularnym serwisie aukcyjnym" są oferty Kawasaki ER6N z parametrami "35 kW / 48 KM" (specjalnie przygotowane modele dla szkół jazdy A2). Czy takie blokady można potem zdjąć gdy np zdam prawo jazdy kat. A i cieszyć się pełnym potencjałem motocykla?
- Tamtomasz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 16/10/2013, 09:58
Najczęściej tak, ale jest jedno ale. Zorientuj się jak to bywa z rejestracją dławionego moto, bo buszując po internetach natknąłem się kilka razy na opinie, że nie zawsze chcą podbijać przeglądy rejestracyjne w takich przypadkach. Chodzi o to, że mechanik podbijając bierze odpowiedzialność za to, że moc moto jest ograniczona, a ograniczenie NIE ZOSTANIE zdjęte przez użytkownika, przed uzyskaniem przez niego pełnych uprawnień. Nie wiem czy i na ile to prawda, ale polecam żebyś rozejrzał się za tym tematem chociażby po to, by się kiedyś w przyszłości nie zdziwić:)
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
Mechanik nie moze brac odpowiedzialnosci - wystawia papiery na konkretny dzien, a jak sobie dwa tygodnie pozniej zdejmiesz dlawik albo przypniesz atomowe wrotki do moto, to juz Twoja wina, ze nie jedziesz na kolejny przeglad/rejestracje.
Nie wiem, jakie malowanie Ci sie w Kawie podoba, ale afaik xj6 jest zdlawialna, a idealnie pod A2 jest maly KTM Duke 390.
Nie wiem, jakie malowanie Ci sie w Kawie podoba, ale afaik xj6 jest zdlawialna, a idealnie pod A2 jest maly KTM Duke 390.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Karol20 napisał(a):To wychodzi na to że wszędzie powinna być hamownia motocyklowa. Bo jak inaczej ma stwierdzić jaką motocykl ma moc?
Chociażby tak, że w fabryka daje tyle i tyle, modyfikacja była taka i taka, co miało mieć skutek (ograniczenie mocy) taki i taki. I teraz badając złoma po wypadku (jeśli oczywiście w dowodzie mamy wbite, że moto dławione) biegły stwierdza czy modyfikacja nie została usunięta.
A co do ER6N, jak chcesz się upewnić czy da się go zdławić to poszukaj serwisu który takimi rzeczami się zajmuje i zadzwoń co, jak i za ile:)
Ile masz wzrostu tak btw.?
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
Był gdzieś jaki webowy programik gidze zadawałeś mu model motocykla i podstawowe parametry swojej sylwetki i dostawałeś przybliżony obraz siebie na moto, tylko nie mogę tego znaleźć. Jak ktoś ma linka to niech wrzuci. Jak znajdę to wyedytuje posta i wkleję:) Może coś Ci to rozjaśni temat:)
P.S. Mam! http://cycle-ergo.com/
Jak patrzę na Duke'a to jest nieduży przy Twoim wzroście, zwłaszcza jak preferujesz bardziej sportową sylwetkę:)
A jak chcesz pośmigać trochę bardziej turystycznie to musisz trochę szerzej na temat spojrzeć. Sam czy z plecaczkiem?
P.S. Mam! http://cycle-ergo.com/

Jak patrzę na Duke'a to jest nieduży przy Twoim wzroście, zwłaszcza jak preferujesz bardziej sportową sylwetkę:)
A jak chcesz pośmigać trochę bardziej turystycznie to musisz trochę szerzej na temat spojrzeć. Sam czy z plecaczkiem?
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
cycle ergo nie jest miarodajny, według niego na GS'ce nogami ledwo dostaję do ziemi, podczas kiedy w rzeczywistości stopy leżą na ziemi i kolana mam jeszcze sporo ugięte.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości