Sport do 15k
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Sport do 15k
Siemanko pomóżcie mi wybrać następny motocykl, ten sezon przejeździłem na kilo fazerku (150 koni) i choć jestem duży (190cm/125kg) pozycja jest za wygodna i mocy jakby trochę więcej się przydało...
Aspiracje sportowe są i tyle, kupowałem fazera bo myślałem że wysoka kierownica, proste plecy i normalnie umieszczone podnóżki to będzie plus, POMYŁKA!
Pojeździłem na gsxr600 trochę kolegi i pasuje mi przecinak, nie ważne jak będę na nim wyglądał nie obchodzi mnie to, twardy sport, pozycja pochyła a nie miękka fazerka na której siedzę jakbym kij połknął
Ze względu że miałem litra to sportowe 600 nie wchodzi w rachubę (nie chce mieć spadku mocy) dlatego zastanawiam się nad litrowym sportem i tutaj mam problem
Motocykl będę kupował dopiero na następny sezon jak sprzedam fazera ale już chciałbym się za czymś rozglądać, budżet do 15 klocków, kompletne ubranie posiadam także to budżet na sam motocykl.
Jeździłem także na GSXR 1000 K9 i to już jest dla mnie o wiele za małe do jazdy dłużej niż godzinę
W grę wchodzi R1, GSXR1000, CBR1000 i ZX10R do rocznika 2004-2005
Podpowiedzcie dlaczego wybralibyście ten a nie inny, będę wdzięczny!
Aspiracje sportowe są i tyle, kupowałem fazera bo myślałem że wysoka kierownica, proste plecy i normalnie umieszczone podnóżki to będzie plus, POMYŁKA!
Pojeździłem na gsxr600 trochę kolegi i pasuje mi przecinak, nie ważne jak będę na nim wyglądał nie obchodzi mnie to, twardy sport, pozycja pochyła a nie miękka fazerka na której siedzę jakbym kij połknął

Ze względu że miałem litra to sportowe 600 nie wchodzi w rachubę (nie chce mieć spadku mocy) dlatego zastanawiam się nad litrowym sportem i tutaj mam problem
Motocykl będę kupował dopiero na następny sezon jak sprzedam fazera ale już chciałbym się za czymś rozglądać, budżet do 15 klocków, kompletne ubranie posiadam także to budżet na sam motocykl.
Jeździłem także na GSXR 1000 K9 i to już jest dla mnie o wiele za małe do jazdy dłużej niż godzinę

W grę wchodzi R1, GSXR1000, CBR1000 i ZX10R do rocznika 2004-2005
Podpowiedzcie dlaczego wybralibyście ten a nie inny, będę wdzięczny!
- Uzetel
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 26/4/2013, 02:28
- Lokalizacja: brać na paliwo?
Jezdziles na litrowym gixie który jest dla ciebie za mały dlatego szukasz także jakieś sporta który będzie dla ciebie za mały? Poszukalbym jakiegoś starszego fireblade. 954 może, albo gixa do k3 chyba największe sporty. Potem już wszystko co raz mniejsze.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Jak wspominałem wygląd mnie nie obchodzi, K9 jest malutka ale czytałem że K4 jest sporo większa, myślę też intensywnie o CBR 1000 (04') musiałbym się przymierzyć, uznajmy że albo K4 albo ta CBR ten sam rocznik co byście bardziej polecali?
- Uzetel
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 26/4/2013, 02:28
- Lokalizacja: brać na paliwo?
Bzdura! W gixach k4 nie pękają ramy! Dopiero od nowej budy były problemy.
A sc57a/b sa małe, sc59 jest jeszcze mniejsza. Wszystkie Hondy są małe. Ogólnie sporty są małe. Jak się już rąk uparles to starszego fireblade albo gixa k1-k3,eezta wszystko małe będzie imho.
A sc57a/b sa małe, sc59 jest jeszcze mniejsza. Wszystkie Hondy są małe. Ogólnie sporty są małe. Jak się już rąk uparles to starszego fireblade albo gixa k1-k3,eezta wszystko małe będzie imho.
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
ZX-10R z roczników 2004-2005 albo Gix 1000 K5-K6 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Ja posiadam, jak nie masz daleko to zapraszam na przymiarkę 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Wzrost jeszcze by przeszedł na litrze (sam mam 187cm) ale z masą to trochę przesadziłeś...
Sporty kojarzone są z zawodowymi kierowcami wyścigowymi,którzy z definicji są szczupli i dlatego będzie to wyglądało IMO pokracznie.
No chyba,że jesteś kulturystą i stąd taka waga.
Pozdr

Sporty kojarzone są z zawodowymi kierowcami wyścigowymi,którzy z definicji są szczupli i dlatego będzie to wyglądało IMO pokracznie.

No chyba,że jesteś kulturystą i stąd taka waga.

Pozdr
BMW S1000RR
-
RSSSS - Bywalec
- Posty: 666
- Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
- Lokalizacja: Wrocław
SkoQ napisał(a):Sporty są z nimi kojarzone, bo łatwiej jest zrzucić kilogram ciała zawodnika niż kilogram z niezbędnych części w motocyklu
Widzę w twoim poście ukrytą sugestię dla autora wątku! Przerwa zimowa to wystarczający czas,żeby zejść do 100wki.
BMW S1000RR
-
RSSSS - Bywalec
- Posty: 666
- Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
- Lokalizacja: Wrocław
Mam was nagrodzić za offtop?
Jeśli nie macie nic do dodania w tym temacie to lepiej się nie udzielać niż wyłapać warna.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
sorry za oftop
ale by zamknąć jadaczki - co do gabarytów:
Saleta gabarytami sroce spod ogona nie wypadł a jeżdzi
ale by zamknąć jadaczki - co do gabarytów:
Saleta gabarytami sroce spod ogona nie wypadł a jeżdzi
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości