problem z gaznikiem Suzuki Rm 125 1995
Posty: 7
• Strona 1 z 1
problem z gaznikiem Suzuki Rm 125 1995
witam
koledzy mam problem z moim suzuki chciałbym się dowiedzieć od was jakiej wielkosci powinny byc dysze glowna i od wolnych obrotow moto strasznie duzo pali ciezko trzyma wolne obroty wkreca sie nawet dobrze ale spalanie przeraza dla porownania cr125 kolegi przy takiej samej jezdzie spalila o 2 litry mniej a i przy odpalaniu ma duze obroty ktore po rozgrzaniu maleja slabo reaguje jak wyciagnie sie mu ssanie powinienn troche go przydlawic na moje
najlepiej jakby wypowiedzial sie ktos kto ma takie moto
dzieki za odpowiedzi pozdr
koledzy mam problem z moim suzuki chciałbym się dowiedzieć od was jakiej wielkosci powinny byc dysze glowna i od wolnych obrotow moto strasznie duzo pali ciezko trzyma wolne obroty wkreca sie nawet dobrze ale spalanie przeraza dla porownania cr125 kolegi przy takiej samej jezdzie spalila o 2 litry mniej a i przy odpalaniu ma duze obroty ktore po rozgrzaniu maleja slabo reaguje jak wyciagnie sie mu ssanie powinienn troche go przydlawic na moje
najlepiej jakby wypowiedzial sie ktos kto ma takie moto
dzieki za odpowiedzi pozdr
- koliberek
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 8/3/2012, 09:59
- Lokalizacja: chojnice
wszystko spoko tylko od tych zapytan masz dział offroad
co do dysz- po 1 czy masz wprowadzony jakis tuning ? np inny wydech ? bo jak tak to fabryczne rozmiary dysz mogą nie byc miarodajne. po 2 musisz zaopatrzeć się w książke serwisową tam jest wszystko opisane jak ustawić gaźnik i jakie dysze powinny fabrycznie byc załozone. od fabrycznych nastawów oczywiscie trzeba robic korekte pod panujące warunki.
a co do spalania który rok kolegi CRki ? sporo rzeczy ma znaczenie, wiek motocykla, stan techniczny moze ci sie tłok konczy, wtedy moto pali jak smok.
kurde niepotrzebnie sie wypowiadam bo nie mam takiego motocykla ;/ mam nadzieje, że nie nakrzyczysz na mnie

co do dysz- po 1 czy masz wprowadzony jakis tuning ? np inny wydech ? bo jak tak to fabryczne rozmiary dysz mogą nie byc miarodajne. po 2 musisz zaopatrzeć się w książke serwisową tam jest wszystko opisane jak ustawić gaźnik i jakie dysze powinny fabrycznie byc załozone. od fabrycznych nastawów oczywiscie trzeba robic korekte pod panujące warunki.
a co do spalania który rok kolegi CRki ? sporo rzeczy ma znaczenie, wiek motocykla, stan techniczny moze ci sie tłok konczy, wtedy moto pali jak smok.
kurde niepotrzebnie sie wypowiadam bo nie mam takiego motocykla ;/ mam nadzieje, że nie nakrzyczysz na mnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wszystko jest seria na dyfuzorze widac spawy jakby go ktos rozcinal, mam zrobiona korbe i tuleje z motor-tech zwroclawia chyba cr-ka na alu ok 2000 rok nie boj sie nie bede krzyczec dzis jeszcze raz wyciagnelem te dysze i glowna jest 330- troche duzy rozmiar czy sa jakies inne miary dysz tak na oko ma taki sam otwor jak 180 od chinola a od wolnych 55
- koliberek
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 8/3/2012, 09:59
- Lokalizacja: chojnice
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości