Szprychy yamaha yz85 tył-16 cali
• Strona 1 z 1
Szprychy yamaha yz85 tył-16 cali
Witam,
jestem totalnym laikiem więc jeśli pisze w złym dziale to przepraszam. Kupiłem yamahe yz85 z 2006r i jest w takcie remontu i chciałbym wymienić w niej szprychy ,jednak nie mam prawie 500zł za szprychy oferowane do tego motocykla na stronie. A poprzednie były za duże i zapieczone na amen... jak możecie to dajcie mi namiary na jakieś tanie szprychy które bd pasować i ciężko mi powiedzieć jaka ma byc długość szprych ,koło to 16 cali .
Pozdrawiam
jestem totalnym laikiem więc jeśli pisze w złym dziale to przepraszam. Kupiłem yamahe yz85 z 2006r i jest w takcie remontu i chciałbym wymienić w niej szprychy ,jednak nie mam prawie 500zł za szprychy oferowane do tego motocykla na stronie. A poprzednie były za duże i zapieczone na amen... jak możecie to dajcie mi namiary na jakieś tanie szprychy które bd pasować i ciężko mi powiedzieć jaka ma byc długość szprych ,koło to 16 cali .
Pozdrawiam
- porast111
- Świeżak
piszesz - pisz na przyszłosc w dziale offroad. skoro nie masz kasy to po co wymieniasz ? one nie są taniem, szprychy są dosyc drogie, jedna szprycha kosztuje koło 8-10 zł nyple po kilka zł 3-5 pewnie. szpych jest niecałe 40 pewnie to sobie policz
bez sensu moim zdaniem wymieniac, jak juz chcesz na picuś glancuś zrobić moto, to zdejmij oponke, napsikaj WD 40 na noc, zaopatrz sie w dobry klucz i porozkręcaj całe koło, potem wszystko wyczysc - szprychy da sie na prawde fajnie doczyscic, nyple wsadź w jakies preparaty od rdzy albo jakies WD 40. poskładasz i bedzie jak trzeba. bez sensu od razu wymieniac. swoją drogą jak jesteś laikiem - to nie zabierał bym sie za to, po 1 bedzie ci trudno zapleść od nowa koło, choc to najprostsza rzecz później napiąc odpowiednio szprychy bedzie trudno dla kogos kto nie ma pojęcia o co tu chodzi. i mozesz sobie tym sposobem fajnie pokrzywić koło.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250