[Kawasaki Z1000SX] Kawasaki Z1000SX 2014 - rakieta do...
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
A gdzie może mieć clip-ony?:) Viper, są zastosowane i już. Nie wprowadzaj czytelników w błąd. A podwyższona trochę kierownica występuje też w Vfr, wzorze sportowego turystyka. W sx masz gapić się podczas trasy m.in na krajobrazy a nie leżąc na zbiorniku pałować non stop. Tym bardziej, że na tyle masz zamocowane kufry z bagażami. <br><hr>oLoKomentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>Komentatorzy napisał(a):sx ma clip-ony<br><hr>oLo<br>Komentatorzy napisał(a):Gdzie konkretne ma clip-ony? Chodziło mi zresztą nie o samo mocowanie, tylko o to jak rączki są wysoko.
Wymusza to wyprostowaną pozycję, odciążając przednie koło. Mniejsza kontrola kierownicy i słabsza przyczepność przodu to pierwszy skutek. Drugi jest taki, że nie można mieć dobrego, twardego zawieszenia, bo przy tak długim transferze masy na przód, byłoby bardzo dużo szlifów na hamowaniu.
To jest motocykl dla tych co lubią kanapy. Każdy kto jeździ rowerem będzie zaszokowany relaksacyjną pozycją na Z1000SX.
To nie jest zły motocykl. Po prostu nie jest dla tych, którym podobają się motocykle sportowe lub sportowo-turystyczne (jak CBR 1000XX czy Busa).<br><hr>fastviper<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tyle że Bandit 1200 kosztuje 15tys <br><hr>fastviperKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl i z pewnością jeździ równie dobrze jak wygląda, tylko ta cena...<br><hr>Prexer<br>Komentatorzy napisał(a):Ten motocykl niczym zasadniczo nie różni się od Bandita 1200, bo i czym mógłby się różnić?
Nieistotne dla przeciętnego użytkownika cechy ramy czy konstrukcji hamulców... To krowa i krową pozostanie.
Uciąg pieca powyżej 100Nm nie ma sensu na normalnej drodze. A na tor się SX nie nadaje (w porównaniu z R6?).
Jedyny argument to ABS, bo tu rzeczywiście jest rewolucja. Ale resztę można wycisnąć z B12 zmieniając sprężyny na progresywne i opony na sensowne. Hamulce jednopalczaste to żart. Jednopalczaste to ma Triumph 675 i inne sporty.
O poręczności motocykla decyduje przede wszystkim kształt opon. Zmieniacie z turystyków na bardziej torowe i wszystko się zmienia. Czasem wystarczy opony dobrze napompować, żeby odmienić wizerunek...
Tylko tego nikt nie napisze w teście, bo inaczej sprzedaż motocykli nie będzie się rozwijać i nie będzie kasy w obiegu...<br><hr>fastviper<br>Komentatorzy napisał(a):Panie diler od Suzuki.. Bandit temu Kawasaki może buty czyścić... Rozumiem, że Pan już jeździł obecnym modelem, że wnioski pan takie wyciąga?... Suzuki nie ma nic ciekawego do zaoferowania wiec traci na sprzedaży. Klient rządzi rynkiem i to on wybiera co dla niego najlepsze a nie to co dilerzy mówią....<br><hr>Kapsel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czuję się źle zrozumiany. Jak ktoś chce się gapić podczas trasy, to SX jest zajefajny.Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>Komentatorzy napisał(a):sx ma clip-ony<br><hr>oLo<br>Komentatorzy napisał(a):Gdzie konkretne ma clip-ony? Chodziło mi zresztą nie o samo mocowanie, tylko o to jak rączki są wysoko.
Wymusza to wyprostowaną pozycję, odciążając przednie koło. Mniejsza kontrola kierownicy i słabsza przyczepność przodu to pierwszy skutek. Drugi jest taki, że nie można mieć dobrego, twardego zawieszenia, bo przy tak długim transferze masy na przód, byłoby bardzo dużo szlifów na hamowaniu.
To jest motocykl dla tych co lubią kanapy. Każdy kto jeździ rowerem będzie zaszokowany relaksacyjną pozycją na Z1000SX.
To nie jest zły motocykl. Po prostu nie jest dla tych, którym podobają się motocykle sportowe lub sportowo-turystyczne (jak CBR 1000XX czy Busa).<br><hr>fastviper<br>Komentatorzy napisał(a):A gdzie może mieć clip-ony?:) Viper, są zastosowane i już. Nie wprowadzaj czytelników w błąd. A podwyższona trochę kierownica występuje też w Vfr, wzorze sportowego turystyka. W sx masz gapić się podczas trasy m.in na krajobrazy a nie leżąc na zbiorniku pałować non stop. Tym bardziej, że na tyle masz zamocowane kufry z bagażami. <br><hr>oLo<br>
Gorzej jak ktoś chce czasem pojechać w trasę ale ogólnie to chciałby GSX-R lub Ninję.
Nie da się mieć tych dwóch cech na raz - potrzebne są kompromisy. Moim zdaniem wyprostowana pozycja to bardzo zły wybór, dla kogoś kto marzy o sportowym sprzęcie. Ale jak ktoś marzy o turystyce to SX, VFR - są świetne.
Kupujcie Z1000SX tylko jeśli NIE chcecie mieć motocyka sportowego, lecz turystyk.
W przeciwnym wypadku, CBR 600F lub inne o sportowej *pozycji*.
Rzeczywiście zerknąłem teraz na zdjęcia i widać że SX ma mocowane kierownice do lagów. Czyli kłamałem - ma clipony.
Niestety podniesione sporo w górę. Wydawałoby się, że nic prostszego - założyć obniżoną kierownicę, ale to nie takie proste.<br><hr>fastviper
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nowy?<br><hr>IgoRRKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl i z pewnością jeździ równie dobrze jak wygląda, tylko ta cena...<br><hr>Prexer<br>Komentatorzy napisał(a):Ten motocykl niczym zasadniczo nie różni się od Bandita 1200, bo i czym mógłby się różnić?
Nieistotne dla przeciętnego użytkownika cechy ramy czy konstrukcji hamulców... To krowa i krową pozostanie.
Uciąg pieca powyżej 100Nm nie ma sensu na normalnej drodze. A na tor się SX nie nadaje (w porównaniu z R6?).
Jedyny argument to ABS, bo tu rzeczywiście jest rewolucja. Ale resztę można wycisnąć z B12 zmieniając sprężyny na progresywne i opony na sensowne. Hamulce jednopalczaste to żart. Jednopalczaste to ma Triumph 675 i inne sporty.
O poręczności motocykla decyduje przede wszystkim kształt opon. Zmieniacie z turystyków na bardziej torowe i wszystko się zmienia. Czasem wystarczy opony dobrze napompować, żeby odmienić wizerunek...
Tylko tego nikt nie napisze w teście, bo inaczej sprzedaż motocykli nie będzie się rozwijać i nie będzie kasy w obiegu...<br><hr>fastviper<br>Komentatorzy napisał(a):Panie diler od Suzuki.. Bandit temu Kawasaki może buty czyścić... Rozumiem, że Pan już jeździł obecnym modelem, że wnioski pan takie wyciąga?... Suzuki nie ma nic ciekawego do zaoferowania wiec traci na sprzedaży. Klient rządzi rynkiem i to on wybiera co dla niego najlepsze a nie to co dilerzy mówią....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):Tyle że Bandit 1200 kosztuje 15tys <br><hr>fastviper<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kiedy kilka lat temu nikt Kawasaki nie chciaÅ‚, gdy wszyscy zapomnieli o Z900 lub po prostu nic na temat tej marki nie wiedzieli, bo po co. W tym samym czasie w 川崎重工業株式会社, Kawasaki Jūkōgyō Kabushiki-gaisha, zaÅ‚oga haruje w pocie czoÅ‚a. Efekty sÄ… widoczne od kilku lat, SX to taki rodzynek na cieÅ›cie. Cena Wam nie odpowiada, a to mogÄ™ zrozumieć, ok. Ale jeÅ›li siÄ™ dobrze przyjrzeć to w ofercie Kawy sÄ… motocykle chyba na każdÄ… kieszeÅ„. NiedÅ‚ugo dojdÄ… i skutery. WSBK jest tego najlepszym przykÅ‚adem, Superstock1000, Endurance jeszcze bardziej (teoretycznie motocykle bliższe seryjnym), czym na dzieÅ„ dzisiejszy sÄ… motocykle Kawasaki. Zawsze siÄ™ znajdzie ktoÅ› z KwaÅ›nÄ… minÄ… aby temu zaprzeczyć, ale to normalka. 70 tys. km na ZZR1400 w siodle i ani jednej żarówki nie zmieniÅ‚em, drogi przez caÅ‚y kontynent w lato i w zimÄ™. Wiem na trampku też tak można, ale "ciut" z mniejsza radochÄ… jak dla mnie.
PS Lovtza. Bardzo dobry artykuł.<br><hr>JakubZZR1400
PS Lovtza. Bardzo dobry artykuł.<br><hr>JakubZZR1400
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem szczęśliwym posiadaczem nowego modelu z ro 2014 wersja z Abs i kuframi. Jest to mój 8 motocykl poprzednik to Honda cbf 1000. Jeżeli ktoś szuka maszyny do jazdy po miescie i wypadów turystycznych to jest idealne rozwiazanie. Mi trochę przeszkadza delikatnie pochylona sylwetka kierowcy ,ale idzie sie przyzwyczaić. W porównaniu do hondy jest to przeskoko o kilka klas. Moc wyposażenie prowadzenie ba plus. Minusem jest praca silnika która w porównaniu do hondy pozostawia sporo do życzenia. Na plus zużycie paliwa ktore wynosi w granicach miedzy 5 a 7 litrów. Obecnie przejechałem 4000 km. A sezon dopiero sie zaczyna<br><hr>Moris
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości