Honda Hornet na pierwszy motocykl :)
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Na kursie przed egzaminem jeździłem tą samą Yamahą, na której obecnie zdaje się egzaminy. Tam również jest około stu koni jeżeli się nie mylę. Bardzo dobrze czułem się z takimi wartościami "między nogami", nie było zbyt wolno i mało dynamicznie, a i przy energicznym przyspieszeniu motor nie wyrywał rąk Miałem wrażenie, że jest to fajny kompromis.
Podpowiedzcie proszę, gdzie szukać zdrowego Horneta? Jakieś znane wam portale, miejsca, giełdy? Po za tymi oczywistym jak allegro, otomoto itp ? Gdzie sprawdzić dobrze motocykl przed zakupem? Co sprawdzić w nim na własną rękę, aby wiedzieć że warto zabrać go na płatny przegląd. Interesują mnie oferty i miejsca z Warszawy i okolic w promieniu max 100km od niej.
pzdr.
Dylu
Podpowiedzcie proszę, gdzie szukać zdrowego Horneta? Jakieś znane wam portale, miejsca, giełdy? Po za tymi oczywistym jak allegro, otomoto itp ? Gdzie sprawdzić dobrze motocykl przed zakupem? Co sprawdzić w nim na własną rękę, aby wiedzieć że warto zabrać go na płatny przegląd. Interesują mnie oferty i miejsca z Warszawy i okolic w promieniu max 100km od niej.
pzdr.
Dylu
-
Dyllu - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 23/9/2013, 13:45
Marsz rację No to trochę z innej strony... Chciałbym kupić motor na dwa, może nawet trzy sezony. Czy stu konny Honrnet będzie faktycznie taką przepaścią "nie do ogarnięcia" dla kogoś kto dobrze czuł się na 80-konnym motocyklu? A za razem 100 koni to wartość, która łba nie urywa a jednak szybko nie znudzi się z racji niedoboru mocy.
Mam szansę ogarnąć Horneta i nauczyć się na nim jeździć jeżeli na XJ6 czułem się bardzo komfortowo ?
Mam szansę ogarnąć Horneta i nauczyć się na nim jeździć jeżeli na XJ6 czułem się bardzo komfortowo ?
-
Dyllu - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 23/9/2013, 13:45
Tak, tylko widzisz, 100KM w powiedzmy takim FZ6, a 100KM w Hornecie to na prawdę przepaść, jak mądrze niektórzy prawią na tym forum, moc nie jest wyznacznikiem ogarnialności sprzętu, ale charakterystyka jego silnika, a Hornet? Hornet to najbardziej popiep***** street w klasie 600 jaki jeździ po ziemi.
Jeżeli chodzi o przetaczanie się po mieście, weekendowy lansik i raz na ruski rok jakiś dalszy wypad, to 77KM w takim XJ, który jest nader spokojnym sprzętem, jest wartością wystarczającą, FZ6 w nakedzie też miał 77KM, wersja S2 już 98KM i to też jest fajna propozycja, bo chcesz jechać spokojnie, to jedziesz, chcesz żeby urwało Ci łeb, to kręcisz go powyżej tych 8kRPM żeby obudzić diabełka .
Mam FZS-a 98KM i szczerze, w codziennym użytkowaniu, tej mocy nawet po prostu nie ma gdzie wykorzystać, moto praktycznie odżywa dopiero w na trasie podczas weekendowych wypadów.
Co do ogarnięcia Horneta...ja też miałem mieć ból z ogarnięciem FZS-a . Z tym, że ja przez 2 dni nastawiałem się psychicznie tylko do przejażdżki na prawie 100 konnym sprzęcie . Musisz usiąść, przejechać się, będziesz wiedział, czy będziecie się dogadywać, czy nie, tak samo jak z kobietą .
Jeżeli chodzi o przetaczanie się po mieście, weekendowy lansik i raz na ruski rok jakiś dalszy wypad, to 77KM w takim XJ, który jest nader spokojnym sprzętem, jest wartością wystarczającą, FZ6 w nakedzie też miał 77KM, wersja S2 już 98KM i to też jest fajna propozycja, bo chcesz jechać spokojnie, to jedziesz, chcesz żeby urwało Ci łeb, to kręcisz go powyżej tych 8kRPM żeby obudzić diabełka .
Mam FZS-a 98KM i szczerze, w codziennym użytkowaniu, tej mocy nawet po prostu nie ma gdzie wykorzystać, moto praktycznie odżywa dopiero w na trasie podczas weekendowych wypadów.
Co do ogarnięcia Horneta...ja też miałem mieć ból z ogarnięciem FZS-a . Z tym, że ja przez 2 dni nastawiałem się psychicznie tylko do przejażdżki na prawie 100 konnym sprzęcie . Musisz usiąść, przejechać się, będziesz wiedział, czy będziecie się dogadywać, czy nie, tak samo jak z kobietą .
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Myślałem że więcej tego latanga na XJ6 miałeś, na kursie ? To jest nauka do egzaminu, a nie jazdy, jazdy się nauczysz na motocyklu który będzie Twój. Nie wolisz kupić XJ'tki polatać trochę i dopiero jak zacznie Ci brakować przesiadać się na coś większego ?
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Glenroy napisał(a): Hornet to najbardziej popiep***** street w klasie 600 jaki jeździ po ziemi.
Z tym bym nie przesadzał Moim skromnym zdaniem dużo więcej oferuje BMW f800r niż xj6 i na miejscu autora tematu, jeżeli zrezygnuje z horneta na którego się napalił, to celowałbym właśnie w BMW, chociaż domyślam się że oryginalny design może zniechęcić.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
I znowu zgodzę się z Jaroaro i po raz kolejny powiem że hornet np przy street triplu to owieczka.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Nigdy nie zrozumiem porównywania mocy motocykli z różnych klas pojemności Swoją drogą BMW nie kupił bym za samo to jak wyglądają. A Hornet, no cóż wszyscy znają i kochają pytanie tylko czy autor tematu chce najbardziej powaloną 600 w swojej klasie czy po prostu Hornet mu się spodobał nie wiedząc o tym jak to ustrojstwo działa ?
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ napisał(a):Nigdy nie zrozumiem porównywania mocy motocykli z różnych klas pojemności Swoją drogą BMW nie kupił bym za samo to jak wyglądają. A Hornet, no cóż wszyscy znają i kochają pytanie tylko czy autor tematu chce najbardziej powaloną 600 w swojej klasie czy po prostu Hornet mu się spodobał nie wiedząc o tym jak to ustrojstwo działa ?
Dużo w tym prawdy, Hornet bardzo mi się podoba. Znajomy kupił to rok temu na pierwsze moto i bardzo sobie chwali. Słyszałem również, że ta Honda bardzo dobrze słucha się kierowcy, czy to prawda?
No i gdybym chciał bezmyślnie kupić jakiegoś szatana na początek, to nie celowałbym w 600ccm... i w sumie cieszy mnie to co piszecie bo wynika z tego, że Szerszeń to sześćsetka, która ma szansę nie znudzić się w połowie pierwszego sezonu, a ja lubię podejmować decyzje w oparciu o kompromis
-
Dyllu - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 23/9/2013, 13:45
Nie mówię że hornet jest kiepski bo to bardzo dobra maszyna i sam stałem przed wyborem Street czy Hornet. Co do BMW to faktycznie może się nie podobać, ale jak patrze na horneta, xj6, gladiusa, fz8 czy gsr 750 widzę prawie tę samą czachę. Wszystko robione na jedno kopyto
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Jeden lubi ogórki drugi ogrodnika córki Najlepiej jak przejedziesz się szerszeniem i sprawdzisz czy Ci odpowiada. A Jak jeszcze nie jesteś do końca zdecydowany, masz czas i chęci możesz podjechać na łopuszańską i sprawdzić na żywo bmw i angola. Na połczyńskiej masz yamahę, na prymasa tysiąclecia suzi, a na malowniczej hodne. Niestety nie wiem gdzie jest kawa. Usiądziesz, pooglądasz przejedziesz się i sam dokonasz wyboru, który najlepiej leży. Budżet masz całkiem spory jak na te klasę motocykli więc masz w czym wybierać.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
No ja bym wolał kupic Z750 zamiast horneta z racji tego że ma zdecydowanie lepszą elastyczność co przydaje się do jazdy we dwoje i nie trzeba tak kręcić jak horneta żeby jechał. A przy twoim budżecie nie wiem czy byś nawet Z800 nie kupił w jakiejś promocji posezonowej albo demo.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):No ja bym wolał kupic Z750 zamiast horneta z racji tego że ma zdecydowanie lepszą elastyczność co przydaje się do jazdy we dwoje i nie trzeba tak kręcić jak horneta żeby jechał. A przy twoim budżecie nie wiem czy byś nawet Z800 nie kupił w jakiejś promocji posezonowej albo demo.
Sugerujesz, że z ~20k mam szansę kupić nowy taki motocykl po sezonie?
-
Dyllu - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 23/9/2013, 13:45
Myślałem że masz więcej $$$ skoro chciałeś się porywać na moto z roczników 2009+
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Patrząc w ogłoszenia już teraz, a jeszcze nawet nie ma późnej jesieni, za 20k śmiało mogę szukać Horneta z 2010r, a wyskubując z kieszeni jeszcze trochę grosza lub podejmując dobre negocjacje ceny i 2011r może udałoby się kupić
Ot chociażby tutaj: http://www.motorakowski.pl/ct-menu-item ... iew/14/172
Sądzę, że bliżej końca roku spokojnie z 1k pln można by z tej ceny jeszcze urwać.
Ot chociażby tutaj: http://www.motorakowski.pl/ct-menu-item ... iew/14/172
Sądzę, że bliżej końca roku spokojnie z 1k pln można by z tej ceny jeszcze urwać.
-
Dyllu - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 23/9/2013, 13:45
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości