Zmieniam na coÅ› spokojniejszego- V-Strom 650 proszÄ™ o opinie
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Zmieniam na coÅ› spokojniejszego- V-Strom 650 proszÄ™ o opinie
Pewnie większość będzie zaskoczona, każdy zmienia na większą pojemność motocykla, a ja chcę iść w dół.
Tak więc obok ZX12R w garażu planuję zagospodarować miejsce na małego V-Stroma (szukam coś w rocznikach od 2007)
Jednak z tego co widzę na allegro, to dość ciężko o zakup takiego sprzętu. Większość ogłoszeń, to jest dla mnie drugi koniec Polski, a nie będę tyle jechał pooglądać motocykl.
Zastanawiam się przy tym, czy na pewno V-Strom, czy może jednak co innego. (triumph explorer 800 ma na razie zbyt wysokie ceny, a innej alternatywy nie widzę)
Dlaczego chcę zrobić taką przesiadkę?
Ostatnio przez pracę mało jeżdżę, jednak jak już usiądę na kawę, to po 60km mam dość, po 80km nie mam siły, a po 100km modlę się żeby garaż był blisko. Wygoda w skali 0-10 daję jej -1 (a tyle się nasłuchałem, jaki to nie jest wygodny turystyk - yhy
). Motocykl pożera oponę w oczach, na stacji paliwowej proponują mi płyn do spryskiwaczy gratis, bo tyle pochłania paliwa, a każde zjechanie na nierówności objawia się mało przyjemnym masażem nadgarstków. Tak, że po jednym dniu jazdy mam dość na najbliższy tydzień.
V-Strom PODOBNO nie ma tych wszystkich wad, podoba mi się, że jest to duży gabarytowo motocykl z małym silnikiem, pozycja widać że wygodna i pasażerka też powinna być zadowolona. Raczej nie ma takich kosztów eksploatacji jak dwunastka kawasaki. Chciałbym czasem zjeździć okoliczne kamienne drogi, leśne dukty i inne miejsca gdzie autem nie wjadę.
Na prędkości jakoś szczególnie mi nie zależy, dbam o swoje zdrowie. Przez pewien czas zastanawiałem się jeszcze nad FJR1300, ale po za zwiększeniem wygodny, nie zwiększyłbym raczej możliwości zjechania na szutry i teren.
Jeździł ktoś tutaj tym cudem? jakieś opinie, spostrzeżenia? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Albo może jakaś alternatywa dla tego motocykla? (w V-stromie, żeby był motocykl idealny, widziałbym wałek kardana)
Moją ślicznotkę dwunastkę zostawiam sobie, tak na wszelki wypadek, jakby nowo zakupiony motocykl jednak nie przypadł mi do gustu.
Tak więc obok ZX12R w garażu planuję zagospodarować miejsce na małego V-Stroma (szukam coś w rocznikach od 2007)
Jednak z tego co widzę na allegro, to dość ciężko o zakup takiego sprzętu. Większość ogłoszeń, to jest dla mnie drugi koniec Polski, a nie będę tyle jechał pooglądać motocykl.
Zastanawiam się przy tym, czy na pewno V-Strom, czy może jednak co innego. (triumph explorer 800 ma na razie zbyt wysokie ceny, a innej alternatywy nie widzę)
Dlaczego chcę zrobić taką przesiadkę?
Ostatnio przez pracę mało jeżdżę, jednak jak już usiądę na kawę, to po 60km mam dość, po 80km nie mam siły, a po 100km modlę się żeby garaż był blisko. Wygoda w skali 0-10 daję jej -1 (a tyle się nasłuchałem, jaki to nie jest wygodny turystyk - yhy

V-Strom PODOBNO nie ma tych wszystkich wad, podoba mi się, że jest to duży gabarytowo motocykl z małym silnikiem, pozycja widać że wygodna i pasażerka też powinna być zadowolona. Raczej nie ma takich kosztów eksploatacji jak dwunastka kawasaki. Chciałbym czasem zjeździć okoliczne kamienne drogi, leśne dukty i inne miejsca gdzie autem nie wjadę.
Na prędkości jakoś szczególnie mi nie zależy, dbam o swoje zdrowie. Przez pewien czas zastanawiałem się jeszcze nad FJR1300, ale po za zwiększeniem wygodny, nie zwiększyłbym raczej możliwości zjechania na szutry i teren.
Jeździł ktoś tutaj tym cudem? jakieś opinie, spostrzeżenia? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Albo może jakaś alternatywa dla tego motocykla? (w V-stromie, żeby był motocykl idealny, widziałbym wałek kardana)
Moją ślicznotkę dwunastkę zostawiam sobie, tak na wszelki wypadek, jakby nowo zakupiony motocykl jednak nie przypadł mi do gustu.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Z tego co podałeś, uwagę zwracałem na bmw, f800st, jednak jakoś tak mało terenowo mi wygląda, chociaż całkiem ciekawe bo ma pasek, komputer pokładowy, ciekawy wyglad, jednak czy to odpowiednie porównanie z V-Stromem? Versys to jak plastikowa zabawka, cholera wie do czego. TDM ma jakieś w ogóle plusy ?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Masz racje! Ciezko bedzie wybrac godnego konkurenta dla v-stroma...
Bmw, to jedynie gs jezeli chodzi o dual sport, traci jednak on atrakcyjnosc st w postaci paska napedu, komputera, (nie wiem jak z abs).
Versys- o gustach sie nie dyskutuje.
Tdm- zadales retoryczne pytanie, nie ma sensu doszukiwac sie odpowiedzi.
Moze bardziej kontrowersyjnie- multustrada 620 lub nc700x (chociaz jego cena przewyzsza troche v-stoma 2007)...
Ktm adv 990 tez drogie...
Nie latwo zestawic jakas opcje dobra.
Bmw, to jedynie gs jezeli chodzi o dual sport, traci jednak on atrakcyjnosc st w postaci paska napedu, komputera, (nie wiem jak z abs).
Versys- o gustach sie nie dyskutuje.
Tdm- zadales retoryczne pytanie, nie ma sensu doszukiwac sie odpowiedzi.
Moze bardziej kontrowersyjnie- multustrada 620 lub nc700x (chociaz jego cena przewyzsza troche v-stoma 2007)...
Ktm adv 990 tez drogie...
Nie latwo zestawic jakas opcje dobra.
- gravesend
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 15/6/2013, 20:05
- Lokalizacja: bydgoszcz
Karol, jako posiadacz SV (ten sam silnik co V-strom) polecasz transalpa? motocykl słabszy, mniejszy i mniej funkcjonalny?
NC700X niby dobre, ale też trochę słabe. W sumie nowość, niesprawdzone jeszcze dobrze.
adv 990 chyba mu się przyjże
NC700X niby dobre, ale też trochę słabe. W sumie nowość, niesprawdzone jeszcze dobrze.
adv 990 chyba mu się przyjże

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Ja bym z tych co ci polecali wybrał BMW F800GS albo Triumpha tigera 800
W tej klasie dostaja zdecydowanie najlepsze oceny w testach.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
mar111cin napisał(a):Z tego co podałeś, uwagę zwracałem na bmw, f800st, jednak jakoś tak mało terenowo mi wygląda, chociaż całkiem ciekawe bo ma pasek, komputer pokładowy, ciekawy wyglad, jednak czy to odpowiednie porównanie z V-Stromem?
Obydwa sa tak samo "terenowe", osobiscie sklanialbym sie w strone BMW, ale bedzie drozej niz storm. Mysle, ze wybor pomiedzy nimi to kwestia gustu i portfela chociaz ja bym sie sklanial minimalnie w kierunku bmw bo mi sie jednak bardziej podoba ale o gustach sie nie dyskutuj
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
o dziwo takie bmw jest tańsze
Na razie wszystkie znaki wskazują na to, że spróbuję z V-Stromem, a jak przypadnie mi ten typ motocykla to za kilka lat wymienię na triumpha 800 tiger explorer
Na prawdę nie ma na forum nikogo kto jeździ V-Stromem?

Na razie wszystkie znaki wskazują na to, że spróbuję z V-Stromem, a jak przypadnie mi ten typ motocykla to za kilka lat wymienię na triumpha 800 tiger explorer

Na prawdę nie ma na forum nikogo kto jeździ V-Stromem?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Raczej ile pali, bo nie zamierzam jej sprzedawać
to jest najlepsza odpowiedź:
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/44770
plus dodam, że jeżdżę bardzo spokojnie.
Jak nie jeździłeś wcześniej motocyklem min 100-130koni, to lepiej dwunastki nie kupuj. To jest prawdziwa rakieta.

to jest najlepsza odpowiedź:
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/44770
plus dodam, że jeżdżę bardzo spokojnie.
Jak nie jeździłeś wcześniej motocyklem min 100-130koni, to lepiej dwunastki nie kupuj. To jest prawdziwa rakieta.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
on od 8 zaczyna na trasie rozmawiać i to przy prędkościach pozwalających na przejazd bezmandatowy
po mieście nie jeżdżę ogólnie, a producent podaje 12litrów
(wiem, że w statystyce jest zaznaczone miasto, ale to przez to, że jak dodaję kolejny wpis, to mi z automatu ustawia poprzednio wpisywane dane - z samochodu)

po mieście nie jeżdżę ogólnie, a producent podaje 12litrów

(wiem, że w statystyce jest zaznaczone miasto, ale to przez to, że jak dodaję kolejny wpis, to mi z automatu ustawia poprzednio wpisywane dane - z samochodu)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości