Piaggio NRG mc50
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Piaggio NRG mc50
Witam.
Mam problem z owym piaggio.
Przyjechał do mnie gosciu na sciągnięcie blokad.
W tym zaden problem ale silnik nie chce zapalic... Hmmm Gdy przyjechał to oczywiscie na nim i silnik prawował jakoś.... a ja po godzinie chciałem sie przejechac i sprawdzic jaka jest v-max.... I własnie nie chciał juz zapalic... Swiece niby zalewa, swiece wyminieniłem ale nadal to samo... Gdy przyejchał to silnik byl zgarzany mocno.
Wyczysciłem gaxnik ale mimo to to nic nie dało rady. Co moze byc ? Nie zapala ani z rozrusznika el. ani z kopniaka.
Iskra jest.
Prosze bardzo o pomoc?!
Mam problem z owym piaggio.
Przyjechał do mnie gosciu na sciągnięcie blokad.
W tym zaden problem ale silnik nie chce zapalic... Hmmm Gdy przyjechał to oczywiscie na nim i silnik prawował jakoś.... a ja po godzinie chciałem sie przejechac i sprawdzic jaka jest v-max.... I własnie nie chciał juz zapalic... Swiece niby zalewa, swiece wyminieniłem ale nadal to samo... Gdy przyejchał to silnik byl zgarzany mocno.
Wyczysciłem gaxnik ale mimo to to nic nie dało rady. Co moze byc ? Nie zapala ani z rozrusznika el. ani z kopniaka.
Iskra jest.
Prosze bardzo o pomoc?!
- MECHA-MOT
- Świeżak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
- Lokalizacja: Mika
no to narazie słaby mechanik z Ciebie. Może to być gaźnik, mogły sie też pierścienie skończyć. Równie dobrze może się zapłon przestawił, ale to raczej wątpliwe.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
No tak ale problem w tymze ja miałem blokady sciągac a nie bawic się z resztą osprzetu... ;/
Co dokładniej proponujesz ?
Gaxnik wyczyszczony i ustawiony.
Co do pierścieni to też odpada bo kompresja jest dobra.
A co do zapłonu to możliwe ze spaliła się tamta cewka od zapłonu ? Ale wtedy y iskry nie było, prawda?
Co dokładniej proponujesz ?
Gaxnik wyczyszczony i ustawiony.
Co do pierścieni to też odpada bo kompresja jest dobra.
A co do zapłonu to możliwe ze spaliła się tamta cewka od zapłonu ? Ale wtedy y iskry nie było, prawda?
- MECHA-MOT
- Świeżak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
- Lokalizacja: Mika
Czyli dopiero po wyciągnięciu blokad przestał odpalać ? A jak bardzo jesteś pewny że gaźnik jest ustawiony? Bo ja bym zaczął od tego skoro go zalewa. Pamiętaj też że iskra na świecy musi być niebieska, bo nie wystarczy samo to że jest.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości