KTM EXC 125
Posty: 15
• Strona 1 z 1
KTM EXC 125
Siema.
Mam pytanie czy do ktm exc 125 muszą być kierunki by się poruszać legalnie po drodze ?
Mam pytanie czy do ktm exc 125 muszą być kierunki by się poruszać legalnie po drodze ?
- Czekolada
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 1/8/2013, 14:37
- Lokalizacja: Piwniczna
dawid - nie jestes pewny to nie pisz
wszystkie motocykle fabrycznie wyposażone w kierunki musza je mieć, z kolei żeby motocykl/motorower był dopuszczony do ruchu od któregośtam roku, tutaj nie bede strzelał ale pewnie tak jak kolega napisał przed 90 rokiem na pewno, wszystkie motocykle musza miec kierunki bo nie dostaną aktu homologacji. ktm przy sprzedazy dorzuca kierunki ale w pudełku. jak sie jeździ to juz indywidualna decyzja, ale teoretycznie bez kierunków wyjechać na droge publiczną nie można
wszystkie motocykle fabrycznie wyposażone w kierunki musza je mieć, z kolei żeby motocykl/motorower był dopuszczony do ruchu od któregośtam roku, tutaj nie bede strzelał ale pewnie tak jak kolega napisał przed 90 rokiem na pewno, wszystkie motocykle musza miec kierunki bo nie dostaną aktu homologacji. ktm przy sprzedazy dorzuca kierunki ale w pudełku. jak sie jeździ to juz indywidualna decyzja, ale teoretycznie bez kierunków wyjechać na droge publiczną nie można
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Gdy zdejmiesz siedzenie to masz obok baku kostkę (od której musisz poprowadzić kable to kierunków) schemat instalacji znajdziesz w instrukcji obsługi (i w przodzie musisz to samo zrobić )
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
robisz jak chcesz, nie muszą byc oryginalne, aby były na 12V. instalacja częsciowo fabrycznie powinna byc wypuszczona. w manualu jak kolega napisał jest pełen schemat co gdzie i jak.
a co do kierunków - nie polecam kupowac najtanszych. łamią się od samej jazdy. mowa o tych za kilka złotych. nie ma co tez kupowac jakis drogich bo też sie mogą uszkodzic przy glebie. jak dla mnie najlepsza opcja kierunków. to na przód kierunki montowane na kierownicy (mocowane do kierowncy wiszące w dół ) są na allegro kiedys widziałem, a na tył, łezki nie sterczące, tylko takie praktycznie płaskie majac ten zestaw praktycznie smiało mozna wjeżdzac w teren
a co do kierunków - nie polecam kupowac najtanszych. łamią się od samej jazdy. mowa o tych za kilka złotych. nie ma co tez kupowac jakis drogich bo też sie mogą uszkodzic przy glebie. jak dla mnie najlepsza opcja kierunków. to na przód kierunki montowane na kierownicy (mocowane do kierowncy wiszące w dół ) są na allegro kiedys widziałem, a na tył, łezki nie sterczące, tylko takie praktycznie płaskie majac ten zestaw praktycznie smiało mozna wjeżdzac w teren
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
przepraszam ze się podpiołem pod temat ale tez potzrebuje pomocy
Ja mam podobną sytuacje tylko próbóje wystartowac do przeglądu z hondą cr e
musisz miec swiatło przód tył ,licznik drogomierz,nózkę:) kierunki ,stop ,lusterko po lewej stronie mnie diagnosci umnie niszczą wyskoczyli mi z jakims oryginalnym licznikiem do tego motoru po 1 nie wiem czy taki w ogóle istniał a na homologowany mnie nie stac ,do mojego motoru jest podobna instalacja chyba, może podpowie ktos jak podpiąc chyba musi byc regulator napięcia? nie wiem taki chyba http://allegro.pl/regulator-napiecia-cr ... 78050.html
kierunki mam od kolegi z przełacznikiem od husqwarny to chyba będę musiał zamontowac mały akmulatorek koło lampy przód nie znam się za dobrze na elektryce ale kombinuje:)
Ja mam podobną sytuacje tylko próbóje wystartowac do przeglądu z hondą cr e
musisz miec swiatło przód tył ,licznik drogomierz,nózkę:) kierunki ,stop ,lusterko po lewej stronie mnie diagnosci umnie niszczą wyskoczyli mi z jakims oryginalnym licznikiem do tego motoru po 1 nie wiem czy taki w ogóle istniał a na homologowany mnie nie stac ,do mojego motoru jest podobna instalacja chyba, może podpowie ktos jak podpiąc chyba musi byc regulator napięcia? nie wiem taki chyba http://allegro.pl/regulator-napiecia-cr ... 78050.html
kierunki mam od kolegi z przełacznikiem od husqwarny to chyba będę musiał zamontowac mały akmulatorek koło lampy przód nie znam się za dobrze na elektryce ale kombinuje:)
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
nie podepniesz elektryki, akumulator spoko, ale on ci swiateł nie zasili.
musi byc regulator - ale pod co go podepniesz ? jak nie masz kasy to sie w to nie pakuj, bo musisz zmieniać całe magneto, kompletne od jakiegos enduro. a od czego podejdzie ? bedziesz tutaj miał duuuuuzo kombinowania, bo w niektórych mtoo przynajmniej jest troche miejsca, a w CR malutkie koło i zaraz idzie ten trzpien od sprzęgła i większego nie wsadzisz. chyba na cewke dodatkową pewnie też miejsca nie będzie żeby dostawić. dopiero od alternatorka idzie do regulatora.
a co do licznika - vapor trialtech tego szukaj, z 400 zł musisz dać ale pchajac sie w rejestrowanie crossówki chyba bez worka kasy nie ma co zaczynać
musi byc regulator - ale pod co go podepniesz ? jak nie masz kasy to sie w to nie pakuj, bo musisz zmieniać całe magneto, kompletne od jakiegos enduro. a od czego podejdzie ? bedziesz tutaj miał duuuuuzo kombinowania, bo w niektórych mtoo przynajmniej jest troche miejsca, a w CR malutkie koło i zaraz idzie ten trzpien od sprzęgła i większego nie wsadzisz. chyba na cewke dodatkową pewnie też miejsca nie będzie żeby dostawić. dopiero od alternatorka idzie do regulatora.
a co do licznika - vapor trialtech tego szukaj, z 400 zł musisz dać ale pchajac sie w rejestrowanie crossówki chyba bez worka kasy nie ma co zaczynać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Znaczy się gosc od którego kupiłem a raczej jeszcze wczesniejszy własciciel miał do niego podpięte światła bo doszłem do tego:) dał mi alternator (http://moto.bidoncs.pl/product/image/6921/Obraz-047.jpg coś takiego tylko w srodku jest koło magnesowe które się przykręca,) z którego wychodzą 3 kable z kołem do przykręcenia na magneto z tego idzie jaki prąd stały? dostałem do tego kupe kabli z koskami i widze ze przy silniku tez mam jakies dwie nie co mniejsze jak pudełko zapałek kostki z których wychodza dwakable umieszczone niedaleko swiecy
(ja jestem słabym elektrykiem ale brat kazął pytac czy z tego wychodzi prąd stały czy zmienny (ewentualnie to sprawdzi ,i jaki tam jest plus minus) ja jestem zielony ale jemu wystarczą podpowiedzi i napewno jakos to podłaczy, a potem się będe martwił o liczniki itd zresztą swiatła by sie przydały juz bo się ciemno szybko robi
(ja jestem słabym elektrykiem ale brat kazął pytac czy z tego wychodzi prąd stały czy zmienny (ewentualnie to sprawdzi ,i jaki tam jest plus minus) ja jestem zielony ale jemu wystarczą podpowiedzi i napewno jakos to podłaczy, a potem się będe martwił o liczniki itd zresztą swiatła by sie przydały juz bo się ciemno szybko robi
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości