Cbr 1000 RR vs Gsx-r 750 /600 vs Kawasaki 636 ? ? ?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Cbr 1000 RR vs Gsx-r 750 /600 vs Kawasaki 636 ? ? ?
Witam!
Sprzedałem swój motocykl (Sv 650) i od jakiegoś czasu szukam nowego.
Interesuje mnie :
Honda CBR 1000 RR najlepiej sc57b, ale mam upatrzonÄ… sc57a
Suzuki Gsx-r 750 (ewentualnie 600) K6 K7
Kawasaki 636 05-06'
Nie wiem co wybrać, gdyż zawsze chciałem mieć Gsx-r, ale często jeżdzę w dwie osoby i zależy mi żeby miał dobry moment i brał też od dołu przy normalnej jeździe (przyzwyczaiłem się do Sv). Więc w grę wchodzi 750, a tych jest mało i droższe. 600 Są ładne w rozsądnej cenie, ale boje się właśnie o wysokie kręcenie i spalanie.
Co do Hondy to myślę, że jest najmniej awaryjna, mocna, spalanie ok, ale wygląd już od jakiegoś czasu trochę oklepany.
Kawasaki ... sam nie wiem co myśleć
Tak więc proszę o opinie, porównanie tych zagadnień:
-Moment, "od jakich obrotów bierze" (Chodzi mi o normalną jazdę, bo o szybkiej to bez różnicy !)
-Spalanie fajnie by było (przy normalnej jeździe 7-8l)
- Awaryjność ? Co jest najmniej awaryjne (słyszałem o awariach Gsx-r ów)
- Wielkość, co za tym idzie wygoda w dwie osoby (pozycja sportowa mnie nie przeraża i pasażerki też nie)
Pomóżcie !
Sprzedałem swój motocykl (Sv 650) i od jakiegoś czasu szukam nowego.
Interesuje mnie :
Honda CBR 1000 RR najlepiej sc57b, ale mam upatrzonÄ… sc57a
Suzuki Gsx-r 750 (ewentualnie 600) K6 K7
Kawasaki 636 05-06'
Nie wiem co wybrać, gdyż zawsze chciałem mieć Gsx-r, ale często jeżdzę w dwie osoby i zależy mi żeby miał dobry moment i brał też od dołu przy normalnej jeździe (przyzwyczaiłem się do Sv). Więc w grę wchodzi 750, a tych jest mało i droższe. 600 Są ładne w rozsądnej cenie, ale boje się właśnie o wysokie kręcenie i spalanie.
Co do Hondy to myślę, że jest najmniej awaryjna, mocna, spalanie ok, ale wygląd już od jakiegoś czasu trochę oklepany.
Kawasaki ... sam nie wiem co myśleć
Tak więc proszę o opinie, porównanie tych zagadnień:
-Moment, "od jakich obrotów bierze" (Chodzi mi o normalną jazdę, bo o szybkiej to bez różnicy !)
-Spalanie fajnie by było (przy normalnej jeździe 7-8l)
- Awaryjność ? Co jest najmniej awaryjne (słyszałem o awariach Gsx-r ów)
- Wielkość, co za tym idzie wygoda w dwie osoby (pozycja sportowa mnie nie przeraża i pasażerki też nie)
Pomóżcie !
- Kukizb5
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/11/2011, 00:10
W mojej rodzince są 636 03 , k4 750, i sc57a. No dobra 636 sprzedałem w tym roku.
Powiem tak ciężko porównywać. k4 dołu nie ma aż takiego cudownego jakby się chciało jest dużo mocniejszy jednak od 636 i na kolo z gazu pójdzie bez żadnego szarpania. 1000rr to już trochę inna bajka mimo ze nie jest to wielkie wheelie machine. sc57 lubieją się grzać w mieście nie wiem jak wersja b która ma inna chłodnice.
Mój kumpel przesiadł sie w w lata temu na jedna z moich 636 i był zadowolony.
Powiem tak ciężko porównywać. k4 dołu nie ma aż takiego cudownego jakby się chciało jest dużo mocniejszy jednak od 636 i na kolo z gazu pójdzie bez żadnego szarpania. 1000rr to już trochę inna bajka mimo ze nie jest to wielkie wheelie machine. sc57 lubieją się grzać w mieście nie wiem jak wersja b która ma inna chłodnice.
Mój kumpel przesiadł sie w w lata temu na jedna z moich 636 i był zadowolony.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Każdy sportowy litr mocno się grzeje w mieście. Temu większe miasta omijam szerokim łukiem jak się tylko da. Z tych 3 które wymieniłeś wybrał bym GSXR 750 od k6 w górę ze względu na dobrą moc a relatywnie niską wagę, moment obrotowy też nie najgorszy Ew popatrz za innymi litrami jeśli staż motocyklowy cie puszcza i predyspozycje.
W gixach jest to fajne że w standardzie masz wyświetlacz biegów, amor skrętu i jak komuś potrzebne (światła awaryjne)
W gixach jest to fajne że w standardzie masz wyświetlacz biegów, amor skrętu i jak komuś potrzebne (światła awaryjne)
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
I shift light
Cebra ma twarde siedzenie kierowcy, z siedzeniem pasażera jest jeszcze gorzej, więc przemyśl ten temat żeby Cię kobieta nie tłukła po plecach za jazdę po dziurach.
Mam Gixa 750 K6 i mocy faktycznie dużo więcej od mojej poprzedniej R6, ale i charakterystyka silnika jest dużo spokojniejsza. Jak dla mnie to złoty środek między 600 a 1000 a rama i 99% podzespołów jest z 600, więc waga i poręczność 600.
600 i 636 od razu sobie opdpuść, w 2 osoby to nie jazda. No chyba, że ma to być turystyczne turlanie to co innego.
Cebra ma twarde siedzenie kierowcy, z siedzeniem pasażera jest jeszcze gorzej, więc przemyśl ten temat żeby Cię kobieta nie tłukła po plecach za jazdę po dziurach.
Mam Gixa 750 K6 i mocy faktycznie dużo więcej od mojej poprzedniej R6, ale i charakterystyka silnika jest dużo spokojniejsza. Jak dla mnie to złoty środek między 600 a 1000 a rama i 99% podzespołów jest z 600, więc waga i poręczność 600.
600 i 636 od razu sobie opdpuść, w 2 osoby to nie jazda. No chyba, że ma to być turystyczne turlanie to co innego.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Tez polecam 3/4, fajna maszyna, nie mowie, ze inne sa zle natomiast z tego zestawienia to 750 jest balansem zalet i wad, gdyby w przyszlosci okazalo sie w co watpie ,ze chcesz wiecej mocy to podobno ten model ladnie sie stroi z PC, kilku ludzi zachwlalo sobie, ze uzyskali ciekawe wyniki na hamowniach. Mimo naszych wypowiedzi to jednak polecam przymierzyc sie samemu do wszystkich i podjac wlasna decyzje bo to nie my bedziemy tym jezdzic tylko ty a kazdy jest inny
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Dzięki za odpowiedzi
Czyli rozumiem, że najlepszą propozycją jest 750 Gixerka a ewentualnie Cbr.
Skoro tak mówicie to odpuszczę sobie 600-ki bo sam się bałem tego , że po jeździe na Sv będzie mi brakowało dołu. A jeśli chodzi o Cbr 1000 rr to oprócz owiewek to duża jest różnica pomiędzy sc57a i b? Honde myślę, że można taniej kupić dlatego nie skreślam jej jeszcze
Czyli rozumiem, że najlepszą propozycją jest 750 Gixerka a ewentualnie Cbr.
Skoro tak mówicie to odpuszczę sobie 600-ki bo sam się bałem tego , że po jeździe na Sv będzie mi brakowało dołu. A jeśli chodzi o Cbr 1000 rr to oprócz owiewek to duża jest różnica pomiędzy sc57a i b? Honde myślę, że można taniej kupić dlatego nie skreślam jej jeszcze
- Kukizb5
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/11/2011, 00:10
Coś tam podłubali w silniku szpece z hondy, ale szału nie ma.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość