Enduro na kat A2
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Enduro na kat A2
Witam, chcialem sie Was zapytac jakiego enduro mozecie mi polecic pod kategorie A2 prawa jazdy, prosze rowniez o informacje dlaczego taki a nie inny, dlaczego model abc a nie def itp.
- antyko0
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 14/9/2013, 17:21
moze by warto napisać do czego chcesz takiego motocykla uzywac, gdzie jeździsz, ile masz kasy ? nikt jasnowidzem nie jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak wiec motocykl bedzie sluzyl do dojazdu do szkoly 10 km dziennie, bede nim jezdzil glownie po miescie, ale czasami bede tez chcial pojechac w troche ciezszy terez np. Pole (wiem ze mozna jezdzic tylko po prywatnym- takie posiadam) cena ok. 10 tys zl bez stroju
- antyko0
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 14/9/2013, 17:21
troche zalezy czego oczekujesz, masz juz jedno porównanie http://www.scigacz.pl/Uzywany,motocykl, ... 19971.html nie czytałem ale pewnie jestem podobnego zdania ;D
jak dla mnie DRZ to dobre moto, tanie w eksploatacji przy wersjach ulicznych S. spoko mozna przemiescic sie po asfalcie, jak i wjechac w kazdy teren nawet tor crossowy ( troche cięzszy teren czyli pole to żaden cięzki teren
ja nawet na rozgrzewke na pole nie wjezdzam bo nuda )
xt to moto bardziej na asfalt w terenie juz nie poszalejesz, chyba że bedzie cie rajcowało przepyrkanie gdzies po szutrze, o jakiejs zabawie raczej nie ma mowy. choc niektórych jara wjeżdanie R1 w leśne sciezki..... wiec co kto lubi ;D ja bym wolał wjechac jakis dobrym motorowerem 50 ccm niz xt 660
z kolei ta sobie lepiej poradzi na asfalcie, jest wygoidniejsza, wiekszy silnik mniej sie męczy, wieksza prędkosc przelotowa
mozna by jeszcze troche powymieniac, ale mysle że 250tki w 4T trzeba by odpuscic sobie, w sumie bezproblemu sobie poradzą na takiej trasie, ale jak nie chcesz ostro w teren wjeżdzać, to bez sensu kupowac cos bardziej terenowego.
ktm lc4 400 - ale tego mało jest, i wolałbym sprawdzoną DRZtke
jak dla mnie DRZ to dobre moto, tanie w eksploatacji przy wersjach ulicznych S. spoko mozna przemiescic sie po asfalcie, jak i wjechac w kazdy teren nawet tor crossowy ( troche cięzszy teren czyli pole to żaden cięzki teren

xt to moto bardziej na asfalt w terenie juz nie poszalejesz, chyba że bedzie cie rajcowało przepyrkanie gdzies po szutrze, o jakiejs zabawie raczej nie ma mowy. choc niektórych jara wjeżdanie R1 w leśne sciezki..... wiec co kto lubi ;D ja bym wolał wjechac jakis dobrym motorowerem 50 ccm niz xt 660

mozna by jeszcze troche powymieniac, ale mysle że 250tki w 4T trzeba by odpuscic sobie, w sumie bezproblemu sobie poradzą na takiej trasie, ale jak nie chcesz ostro w teren wjeżdzać, to bez sensu kupowac cos bardziej terenowego.
ktm lc4 400 - ale tego mało jest, i wolałbym sprawdzoną DRZtke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości