cross/enduro
• Strona 1 z 1
cross/enduro
Witam mam pytanie odnośnie moto cross/enduro mam zamiar zakupić sobie sprzęt poj 250cm moto ma mi służyć w weekendy do lasu zęby sobie poprzecierać dróżki leśne i to jest najgorsze ze nie wiem jaki sprzęt mam wybrać ogólnie marzy mi się kawasaki kx 250 2t 2004r. ale inni mi doradzają ktm exc 250 tłumacza mi ze kx jest do latania na tor a nie do lasu chciałbym trochę powariować ale nie mam pojęcia co kupić co jest mało awaryjne daje dyza frajdę i nie jest drogie w utrzymaniu proszę Was o doradzenie mi bo nie znam się na sprzęcie w ogolę w razie kupna mam kolegę który sprawdzi mi sprzęt naprawdę dobry fachowiec może stwierdzić czy stan moto jest dobry ale nie wie jaki sprzęt byłby odpowiedni dla mnie ...
proszę o pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam
proszę o pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam
Ostatnio edytowano 1/10/2013, 12:48 przez pulkeks, łącznie edytowano 2 razy
- pulkeks
- Świeżak
sorki zapomnialem dodac wiek 23 lata 83 kg 182 cm wzrostu na moto chcialbym przeznaczyc 7.000 i w maxie 2.000 zeby byl w stanie naprawde dobrym moto tylko typowy las , poligon wczesniej jezdzilem na mz wsk jakies komatki pierdoly na prawdziwym moto nie siedzialem koledzy maja 250 , 125 crossy i po rozmowach z nimi mowia zebym na 250 siadl 125 im puchna szybko i odradzaja mi 125 jestem rozwazny takze na 250 powinienem sobie poradzic
- pulkeks
- Świeżak
Na stronie jest artykuł gdzie 2t wygrywa jeśli chodzi o koszty eksploatacji, nie duża różnica ale nie zapomnij, że w 2t częściej te remonty robisz i lejesz olej do mieszanki, jak masz kolegów albo sam się tym zajmujesz i płacisz tylko za części to 2t. I exc 250 nie jest tanie w utrzymaniu a co dopiero kx ale jeśli nigdy nie jeździłeś na czymś takim a jeśli od razu rzucasz się na 250 w 2T to powinien tłok długo ci trzymać bo nie wyciśniesz z niego za dużo. I tak polecałbym ci spróbować jazdy na 125 w 2t i zastanowić się bo 125 się tylko wydaje niepozorne.
-
piciasek - Świeżak