Zobacz wątek - pierwsze soft enduro-które wybrac

pierwsze soft enduro-które wybrac

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

pierwsze soft enduro-które wybrac

Postprzez grzegorz12345 » 4/9/2013, 15:11

Witam. Chciałem kupic sobie jakies soft enduro myślałem nad yamha DT 125 ale troche ona juz stara. Chciałbym aby było 2 osobowe i dlatego myślałem nad yamaha wr 125 r ale nie wiem czy mi sie szybko nie znudzi dlatego myślałem nad yamha wr 250f tylko nie wiem czy ona jest 2 osobowa. a moze doradzilibyście mi jakis inny motocykl? dodam ze wolałbym zeby nie był za drogi w utrzymaniu bo jak dowiedziałem sie ile kosztuje utrzymanie hard enduro to sie przestraszyłem...
grzegorz12345
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/9/2013, 15:02


Postprzez Effendi » 4/9/2013, 18:25

Jak to się mówi, stara ale jara, jest mało awaryjna, czyli tania w utrzymaniu. Gdzie chcesz na tym śmigać, tylko po ulicy czy też las? Co do znudzenia w WR 125, to jest supermoto w 125, nie ma to za wiele mocy, w dodatku jest w 4 suwie, wr 250 nie jest 2 osobowa, można dorobić stopki, ale przewożenie na niej osób będzie niezgodne z prawem. Utrzymanie hard enduraka jest wysokie, władować w niego trzeba ok 1500 zł rocznie, jeżdżąc ulicą jeszcze więcej bo silnik nie jest dostosowany do takiej jazdy. Moglibyśmy doradzić, ale nie wiemy jakie masz doświadczenie i gdzie chcesz jeździć.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez grzegorz12345 » 4/9/2013, 20:00

bede jeździł tez po asfalcie ale tez po lesie a doświadczenie mam tylko takie ze do tej pory pare ładnych lat jeździłem na ogarku 200. W tym roku kończe 20 lat więc chce kupić coś mocniejszego a jakies soft enduro inne by sie nie znalazło? bo nie chce zeby mi sie szybko znudziło a potrzebuje takiego 2 osobowego motorku
grzegorz12345
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/9/2013, 15:02

Postprzez henio12323 » 4/9/2013, 20:07

napisz ile masz kasy. motocykli jest pełno, tylko nie wiadomo czy doradzić cos za 4000 zł czy 40000 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grzegorz12345 » 4/9/2013, 21:06

do wydania na motocykl mam 20 tysięcy
grzegorz12345
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/9/2013, 15:02

Postprzez henio12323 » 4/9/2013, 21:55

nie znajdziesz zadnego hard enduro dwu osobowego. ( no może znajdą sie jakies egzotyczne wyjątki np husqvarna WR 125 miała podnóżki dla pasażera ) yamah WR 250 F to wyczynówka, bez sensu ją kupowac do poruszania sie w 2 osoby po mieście. duzo lepiej i znacznie taniej, sprawdzi się yamaha WR250R, która jest fakt słabsza ale w porównaniu do wersji F jest praktycznie za darmo - tyle co wymiana płynów eksploatacyjnych i tankowanie. sprzet to soft enduro wiec w zasadzie jest to to czego szukasz. ( wrf to hard enduro ) spoko nada się na początek. chyba, ze mocowo bedzie za słaba, to polecam suzuki DRZ 400, fajne moto, mocniejsze i zrywniejsze w wersji S czyli ulicznej bedzie rózniez bezawaryjne i ekonomiczne. a w terenie zawsze da się pobawic

oba są dwuosobowe ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grzegorz12345 » 5/9/2013, 15:38

dzieki za pomoc :) a czy takim motorkiem na tych kołach super moto dałoby rade pojeździć po lesniej, utwardzonej ale troszke kamienistej drodze? i zainteresowały mnie te dwie yamahy (wr250r i wr 250x) jak jest z ich awaryjnościa? dałoby rade przejeździć 1 sezon za 200-300zł(nie licząc benzyny) bo z tego co słyszałem to w hard enduro co chwile trzeba jakies cylindry tłoki wymieniać a tego wolałbym uniknąć i czy wersja X jest dwuosobowa?
grzegorz12345
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/9/2013, 15:02

Postprzez Effendi » 5/9/2013, 19:52

Dałoby, ale byłoby dużo łatwiej zaliczyć wywrotkę, łyse opony nie miałyby takiej przyczepności do podłoża.WR250r jak i WR250x są 2 osobowe, z tym że wersja x jest bardziej robiona na ulicę, czyli supermoto, wersja r jest pomiędzy zwykłą wr'ką a wersją na ulicę. W hardzie silniki są dość wyżyłowane, więc remonty trzeba wykonywać częściej. Wersja Wr x będzie najtańsza w utrzymaniu.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez henio12323 » 5/9/2013, 20:36

kolego czytaj ze zrozumieniem WR R to nie jest hard enduro, tutaj silniki są żywotne i trwałe. w wersji WR 250 F ( hard enduro ) robi sie czesto remjonty a motocykl nie jest dwu osobowy.

co do kół SM i jazdy w terenie - moim zdaniem bezsens bo strach. zero frajdy z jazdy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr
cron