Zobacz wątek - Jak odblokować obroty w r6 ?
NAS Analytics TAG

Jak odblokować obroty w r6 ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jak odblokować obroty w r6 ?

Postprzez GryfffR6 » 14/10/2013, 04:02

Witam,
posiadam Yamahę r6 z 2000r. Mam pewien problem, gdyż kiedy kręcę manetką to na obrotomierzu pokazuje mi się 15tys a max. jest 18tys. Czy możliwe że mam jakąś założoną blokadę w module ECU czy też chodzi o coś innego ?
Z góry dziękuję za wszelką udzieloną poradę.
Pozdrawiam,
GryfffR6
GryfffR6
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/10/2013, 03:43
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.


Postprzez jaroaro » 14/10/2013, 11:07

Obrazek

O ile mi wiadomo dalej jest czerwone pole
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez GryfffR6 » 14/10/2013, 19:33

jaroaro jak nie rozumiesz mojego problemu to nie pisz w ogóle... Chodziło mi o to że wskaźnik zatrzymuje się przy 15tys i dalej nie idzie a gaz mam rozkręcony na maxa. Wiem że powinien dojść do 18tys ale się niestety zatrzymuje przy 15tys i dalej nic.

Tym razem wyedytowalem, nastepnym razem bedzie warn. A jesli chodzi o twoj problem to nie istnieje. Wskazowka zatrzymuje sie na 15K bo tak jest ustawione zabezpieczenie abys nie uszkodzil silnika
Rosiboj


sorry rosi za zmianę koloru postu, ale nie zauważyłem, że HTML mam wyłączony i myślałem że coś się zepsuło w kodowaniu- Boshi
Pozdrawiam,
GryfffR6
GryfffR6
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/10/2013, 03:43
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Postprzez Boshi » 14/10/2013, 22:50

Raz, że temat to dział mechanika, dwa temat rozwiązany, ale zostawię go jeszcze w przypadku wątpliwości.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez GryfffR6 » 14/10/2013, 23:16

Dziękuję za podpowiedź Panowie, ale w takim razie mam zdjąć tę blokadę czy lepiej ją zostawić żeby rzeczywiście nie uszkodzić silnika ?
Pozdrawiam,
GryfffR6
GryfffR6
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/10/2013, 03:43
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Postprzez Vergon » 14/10/2013, 23:31

Przytrzymaj odwiniętą na maxa manetkę przy tych 15 tysiącach przez jakieś 10 minut, problem sam się rozwiąże ;)
Pewnie nawet wcześniej niż po 10min :lol:

Nic nie ruszaj, gdyby tego nie było to pewnie już byś nie miał czym jeździć. Każdy sport tak ma i nikt tego nie usuwa.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SkoQ » 15/10/2013, 09:13

Nie wierzę w to co czytam... R6 to Twój pierwszy motocykl co ?
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez GryfffR6 » 15/10/2013, 13:29

Nie to nie jest mój pierwszy motocykl, wcześniej miałem kilka ( pierwszy dostałem w wieku 11 lat) a przed R6 miałem yamahe SR 500cc. Albo mnie nie rozumiesz albo źle opisałem mój "problem" ...
Pozdrawiam,
GryfffR6
GryfffR6
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/10/2013, 03:43
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Postprzez Kaai » 15/10/2013, 14:12

nagraj film, pokaż o co chodzi :D
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez jaroaro » 15/10/2013, 14:54

Ja nadal nie rozumiem o co chodzi. Ogranicznik ogranicza Ci obroty do 15tyś, a Ty i tak wiesz że motor ma kręcić do 18 tyś i szukasz ogranicznika. Czy tylko mi ręce opadły? :D Btw sr 500 to fajna baza pod CR : >
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Vergon » 15/10/2013, 15:37

No chodzi mu o to, że ma obrotomierz wyskalowany do 18k (w rzeczywistości do 18,5k) a odcina mu przy 15k (15,5k) i jest zdziwiony.
Tak powinno być, nic nie ruszaj.
Swoją drogą z chęcią bym posłuchał R6 z odcinką przy 18k ;)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Insekt » 15/10/2013, 15:41

W oplu corsie mialem licznik do 220 km/h bodajze, jakbym jechal 220 chyba urwaloby mi dach. Rozumiesz?
r6 2001 -----> cbr 1000rr 2014
Avatar użytkownika
Insekt
Świeżak
 
Posty: 394
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez GryfffR6 » 15/10/2013, 17:32

Vergon mega dzięki o to mi chodziło ;) Chyba po to jest to forum że jak się czegoś nie wie to się można dowiedzieć. A nie jakieś ręce opadają, bo nic to nie pomaga...
Pozdrawiam,
GryfffR6
GryfffR6
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/10/2013, 03:43
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Postprzez jaroaro » 15/10/2013, 17:50

Myślałem że logiczne jest, że jak masz czerwone pole to tam jednak wskazówka nie powinna wskoczyć. Sam powiedziałeś że to nie Twoje pierwsze moto więc takie rzeczy powinieneś wiedzieć.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez SkoQ » 16/10/2013, 09:55

To jest taka wiedza.... elementarna. Tak jak byś pytał po której stronie jest dźwignia zmiany biegów, a po której hamulec. R6 to motocykl dla motocyklistów zaawansowanych stąd moje pytanie, bo zadajesz pytania jak byś dopiero zaczynał przygodę z motocyklami.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez malomi » 16/10/2013, 10:18

O przepraszam moja RS kręciła się na czerwone pole a nawet dochodziła do końca i dopiero było odcięcie :D Ale tylko dlatego że wskazówka obrotomierza miała amplitudę ruchu o 1k obrotów w górę i w duł :D hah
Jak chcesz to mogę ci sprzedać stary obrotomierz to i ty w swoim fortepianie zamkniesz licznik ;]
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez GryfffR6 » 16/10/2013, 19:00

Malomi hahaha nie dzięki zostanę przy swoim ;)
GryfffR6
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/10/2013, 03:43
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr