Zobacz wątek - yamaha fj1100 cieknace paliwo z 1 garu przy rozruchu

yamaha fj1100 cieknace paliwo z 1 garu przy rozruchu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

yamaha fj1100 cieknace paliwo z 1 garu przy rozruchu

Postprzez rychu200569 » 2/10/2013, 20:20

mam mały problem ,przy rozruchu wycieka mi częśc paliwa z pierwszego gara do wydechu,Potem wszystko jest ok. Od czego zacząc grzebanie?
rychu200569
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/10/2013, 20:02
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez senekkorzenna » 2/10/2013, 20:42

od gaźnika
senekkorzenna
 

Postprzez rychu200569 » 2/10/2013, 21:11

senekkorzenna napisał(a):od gaźnika
a cos blizej poziom paliwa czy raczej sklad mieszanki?
rychu200569
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/10/2013, 20:02
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez senekkorzenna » 3/10/2013, 07:18

W zasadzie warto zrobić całą regulacje od synchronizacji po skład mieszanki .Czyszczenie też jest wskazane.
To że zalewa ci na jednym cylindrze po rozruchu a kończy się z nagrzaniem może być spowodowane awarią świecy i ją też należało by wymienić dla sprawdzenia.
Sprawdzenie zaworów też jest wskazane a ich szczelność wpływa na prawidłową kompresję a co za tym idzie do czasu nagrzania ten cylinder może szwankować nie spalając mieszanki w całości.
Jeżeli silnik po nagrzaniu pracuje prawidłowo i równo to nie szukał bym problemu z kompresją.
Czy ten motocykl jest w Twoim posiadaniu dość długo?
senekkorzenna
 

Postprzez rychu200569 » 3/10/2013, 08:44

nowy nabytek zwa go" kryzysem wieku sredniego " A tak dokladniej to tego pierwszego cylindra nie zalewa w doslownym tego slowa znaczeniu.Przy pierwszym obrocie walu jest chlapniecie paliwa w tlumnik i maszynka normalnie pali rowno na wszystkie gary.W jakis sposob zbiera sie paliwo na tloku po dluzszym postoju motocyla [8 h]czasami jest go tyle trzeba cofnac na biegu recznie bo blokuje rozrusznik To raczej wskazuje ze zawory trzymaja.
rychu200569
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/10/2013, 20:02
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez senekkorzenna » 3/10/2013, 12:14

Nie do końca z tym trzymaniem zaworów ponieważ samo paliwo z siebie jest dość pokaźną blokadą a nieszczelności o których piszę nie są w stanie przepuścić paliwa.
Naprawdę musisz zacząć od gaźnika a i tak z ciekawości zmień świecę .
Pojazd kupiłeś teraz to jest już po sprawie ale nie szkodzi zapytać sprzedającego z zapewnieniem że nie chodzi tu o konsekwencje a jedynie o informacje co nie jest tak z tym gaźnikiem
Mam nadzieje że to paliwo a nie np. płyn chłodniczy.
senekkorzenna
 

Postprzez rychu200569 » 3/10/2013, 15:45

Co do tego czym jest chlodzony to nie mam watpliwosci po 20 latach pracy.Napewno zalewa pierwszy cylinder paliwem w okresie postoju.Wyglada tak jakgby nie trzymal zawor iglicowy w pierwszym gazniku ale powinno sie lac paliwo z przelewu .Pewnie dojde do tego po pewnym czasie ale wspolnymi silami latwiej niz rozgrzebywac wszystko po kolei
rychu200569
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/10/2013, 20:02
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez senekkorzenna » 3/10/2013, 16:42

jeżeli zawór iglicowy by nie trzymał to musiało by się lać z nadmiaru/no chyba żeby jakiś super wynalazca zatkał nadmiar a i tak wtedy paliwo było by we filtrze powietrza nie wspomnę o karterze czyli w oleju .
To nie jest ten problem.
Zły skład mieszanki -może ale by kopcił
Za dużo tego paliwa że aż blokuje tłok.
Nie da się na odległość tego zweryfikować,musisz krok po kroku szukać.
senekkorzenna
 

Postprzez rychu200569 » 3/10/2013, 18:28

Ok nie minie mnie to. Jutro zabiore sie za zabawe i dam znac o efektach.Dzieki za wsparcie.
rychu200569
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/10/2013, 20:02
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez rychu200569 » 8/10/2013, 17:28

bzdura była wstyd sie przyznac.Kranik paliwa otwarty na ful a nie na sterowanie zaworkiem podcisnieniowym.Mozna zamknac temat .Dzieki za pomoc.
rychu200569
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/10/2013, 20:02
Lokalizacja: Jelenia Góra



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr