Honda CBF 125cc 2009r
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Honda CBF 125cc 2009r
Witam
Chciał bym się dowiedzieć coś więcej o tym motocyklu , ile pali , cz dobrze sie sprawuje i jakie są jego bolączki , oraz oczywiście gdzie ma blokady na module , czy kolanku tłumika ? A może jeszcze gdzieś indziej ..
Proszę o odpowiedzi

Proszę o odpowiedzi

- Wilq225
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/8/2012, 20:09
- Lokalizacja: Knurów
Wciągnie tyle samo co każdy 4t w 125. Czyli ok 3-3.5 litra na stówkę. Oczywiście polecam Ci rozejrzeć się za innymi modelami w 4t, które są równie interesujące, np. Honda CBR 125, Yamaha YBR 125, Rieju RS2 125, który fabrycznie ma silnik od Yamahy YBR 125, mam na sprzedaż Rieju, jeżeli jesteś zainteresowany to napisz 

- Apovsky.
- Świeżak
- Posty: 190
- Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31
SILNIK
Typ Chłodzony powietrzem, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, OHC
Pojemność skokowa 125 cm³
Średnica x skok tłoka 52,4 x 57,8 mm
Stopień sprężania 9,2:1
Moc maksymalna 11,3 KM przy 8000 obr./min.
Moment obrotowy 11,2 Nm przy 6250 obr./min.
UKŁAD PALIWOWY
Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy 26 mm
Zbiornik paliwa 13 litrów
Zużycie paliwa wg WMTC** 1,8 l/100km
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Pojemność akumulatora 12V/6AH
Rozrusznik Elektryczny
UKŁAD NAPĘDOWY
Skrzynia biegów 5-stopniowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne 3,350 (67/20)
Przełożenie biegu 1 3,077 (40/13)
Przełożenie biegu 2 1,944 (35/18)
Przełożenie biegu 3 1,473
Przełożenie biegu 4 1,190 (25/21)
Przełożenie biegu 5 1,038 (27/26)
Przełożenie końcowe 2,625 (42/16)
Napęd tylnego koła Łańcuch O-ring
Prędkość maksymalna 104 km/h
RAMA
Typ Grzbietowa, z rur stalowych
PODWOZIE
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 1955 x 760 x 1110 mm
Rozstaw osi 1270 mm
Kąt nachylenia główki ramy 25° 55'
Wyprzedzenie 89 mm
Promień skrętu 2,1 m
Wysokość siedzenia 792 mm
Prześwit 173 mm
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 128 kg (P: 58 kg; 70 kg)
Masa "suchego" pojazdu 118 kg
Dopuszczalna masa całkowita 308 kg
ZAWIESZENIE
Przód 30 mm widelec teleskopowy, skok 115 mm
Tył Wahacz stalowy, podwójne konwencjonalne amortyzatory z 3-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 87 mm
HAMULCE
Przód 240 mm pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy zacisk
Tył 130 mm, bębnowy
OPONY
Przód 80/100-17M/C (46P)
Tył 100/90-17M/C (55P)
Motocykl jest niezły
Pośmigać idzie
Gdzie blokady?
Układ wydechowy i moduł - Tak mi się wydaje ;D
Typ Chłodzony powietrzem, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, OHC
Pojemność skokowa 125 cm³
Średnica x skok tłoka 52,4 x 57,8 mm
Stopień sprężania 9,2:1
Moc maksymalna 11,3 KM przy 8000 obr./min.
Moment obrotowy 11,2 Nm przy 6250 obr./min.
UKŁAD PALIWOWY
Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy 26 mm
Zbiornik paliwa 13 litrów
Zużycie paliwa wg WMTC** 1,8 l/100km
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Pojemność akumulatora 12V/6AH
Rozrusznik Elektryczny
UKŁAD NAPĘDOWY
Skrzynia biegów 5-stopniowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne 3,350 (67/20)
Przełożenie biegu 1 3,077 (40/13)
Przełożenie biegu 2 1,944 (35/18)
Przełożenie biegu 3 1,473
Przełożenie biegu 4 1,190 (25/21)
Przełożenie biegu 5 1,038 (27/26)
Przełożenie końcowe 2,625 (42/16)
Napęd tylnego koła Łańcuch O-ring
Prędkość maksymalna 104 km/h
RAMA
Typ Grzbietowa, z rur stalowych
PODWOZIE
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 1955 x 760 x 1110 mm
Rozstaw osi 1270 mm
Kąt nachylenia główki ramy 25° 55'
Wyprzedzenie 89 mm
Promień skrętu 2,1 m
Wysokość siedzenia 792 mm
Prześwit 173 mm
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 128 kg (P: 58 kg; 70 kg)
Masa "suchego" pojazdu 118 kg
Dopuszczalna masa całkowita 308 kg
ZAWIESZENIE
Przód 30 mm widelec teleskopowy, skok 115 mm
Tył Wahacz stalowy, podwójne konwencjonalne amortyzatory z 3-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 87 mm
HAMULCE
Przód 240 mm pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy zacisk
Tył 130 mm, bębnowy
OPONY
Przód 80/100-17M/C (46P)
Tył 100/90-17M/C (55P)
Motocykl jest niezły

Gdzie blokady?
Układ wydechowy i moduł - Tak mi się wydaje ;D
- Cianoku
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 31/8/2012, 09:26
Jak byś się stroche zainteresował to byś wiedział , że CBF 125 jest na wtrysku a nie na gaźniku
Jakie zębatki dobrać ? Dla większej prędkości a a jakie do stuntu
przeczytaj regulamin
na razie upominam
edytowałem za ciebie
senekkorzenna
Jakie zębatki dobrać ? Dla większej prędkości a a jakie do stuntu
przeczytaj regulamin

na razie upominam

edytowałem za ciebie
senekkorzenna
- Wilq225
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/8/2012, 20:09
- Lokalizacja: Knurów
Piszesz mi żebym się zainteresował trochę tym że CBF jest na wtrysku a nie gaźniku, a po chwili zadajesz pytanie z serii "poradnik dla leszcza - czyli jak stuningować moją 50ccm"...
Większa na przodzie i mniejsza na tyle doda ci prędkości. Na odwrót doda ci przyśpieszenia.
Większa na przodzie i mniejsza na tyle doda ci prędkości. Na odwrót doda ci przyśpieszenia.
- Apovsky.
- Świeżak
- Posty: 190
- Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31
Apovsky ma rację, w przypadku stuntu jest to jedna z większych zmian, i zmiany zębatki są odczuwalne na wszystkich motocyklach nie zależnie od pojemności. Więc Wilq trochę więcej pokory bo sam ledwo wsiadłeś, a rządzisz jakbyś tym pół europy zjechał na kolanie... możesz spróbować założyć mniejszą zembatkę na tył, z tym że przyspieszenie spadnie. Bolączka tkwi w nie zbyt mocnej jednostce napędowej (czyt. silniku)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości