[Suzuki GSX1300R Hayabusa] Suzuki Hayabusa ABS - ABSolutn
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[Suzuki GSX1300R Hayabusa] Suzuki Hayabusa ABS - ABSo
Dyskusja na temat: Suzuki Hayabusa ABS - ABSolutnie szybko
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki Hayabusa ABS - ABSolutnie szybko
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki Hayabusa ABS - ABSolutnie szybko
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Trudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow" a ty i tak byś go nie kupił bo nie stać cie nawet na taki jaki jest. <br><hr>Teoretyk fantastaKomentatorzy napisał(a):Trudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo ładny, super analogowe zegary. Mnie do tego modelu najbardziej przekonuje to, że łańcuch nie wymaga smarowania.<br><hr>szachownica
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro mam kilkuletniego fazera 1000 i r1 kupiona w polskim saloonie, to raczej byloby mnie stać? <br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Trudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow" a ty i tak byś go nie kupił bo nie stać cie nawet na taki jaki jest. <br><hr>Teoretyk fantasta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Warto może delikatnie sprostować. Użytkownicy nie byli do końca zadowoleni z pracy układu hamującego w hayce I gen. W hayce II gen hamowanie nie przysparza żadnych niepokojących wilgotności w majtach. Ci którym mało mogą dodatkowo zainwestować w:
- przewody w oplocie - 350 zł.
- radialna pompa hamulcowa np brembo rcs 19 - 1200zł
- zaciski monoblock np brembo - 1500 zł.
Po wymianie tych elementów hayka II gen hamuje jak supersport.
Ja osobicie mam haykę 2012 z przewodami w oplocie i siła hamowania starcza mi w zupełności.<br><hr>Semai
- przewody w oplocie - 350 zł.
- radialna pompa hamulcowa np brembo rcs 19 - 1200zł
- zaciski monoblock np brembo - 1500 zł.
Po wymianie tych elementów hayka II gen hamuje jak supersport.
Ja osobicie mam haykę 2012 z przewodami w oplocie i siła hamowania starcza mi w zupełności.<br><hr>Semai
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
o kufa zajepisty argument to jak powiedziec mnie prekonuje do tej pani ta fajowa czerowna spinka do wlosów <br><hr>aaaaaaaaaaaaaKomentatorzy napisał(a):Bardzo ładny, super analogowe zegary. Mnie do tego modelu najbardziej przekonuje to, że łańcuch nie wymaga smarowania.<br><hr>szachownica<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po co odpisujesz ludzia sprowadzajacym temat do "niestac cie " przeciez to odrazu widac ze to h,.i a nie pasjonat motocykli jest .<br><hr>bbbbbbbbbbbbbbbbbbKomentatorzy napisał(a):Trudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow" a ty i tak byś go nie kupił bo nie stać cie nawet na taki jaki jest. <br><hr>Teoretyk fantasta<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro mam kilkuletniego fazera 1000 i r1 kupiona w polskim saloonie, to raczej byloby mnie stać? <br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
osobiscie gdybym chciał kupić haye widze 2 rzeczy w sumie 3 o sory 4 które sprawiłyby ze motocykl ten stałby sie "kompletnym " motocyklem zap.erdalajaco dalekosieznym typu bombowiec b2 otóż do rzeczy:1)skrzynia jak w nowej vfr 1200z sprzegłem antyhoppingowym oczywiscie zeby nejepnac fikola przy redukcji 2)bezobsługowy wał kardana z lekkich materiałów z zerowymi luzami oczywiscie 3) z racji zwiekszonej wagi przez te 2 zabegi nieco zwiekszona moc slnika o powiedzmy 5% zeby zachowal parametry obecnej wersji 4) kurna zapomniałem jak sobie rpzypomne dam znac ,oczywiscie licze se ztym ze cena wzroslaby dosc znacznie ale wał by sie zczasem zwrocił to na bank o ile niebyloby z nim jakis wiekszych problemow zakładam ze by niebyło , bo wymiana zestawu napedowego w hayi jest droga w koncu potrzebuje najdrozszych najmocniejszych zestawow dosc czesto jesli kierowca lubi operowac maneta moc robi swoie ,co do tego 4 punktu dam znac jak se przypomne <br><hr>ccccccccccccc
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
k,fa wiemmmmmmmmmmmmmmm ! przypomniało mi sie 4 punkt to był układ hamulcowy jak w hondach turystycznych dual cbs tzn połaczony przód z tylem i od tej pory haya jest najlepszym daleosieznym zapier.alaczem zcałej stawki chociaz szczerze pod siebie bym jeszcze specjalne nie podniosł mocy o 5 % celem zrównowazenia wzropstu masy wyniakajacej z skrzyni i wału ale władowałbym piec 1,5 około 240-250 kucykuf w sam raz na autobany zeby zaden dzik w 458 italia mi przy 300 nietrabił ze mam zjechac bo on ma sie zamair rozpedzic do 330 <br><hr>dddddddddddddKomentatorzy napisał(a):osobiscie gdybym chciał kupić haye widze 2 rzeczy w sumie 3 o sory 4 które sprawiłyby ze motocykl ten stałby sie "kompletnym " motocyklem zap.erdalajaco dalekosieznym typu bombowiec b2 otóż do rzeczy:1)skrzynia jak w nowej vfr 1200z sprzegłem antyhoppingowym oczywiscie zeby nejepnac fikola przy redukcji 2)bezobsługowy wał kardana z lekkich materiałów z zerowymi luzami oczywiscie 3) z racji zwiekszonej wagi przez te 2 zabegi nieco zwiekszona moc slnika o powiedzmy 5% zeby zachowal parametry obecnej wersji 4) kurna zapomniałem jak sobie rpzypomne dam znac ,oczywiscie licze se ztym ze cena wzroslaby dosc znacznie ale wał by sie zczasem zwrocił to na bank o ile niebyloby z nim jakis wiekszych problemow zakładam ze by niebyło , bo wymiana zestawu napedowego w hayi jest droga w koncu potrzebuje najdrozszych najmocniejszych zestawow dosc czesto jesli kierowca lubi operowac maneta moc robi swoie ,co do tego 4 punktu dam znac jak se przypomne <br><hr>ccccccccccccc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
apropo autobanów braku ograniczenia predkosci mamy juz 2014 prawie a w polsce mamy h.i anie autostrady bez ograniczena predkosci smutne to jak pis,a łosia poza okresem godowym ...<br><hr>eeeeeeeeeeeeeeKomentatorzy napisał(a):osobiscie gdybym chciał kupić haye widze 2 rzeczy w sumie 3 o sory 4 które sprawiłyby ze motocykl ten stałby sie "kompletnym " motocyklem zap.erdalajaco dalekosieznym typu bombowiec b2 otóż do rzeczy:1)skrzynia jak w nowej vfr 1200z sprzegłem antyhoppingowym oczywiscie zeby nejepnac fikola przy redukcji 2)bezobsługowy wał kardana z lekkich materiałów z zerowymi luzami oczywiscie 3) z racji zwiekszonej wagi przez te 2 zabegi nieco zwiekszona moc slnika o powiedzmy 5% zeby zachowal parametry obecnej wersji 4) kurna zapomniałem jak sobie rpzypomne dam znac ,oczywiscie licze se ztym ze cena wzroslaby dosc znacznie ale wał by sie zczasem zwrocił to na bank o ile niebyloby z nim jakis wiekszych problemow zakładam ze by niebyło , bo wymiana zestawu napedowego w hayi jest droga w koncu potrzebuje najdrozszych najmocniejszych zestawow dosc czesto jesli kierowca lubi operowac maneta moc robi swoie ,co do tego 4 punktu dam znac jak se przypomne <br><hr>ccccccccccccc<br>Komentatorzy napisał(a):k,fa wiemmmmmmmmmmmmmmm ! przypomniało mi sie 4 punkt to był układ hamulcowy jak w hondach turystycznych dual cbs tzn połaczony przód z tylem i od tej pory haya jest najlepszym daleosieznym zapier.alaczem zcałej stawki chociaz szczerze pod siebie bym jeszcze specjalne nie podniosł mocy o 5 % celem zrównowazenia wzropstu masy wyniakajacej z skrzyni i wału ale władowałbym piec 1,5 około 240-250 kucykuf w sam raz na autobany zeby zaden dzik w 458 italia mi przy 300 nietrabił ze mam zjechac bo on ma sie zamair rozpedzic do 330 <br><hr>ddddddddddddd<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hajka świetny motocykl ale śmiać mi się chce jak czytam ten artykuł ciągle piszecie jakie ma osiągi, jak super ciągnie i ile ma mocy a w danych technicznych nic o tym niema. Nie wiadomo ile mocy jaki moment ile wyciąga jakie przyspieszenia i spalanie. Potrafię sobie te dane znaleźć w necie ale to powinno być w danych technicznych pod artykułem.<br><hr>FZS 1000
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości