Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Crighton Racing CR700P - 200 konna...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Crighton Racing CR700P - 200 konna...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Crighton Racing CR700P - 200 konna...

Postprzez Ścigacz » 9/10/2013, 08:13

Dyskusja na temat: Crighton Racing CR700P - 200 konna apokalipsa z silnikiem Wankla
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Crighton Racing CR700P - 200 konna apokalipsa z silnikiem Wankla
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 08:13

Dzwiek obledny.. :) Szkoda tylko ze na ilosciach oleju jaki polyka ten potwor mozna by ogrzac iglo zima. No i ta slynna paliwozernosc silnikow wankla.. LPG chyba odpada?<br><hr>Dzidek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 08:35

Jakie połykanie oleju. To tak jakby winić za to 2 suw. Ten model smarowanie ma zrobione oddzielnie dla komory korbowej olejem 5W50, a wewnątrz idzie paliwo, powietrze, i olej 2suwowy. Na normalnym oleju zajeździli by go w kilka okrążeń - ilość nagaru była by zbyt wielka przez to że olej 4suwowy przy spalaniu wytwarza węgiel. Przy jednostkach wankla w samochodach wystarczy zwyczajne pobieranie oleju, ale tutaj w zupełności się to nie sprawdza. Nie jest to jakiś element historyczny w używaniu innych silników w motocyklach, bo wankel się nie sprawdzi i tak, ale o tym można było by napisać artykuł osobny. Projekt i pomysł 10/10, jednak nie kojarzmy go z niczym co ma być używane codziennie. To wyścigowa technologia.
<br><hr>rew13b
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 08:43

przy takim motocyklu wspominanie o ilościach oleju i paliwa to....<br><hr>chuck norris
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 08:56

Dokladnie panowie, chyle czola. Porownywanie tej besti do mojego golfa III 1.9 tdi jest co najmniej nie na miejscu. To nie jest motocykl turystyczny tak jak moj suzuki gs 500, wiec nie ma co porownywac tych maszyn. Maja one zupelnie inne przeznaczenie. Suzuki to typowy szybki turystyk, natomiast ten motocykl zostal stworzony z mysla o torze wyscigowym i pokonywania takich asow na torze jak np. hpnda cbr 600 rr. Mea culpa.<br><hr>Dzidek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 09:50

Komentatorzy napisał(a):Dokladnie panowie, chyle czola. Porownywanie tej besti do mojego golfa III 1.9 tdi jest co najmniej nie na miejscu. To nie jest motocykl turystyczny tak jak moj suzuki gs 500, wiec nie ma co porownywac tych maszyn. Maja one zupelnie inne przeznaczenie. Suzuki to typowy szybki turystyk, natomiast ten motocykl zostal stworzony z mysla o torze wyscigowym i pokonywania takich asow na torze jak np. hpnda cbr 600 rr. Mea culpa.<br><hr>Dzidek<br>
Chyba raczej cbr 1000rr i inne superbike.<br><hr>aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 14:44

Komentatorzy napisał(a):Jakie połykanie oleju. To tak jakby winić za to 2 suw. Ten model smarowanie ma zrobione oddzielnie dla komory korbowej olejem 5W50, a wewnątrz idzie paliwo, powietrze, i olej 2suwowy. Na normalnym oleju zajeździli by go w kilka okrążeń - ilość nagaru była by zbyt wielka przez to że olej 4suwowy przy spalaniu wytwarza węgiel. Przy jednostkach wankla w samochodach wystarczy zwyczajne pobieranie oleju, ale tutaj w zupełności się to nie sprawdza. Nie jest to jakiś element historyczny w używaniu innych silników w motocyklach, bo wankel się nie sprawdzi i tak, ale o tym można było by napisać artykuł osobny. Projekt i pomysł 10/10, jednak nie kojarzmy go z niczym co ma być używane codziennie. To wyścigowa technologia.
<br><hr>rew13b<br>
Nie widzę w tym silniku nigdzie korby, więc ciężko mówić o komorze korbowej<br><hr>melon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 16:20

to ile wynoszą te chore wartości obrotowe? bo jak już autor tak to przeżywa to mógłby się podzielić z czytelnikiem taką informacją <br><hr>tuff
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2015, 14:51

Komentatorzy napisał(a):Dzwiek obledny.. :) Szkoda tylko ze na ilosciach oleju jaki polyka ten potwor mozna by ogrzac iglo zima. No i ta slynna paliwozernosc silnikow wankla.. LPG chyba odpada?<br><hr>Dzidek<br>
LOL do panamery też byś gaz zakładał?<br><hr>szatan667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr