Zobacz wÄ…tek - DERBI GPR rok2000 problem brak mocy POMOCY !!!!
NAS Analytics TAG

DERBI GPR rok2000 problem brak mocy POMOCY !!!!

i inne małe pojemności
_________

DERBI GPR rok2000 problem brak mocy POMOCY !!!!

Postprzez bestia00 » 26/9/2013, 11:34

witam mam zajebist# problem mam derbi z roku 2000 silnik ebs zacznę od początku przetarła mi się opona i musiałem jakoś dojechać do domu więc piłowałem ja na 1biegu i 2rugim potem zmieniłem oponę na 150/80 brak mocy pomyślałem że kompresja kupiłem nowe uszczelki cylinder tłok jednak nic to nie dało czyszczeni gaźnika też nic nie dało filtr powietrza kupiłem nowy nic nie dało świeca nowa irydowa nic nie dało dziś zmieniłem oponę na mniejszą nic nie dało jadę do 3 biegu normalnie potem brak mocy 4 bieg bez siania ani rusz i ledwo co 60 na godzinę każda górka słabnie zbijać muszę do 3 biegu pomocy może ktoś miał podobny problem
zrobiłem wszystko co mogłem nie wiem co może być jeszcze przyczyną
LICZĘ NA WASZĄ POMOC
-----------------------------

a ja liczę że przeczytasz regulamin

senekkorzenna
Avatar użytkownika
bestia00
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/9/2013, 11:07


Postprzez mati22252 » 26/9/2013, 18:30

Opono powoduje wysokie tarcie. Nie dość że szersza to jeszcze wyższy profil. Najlepiej założyć oryginalny rozmiar lub chociaż mniejszą zębatkę zdawczą.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań


Postprzez bestia00 » 26/9/2013, 20:16

mam założoną oryginalną dziś rano zakładałem i dalej nic robiłem regulacje gaźnika i nic dalej na 4 biegu moc słabnie wszystko oryginalnie zębatki itp nie mam pomysłu co dalej z tym zrobić
Avatar użytkownika
bestia00
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/9/2013, 11:07

Postprzez mater13 » 26/9/2013, 20:29

A zapłon dobrze ustawiony?
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez bestia00 » 26/9/2013, 20:38

to ma zapłon automatyczny :D
Avatar użytkownika
bestia00
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/9/2013, 11:07

Postprzez mati22252 » 26/9/2013, 23:30

Zapłon może i tak ale klin mogło ściąć na wale. A gaźnik tylko regulowałeś? Rozbierz wyczyść. Sprawdź poziom paliwa w gaźniku i szczelność płytek w zaworze membranowym, filtr powietrza i jaki kolor ma świeca? Jaki ma przebieg silnik? Być może poszły uszczelniacze na wale. Jeżeli kopci mocniej lub świeca jest siwa to jest duże prawdopodobieństwo.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez mater13 » 27/9/2013, 08:08

Zapłon automatyczny ale masz iskorwnik na którym jest magneto, i tam ustawiasz przerwę
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez bestia00 » 27/9/2013, 08:26

świeca jest nieźle opalona tak jak by dostawała mało paliwa z elektryką wszystko oki sprawdzałem przed chwilą ,nie kopci chodzi normalnie
gaźnik jest czysty i słuchy a powiedzcie mi jeszcze w gaźniku sa 2 śrubki jedna do regulacji paliwa druga do regulacji powietrza i ta właśnie jak powinna być ustawiona? mi sie wydaje jak by on za mało paliwa dostawał bo jak mu dam sanie to lepiej ciągnie nie wiele ale lepiej
[/i]
Avatar użytkownika
bestia00
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/9/2013, 11:07

Postprzez mati22252 » 27/9/2013, 12:05

Jedna jest od regulacji paliwo/powietrze druga od obrotów biegu jałowego. Jeżeli jest siwa to za dużo powietrza. Więc zostaje teraz zacząć regulację kręcąc tą srubką paliwo/powietrze nie tą przy przepustnicy( nią regulujesz sobie wolne obroty tylko) jak to nie pomoże to iglica do góry i znów to samo.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez bestia00 » 27/9/2013, 14:11

słuchaj a od czego może sie że tak powiem rozstroić gaźnik?
Avatar użytkownika
bestia00
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/9/2013, 11:07



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości




na górê