Zobacz wątek - Przerejestrowywanie motocykla na A2

Przerejestrowywanie motocykla na A2

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Przerejestrowywanie motocykla na A2

Postprzez Sp33di » 4/10/2013, 07:03

Witam :)

Posiadam motocykl Kawasaki GPZ 600R (85km mocy) i chciałbym zdławić jego aby mieścił się w przedziale na kategorię A2. Nie chcę się bujać po rzeczoznawcach i hamowniach więc na ebay;u znalazłem części dławiące z homologacją: http://www.ebay.pl/itm/Drossel-Drossels ... b4a&_uhb=1

Po przetłumaczeniu na pewno by przeszły w WK. Lecz ostatnio znalazłem także te ogłoszenie http://www.ebay.pl/itm/Kawasaki-GPz-600 ... fa7&_uhb=1

Skłaniam się raczej w stronę drugiego gdyż mam moc do 35 kW a nie do 25kW + cena niższa. Może ktoś coś słyszał o tej części z Anglii albo doradzi w co się pakować.?

Wielkie dzięki za odpowiedź,
Sp33di
Sp33di
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/10/2013, 06:58


Postprzez fasoliusz » 4/10/2013, 10:03

Witaj
Z tego co wiem, to nawet jeśli założysz tą blokadę to i tak będziesz musiał ganiać po rzeczoznawcach.
Żeby go przerejestrować musisz mieć podbity przegląd, a żeby podbili przegląd to muszą mieć podstawkę do tego, że to tam siedzi, czyli musi potwierdzić to rzeczoznawca, serwis, hamownia.
Jeśli się mylę to proszę o poprawienie:)

A co do samych blokad to nie wiem, pewnie zdławią motocykl.

Pozdrawiam.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Sp33di » 4/10/2013, 15:50

Myk taki:
Mechanik wystawia papier/fakturę że zwężka została założone -> Lecę do diagnosty z tą fakturą + przetłumaczoną homologacją na tą cześć.

Czyż nie tak.?
Sp33di
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/10/2013, 06:58

Postprzez fasoliusz » 4/10/2013, 17:07

A tak też pewno przejdzie, tylko pytanie czy diagnoza nie będzie chciał potwierdzenia od rzeczoznawcy, bo w moim przypadku by chciał.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Crank » 6/10/2013, 13:42

Diagności życzą sobie jeszcze wykresu z hamowni ponieważ muszą wpisać dokładną moc jaka została uzyskana po zablokowaniu ;)
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez Sp33di » 6/10/2013, 18:23

Ooo.. Dobra, to przecierpię to najwyżej. Ale pytanie pozostało: Czy ktoś coś powie o tej części z Anglii, bo po przeczytaniu linijki na aukcji "Nie gwarantujemy że część będzie akceptowana w innych krajach" trochę strach pieniądze wyrzucać.
Sp33di
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/10/2013, 06:58

Postprzez leff » 6/10/2013, 19:15

w wawie wyglada to tak, serwis/hamownia/rzeczoznawca/przeglad/WK
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na gr