Zobacz wątek - Sportowa 600 do 12/13 tys.
NAS Analytics TAG

Sportowa 600 do 12/13 tys.

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Sportowa 600 do 12/13 tys.

Postprzez SkoQ » 8/9/2013, 08:22

- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie)
Mając 14 lat jeździłem na crossie 110 ccm, kilka lat nie mam pojęcia ile km, mając 18 lat zrobiłem prawko na A, z trzyletnią przerwą wsiadłem na GS 500 E który został mi tutaj polecony, nakręciłem nią 10 tys. km w sezon.

- Wiek 22, waga 65, wzrost 179,

- Do jakich celów chcesz używać motocykla ?
Jazda na co dzień, wokół komina, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, jazda z plecaczkiem (bardzo rzadko), jazda po torze.

- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? obstawiam, że tym razem będzie mniej około 7/8 tys.

- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? 12/13 tys. to maks jaki chce dać za moto, ciuchy mam we wszelkich już konfiguracjach.

- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? Standardzik, co trzeba wymienić będzie wymienione.

- Jakie motocykle Ci się podobają ? sportowe

- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
najbardziej cieszy moje oko GSX-R 600 K1-K3 bo w tych rocznikach wydaje mi się że kupię je po prostu w lepszym stanie nie dopłacając za lift. No i chyba spalanie go nie pogrąża :D
Powiedzcie szczerze, czy to już czas kiedy mogę pchać się powoli na sporta czy może kupić w tym sezonie SV 650s i dopiero później sporcik ? nie jest za wcześnie przy moim doświadczeniu ?
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)


Postprzez Starski » 8/9/2013, 09:18

W tej kasie szukałbym tylko hondy i suzuki ;)
SkoQ, przejechałeś 10tys. km i się zastanawiasz czy sportowa 600 to nie jest za szybko dla Ciebie? :)
Osobiście też przemierzam morze ofert na portalach, ponieważ szukam K1-K3 750..
Enyłej moto które sam brałem pod uwagę myślę, że będą takie same u Ciebie:
- CBR F4i,
- Gsxr K1-K3 600,
- 929,
- 954,
- Gsxr K1-K3 750.

U mnie wygrywa 3/4 litra, swoją drogą K4 jest znacznie ładniejszy, ale zadbane chodzą ciut.
Moto na A2: GS 500, NX 650, XT 660, YBR 250, Ninja 250R
Avatar użytkownika
Starski
Świeżak
 
Posty: 349
Dołączył(a): 25/1/2013, 14:30

Postprzez SkoQ » 8/9/2013, 09:42

Dzień w którym uznasz, że umiesz jeździć powinien być dniem od którego już nigdy nie wsiądziesz na moto :D zrobiłem w miarę chyba solidny podkład pod sportową 600, tyle że u mnie większa pojemność nie wchodzi w grę ;) więc z tego co podrzuciłeś ewentualnie f4i dorzucił bym do mojej listy. Można w tej kasie dostać moto w stanie igła ? :D bo od 13 klocków zaczynają się już bezwypadkowe K4 ;P piękne ale chyba lepiej wziąć coś starszego, w lepszym stanie.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Vergon » 8/9/2013, 10:20

Jak kupisz 600 to zrobisz wielkie oczy i przez dwa tygodnie będziesz się jej bał, ale ogarniesz spokojnie po 10kkm na GSie.
Za te 14k znajdziesz dość ładne K4/K5 i tego tysiaka zbijesz z ceny spokojnie.
Myślę, że to najlepszy wybór z w tej kasie chociażby dlatego, że masz USD z przodu.
Wolałbym mieć np. lekko przytartą owiewkę w Gixie K4/K5 niż idealne plastiki w K1/K3, R6 czy Cebrze.
Poza tym ze sprzedażą też będziesz miał łatwiej, bo widzę, że jak ktoś chce Gixa to prawie każdy chce dozbierać do tej granicy 13k, żeby kupić już po lifcie.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SkoQ » 8/9/2013, 12:06

Czyli jednak celować w K4 ?
Jeszcze dorzucę pytanie co sądzicie o Cebrze F4i/F4i sport ?
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez czuły » 8/9/2013, 12:23

Mogłeś napisać na priv. Od ogłoszeń masz dział ogłoszenia.
kravec
Avatar użytkownika
czuły
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 29/8/2011, 12:37
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Vergon » 8/9/2013, 12:34

SkoQ napisał(a):Czyli jednak celować w K4 ?
Jeszcze dorzucę pytanie co sądzicie o Cebrze F4i/F4i sport ?


Ja bym tak zrobił i nie ograniczaj się do K4 bo K5 to ta sama kasa a malowania mogą się bardziej podobać. No i w Gixie masz awaryjki i shiftlight ;)
Cebra wizualnie jest epokę wcześniej, co nie znaczy, że nie może się podobać.
Poczytaj opinie, jednogłośnie to najsłabszy sport ze stawki.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SkoQ » 8/9/2013, 13:45

10 KM w tą czy w tą nie robi dla mnie różnicy, przy ponad setce koni to dla mnie i tak będzie potwór :) a z tego co słyszałem jest najłatwiejsza do ogarnięcia ze sportowych 600. Dla mnie osobiście nie ma brzydkich sportów po 2000 roku :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Glenroy » 8/9/2013, 14:38

Może jakaś kawa ZX-6R? Tylko jak już, to koniecznie 636.
Czemu zrezygnowałeś z SV-ki?
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez skidmarks » 8/9/2013, 18:22

A może GSX-R 750. Bedziesz miał zawias UPD. Moc maszyny trzymające nowoczesne standardy. Poradzisz sobie.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez SkoQ » 8/9/2013, 18:41

No panowie 600 ccm to maks i tego nie zamierzam zmieniać. ZX-6R i to w wersji 636 moim zdaniem jest zbyt narwanym moto żebym na to wsiadał. Mam duży respekt do sportowych maszynek dlatego wybieram rozważnie. Zrezygnowałem z SV'ki sam nie wiem dlaczego, pewnego dnia po prostu obudziłem się rano i pomyślałem. A może by tak sport ? Powiedziałem to kumplom, większość stwierdziła, że wreszcie sam do tego doszedłem. Sami nie chcieli mi niczego takie podpowiadać żeby nie było na nich :D Jutro lecę oglądać CBR F4i sport, i przy okazji inną F4i może okaże się że będzie to dla mnie za dużo i wrócę do SV'ki. A może wpasuje się w nią idealnie i wreszcie poczuję się jak ryba w wodzie :) GS'ka zweryfikowała moje oczekiwania od motocykla, zobaczymy jak kolejne moto zweryfikuje umiejętności na niej zdobyte. W każdym razie wiem że czego bym nie wybrał będę zadowolony, ponad rok już z Wami chłopaki spędziłem i wiem, że nigdy nie polecicie zbyt dużej maszyny na zbyt mało doświadczenia dlatego ufam że tak jest i tym razem. Jeśli kupię to się pochwalę :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez jaroaro » 8/9/2013, 19:14

Czytając do czego będziesz używał moto, na Twoim miejscu chyba jednak wybrałbym sv-ke. Jechałem f4i i wydawała mi się strasznie nuda, ale to moje zdanie.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez SkoQ » 8/9/2013, 19:18

Jazda po torze, ostre latanie wokół komina ? to co według Ciebie tam powinno być wpisane żeby brać sporta ? :D jak ktoś zamierza brać udział w wyścigach po torze to nie pisze tutaj postów uwierz mi ;)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez jaroaro » 8/9/2013, 19:48

Wydaje mi się tylko, że możesz się zawieść dołem w f4i. Sport jest dobry kiedy masz fajne klarowne zakręty gdzie moto ma wyższe obroty a więc jest w swoim żywiole. W mieście takie moto się marnuje i nie wykorzystasz tego a ulica to nie tor i taka sv-ka też zda egzamin i da dużo frajdy, możliwe że dużo więcej niż honda. Ja bym jednak celował w 636. Tak jak wspomniałem to tylko moje zdanie ;-)
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Seba_ER5 » 8/9/2013, 21:03

636 ujezdzalem po er5 ogolnie jezeli chcesz odrobine wygody w supersporcie to jedynie model od 05-06 bo 03-04 jest zaje... twarty i bola nery xD czasem.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Sykopson » 9/9/2013, 11:38

Ja osobiście w tej kasie bym się nawet nie zastanawiał i brał bym 636 po 2003, ale jak uważasz. Tak to rzeczywiście Gix K4 wydaje się być najlepszą opcją.

Albo mi się zdawało albo kiedyś mówiłeś że chcesz SV i to będzie docelowe moto ale to mi się przesłyszało chyba :D

Pochwal się jak kupisz cosik...
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Black-Ghost » 9/9/2013, 16:17

Wyczyściłem spam. Następnym razem porozdaje lizaki :evil: :evil:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez d_donald » 9/9/2013, 17:26

Sykopson napisał(a):Ja osobiście w tej kasie bym się nawet nie zastanawiał i brał bym 636 po 2003, ale jak uważasz. Tak to rzeczywiście Gix K4 wydaje się być najlepszą opcją.

Albo mi się zdawało albo kiedyś mówiłeś że chcesz SV i to będzie docelowe moto ale to mi się przesłyszało chyba :D

Pochwal się jak kupisz cosik...

Zadam Ci pytanie z innego wątku- miałeś te motocykle? Wypowiadasz się w tym dziale, jakbyś miał już co najmniej 5ty motocykl z rzędu i objechałbyś nimi całą Polskę, a na oko to dopiero zaczynasz, sądząc po tym jakie masz moto.
A jeśli chodzi o temat to czy tor będzie okazjonalnie i czy to typu Radomia, czy często i Poznań, Most itd?
Jak masz jeździć głównie po mieście i czasem sobie wjechać na tor to nie wiem czy sport się nada. Rzędowa 4rka daje kiepski dół niestety jeśli się wysoko kręci. Wolałbym vkę jak sv650, po lifcie z pełną owiewką wygląda jak typowy sport, a daje więcej zabawy. Z perspektywy posiadania 4 garów w rzędzie stwierdzam, że następne moto już będzie miało układ V :) Myślałem kiedyś, że jednak mocne r4 będzie fajne, jednak nadal trzeba je wkręcać, a vka daje Ci moc od dołu.
d_donald
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9/9/2013, 02:40

Postprzez Sykopson » 9/9/2013, 17:55

Gdzie Ty tu widzisz wypowiedź człowieku? Mówię co bym brał, a nie jaki ten motocykl jest itd. I o Gixie powiedziałem że WYDAJE się być sensowną opcją. Zarejestrowałeś się ledwo co na forum i bijesz do mnie pianę... Uspokój się. :roll:

EDIT do wypowiedzi poniżej:
Nie będę tutaj siał offtopu więc masz PW :)
Ostatnio edytowano 9/9/2013, 18:11 przez Sykopson, łącznie edytowano 1 raz
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez d_donald » 9/9/2013, 18:00

Nic nie biję, tylko to są takie posty, które nic nie wnoszą, bo nie miałeś sprzęta a tylko piszesz co byś chciał. Ogarnij jakby każdy tak pisał, że on chce np. r1, a temat jest o dragstarze jaki zrobiłby się syf. Albo temat o rękawiczkach za 300 zł, a Ty piszesz, że chciałbyś handroidy, czaisz? :)

Co ten post wnosi w temat? ... już któryś raz próbujesz udowodnić w sposób nie koniecznie zgodny z regulaminem swoje zdanie.. opanuj się bo poleci lizak za offa. // boshi
d_donald
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9/9/2013, 02:40

Następna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr