Crf250x stuki
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Crf250x stuki
Witam.
http://www.youtube.com/watch?v=n-UC7fRBoiw
Mam tak samo w moim i nie wiem co się stało. Jeździłem hondą w sobotę umyłem odpaliłem na chwilę i po 3 dniach stania w garażu zaczęła tak stukać. Pod filmikiem autor pisze że to była uszczelka głowicy ale dziwne że uszczelka powoduje takie stuki. Proszę o sugestie co to może być ? i czy to może być ta uszczelka ?
http://www.youtube.com/watch?v=n-UC7fRBoiw
Mam tak samo w moim i nie wiem co się stało. Jeździłem hondą w sobotę umyłem odpaliłem na chwilę i po 3 dniach stania w garażu zaczęła tak stukać. Pod filmikiem autor pisze że to była uszczelka głowicy ale dziwne że uszczelka powoduje takie stuki. Proszę o sugestie co to może być ? i czy to może być ta uszczelka ?
- maka20
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/4/2011, 12:39
- Lokalizacja: Łeba
no lekko bo przy kompresji zrobi psyk:D to ten stuk. kuzyn w xlce ma zerwany gwint na wydechu i też mu tak stuka jak do po gazie. ale ja na twoim miejscu bym nawet tego nie odpalał, tylko zrzuć głowice popatrz co i jak wyreguluj zawory. tyle mogę ci powiedzieć.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Ostatnio robiłem takiego Xa 250. Do wymiany poszły szklanki zaworowe i wałek rozrządu. Także sprawdź górę.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Ale tak samo stukało ?
u mnie brzmi to dokładnie tak http://www.youtube.com/watch?v=VVb2bH47 ... e=youtu.be
Tylko jest bez obrazu bo coś się nie chciało wrzucić.
I jest na tyle dziwne że zawory się nie powinny rozregulować bo odpala od kopa po 4 dniach. Z tłokiem też nic kompresja jest jak była i mocy też tyle samo ile było wcześniej. To nie jest też kosz sprzęgłowy bo dźwięk słychać u góry silnika, możliwe by było że pierścienie albo pierścień pękł w którymś miejscu i lata ?
u mnie brzmi to dokładnie tak http://www.youtube.com/watch?v=VVb2bH47 ... e=youtu.be
Tylko jest bez obrazu bo coś się nie chciało wrzucić.
I jest na tyle dziwne że zawory się nie powinny rozregulować bo odpala od kopa po 4 dniach. Z tłokiem też nic kompresja jest jak była i mocy też tyle samo ile było wcześniej. To nie jest też kosz sprzęgłowy bo dźwięk słychać u góry silnika, możliwe by było że pierścienie albo pierścień pękł w którymś miejscu i lata ?
- maka20
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/4/2011, 12:39
- Lokalizacja: Łeba
Raczej na pewno to nie kosz.
Zacznij rozbierać i nie jeździj.
Zacznij rozbierać i nie jeździj.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Właśnie jest problem bo nie mam klucza dynamometrycznego i zbytnio się nie znam na 4t to nie to samo co 2t. Wiem że są instrukcje krok po kroku ale wolał bym chyba oddać do mechanika. Dlatego chciałem się spytać czy mogę teraz jeździć czy to jest coś niepokojącego.
- maka20
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/4/2011, 12:39
- Lokalizacja: Łeba
skoro stuka to nie powineiens jeździc. oczywiscie możeszz ale w koncu strzeli i tylko niepotrzebnych kosztów sobie narobisz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Im więcej będziesz jeździł tym więcej wydasz na remont - proste.
Jeśli chcesz odezwij się na gg:5632953
Jeśli chcesz odezwij się na gg:5632953
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
nie ma co czarowac i kombinowac, pokrywa zaworowa do góry i sprawdzaj jakie są luzy, wczesniej ustaw odpowiednio rozrząd, a następnie pomiar luzów, wyciągaj wałki i patrz jak wyglądają, jak się nie znasz rób zdjęcia i wstawiaj tutaj, a co do pomiaru luzu jak nie wiesz co i jak to na yt wpisz sobie crf valve clearance i szukaj opdowiednich filmów instruktarzowych o ile miales stycznosc z mechaniką jaką kolwiek, a jak nie to lepiej oddaj to komus kto się na tym zna
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
u mnie stukala tak sprezyna zaworowa. lepiej nie jezdzij bo narobisz wiekszych szkod.
Suzuki RMZ 250
-
matthew #3 - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości