Zobacz wątek - problem z gaznikiem Suzuki Rm 125 1995

problem z gaznikiem Suzuki Rm 125 1995

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

problem z gaznikiem Suzuki Rm 125 1995

Postprzez koliberek » 9/10/2013, 18:09

witam

koledzy mam problem z moim suzuki chciałbym się dowiedzieć od was jakiej wielkosci powinny byc dysze glowna i od wolnych obrotow moto strasznie duzo pali ciezko trzyma wolne obroty wkreca sie nawet dobrze ale spalanie przeraza dla porownania cr125 kolegi przy takiej samej jezdzie spalila o 2 litry mniej a i przy odpalaniu ma duze obroty ktore po rozgrzaniu maleja slabo reaguje jak wyciagnie sie mu ssanie powinienn troche go przydlawic na moje

najlepiej jakby wypowiedzial sie ktos kto ma takie moto


dzieki za odpowiedzi pozdr
koliberek
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8/3/2012, 09:59
Lokalizacja: chojnice


Postprzez henio12323 » 9/10/2013, 21:17

wszystko spoko tylko od tych zapytan masz dział offroad ;)

co do dysz- po 1 czy masz wprowadzony jakis tuning ? np inny wydech ? bo jak tak to fabryczne rozmiary dysz mogą nie byc miarodajne. po 2 musisz zaopatrzeć się w książke serwisową tam jest wszystko opisane jak ustawić gaźnik i jakie dysze powinny fabrycznie byc załozone. od fabrycznych nastawów oczywiscie trzeba robic korekte pod panujące warunki.

a co do spalania który rok kolegi CRki ? sporo rzeczy ma znaczenie, wiek motocykla, stan techniczny moze ci sie tłok konczy, wtedy moto pali jak smok.

kurde niepotrzebnie sie wypowiadam bo nie mam takiego motocykla ;/ mam nadzieje, że nie nakrzyczysz na mnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez senekkorzenna » 10/10/2013, 14:19

nie ten dział przesuwam
senekkorzenna
 

Postprzez koliberek » 10/10/2013, 19:27

wszystko jest seria na dyfuzorze widac spawy jakby go ktos rozcinal, mam zrobiona korbe i tuleje z motor-tech zwroclawia chyba cr-ka na alu ok 2000 rok nie boj sie nie bede krzyczec dzis jeszcze raz wyciagnelem te dysze i glowna jest 330- troche duzy rozmiar czy sa jakies inne miary dysz tak na oko ma taki sam otwor jak 180 od chinola a od wolnych 55
koliberek
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8/3/2012, 09:59
Lokalizacja: chojnice

Postprzez senekkorzenna » 10/10/2013, 19:33

Dysza wolnych obrotów nie ma nic do spalania jedynie do pracy na wolnych obrotach.
Dysza główna jak by była przy duża to by Ci zalewał silnik i raczej sprzęt by nie chodził ok.
Dolot ma znaczenie i jego szczelność jest bardzo ważnym czynnikiem jak i tłumik.
Zmierzył bym najpierw ciśnienie na cylindrze.
senekkorzenna
 

Postprzez koliberek » 10/10/2013, 19:57

10.5 bara spalone ok 30 litrow paliwa na allegro sa dysze najlepiej by bylo kupic taki zestaw i regulowac z tym ze kazda dysza ok 30 zl kupil bym kilka to z torbami pojde
koliberek
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8/3/2012, 09:59
Lokalizacja: chojnice

Postprzez senekkorzenna » 10/10/2013, 20:01

dyszę główną powinieneś dobrać bez problemu.
Zapytaj u dilera jaka jest w fabrycznym ustawieniu.
senekkorzenna
 



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr