[Suzuki Inazuma 250] Suzuki Inazuma 250 - miejski wszędoł
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[Suzuki Inazuma 250] Suzuki Inazuma 250 - miejski wsz
Dyskusja na temat: Suzuki Inazuma 250 - miejski wszędołaz
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki Inazuma 250 - miejski wszędołaz
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki Inazuma 250 - miejski wszędołaz
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
wiem że zostanę zdeptany z tratowany itp za to co powiem ale bardziej podoba mi się już romet division 250. Oczywiście wiem że nie ma co porównywać jakości mocy itp ale ceny również....<br><hr>ilovemaluch
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jaki problem
kazdy ma swoje zdanie a juz jest super jak potrafi je wylozyc nie opluwajac innych
, mi tez sie nie pododba
<br><hr>kapitan_bomba



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kiczowaty i brzydki jak noc, w przypadku tanich maszyn najlepiej sprawdza sie typowy golas, taki jak np. stary bandit 600<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale stary bandit to nie nowy ze sklepu... a jesli chodzi o nowki, to jednak inazuma stosunkiem ceny do tego, co sie dostaje - prowadzi<br><hr>IzanumanumaheejKomentatorzy napisał(a):kiczowaty i brzydki jak noc, w przypadku tanich maszyn najlepiej sprawdza sie typowy golas, taki jak np. stary bandit 600<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dla mnie super. Moc, wielkość, wygląd, marka, osiągi. Może poza wyglądem przedniej lampy i błotnika ale trudno, przebolałbym. Najbardziej lubię nakedy, może dlatego podoba mi się. Moc i pojemność na moje potrzeby idealna (miasto i trasy do 200 km), przy tym malutkie spalanie. Trzeba poczekać na jesienno-zimowe przeceny. <br><hr>Mark7
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popieram, nie wiem co spece od suzuki sobie myśleli wypuszczając ten model. To moto jest po prostu brzydkie.<br><hr>iopKomentatorzy napisał(a):wiem że zostanę zdeptany z tratowany itp za to co powiem ale bardziej podoba mi się już romet division 250. Oczywiście wiem że nie ma co porównywać jakości mocy itp ale ceny również....<br><hr>ilovemaluch<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ponad 30 lat temu Suzuki produkowało cos takiego:
http://www.usouko.urethane-ya.com/SOLD% ... _37552.JPG
Mimo chłodzenia powietrzem i gaźników, 27 KM, a na niektóre rynki nawet 30 KM.
Miałem kiedys przyjemnośc spróbować jak to lata i udało mi się bez większych problemów dociągnąc do licznikowych 165 km/h. Prowadzenie jak na starszawego Japońca bez zarzutu, a i hamulce niekiepskie. Z paliwem i olejem ważył 175 kg i palił mniej więcej tyle samo co Inazuma (chyba że sie odkręciło ostro, to i do 8 l/100 potrafił wykopcić. A przy tym był naprawdę śliczny i wiele egzemplarzy śmiga dziś w przebraniu Cafe racer'a.
Jakoś w dziedzinie osiągów mniejszych pojemnościowo maszyn nie widać żadnego postępu na przestrzeni 30 lat. Pewnie normy czystości spalin swoje robią, hałasu również i trwałość przy chłodzeniu cieczą też jest znacznie wyższa, choć kumpel wspomnanego wyżej GSX'a remontował po przebiegu 80 000 km, choć w tamtych latach liczniki były podkręcane do granic absurdu i równie dobrze mogło to przejechać grubo ponad stówkę.
A co do stylizacji Inazumy, to na pewno karkołomne byłoby próbowanie przeróbki na CR'a ...
http://www.usouko.urethane-ya.com/SOLD% ... _37552.JPG
Mimo chłodzenia powietrzem i gaźników, 27 KM, a na niektóre rynki nawet 30 KM.
Miałem kiedys przyjemnośc spróbować jak to lata i udało mi się bez większych problemów dociągnąc do licznikowych 165 km/h. Prowadzenie jak na starszawego Japońca bez zarzutu, a i hamulce niekiepskie. Z paliwem i olejem ważył 175 kg i palił mniej więcej tyle samo co Inazuma (chyba że sie odkręciło ostro, to i do 8 l/100 potrafił wykopcić. A przy tym był naprawdę śliczny i wiele egzemplarzy śmiga dziś w przebraniu Cafe racer'a.
Jakoś w dziedzinie osiągów mniejszych pojemnościowo maszyn nie widać żadnego postępu na przestrzeni 30 lat. Pewnie normy czystości spalin swoje robią, hałasu również i trwałość przy chłodzeniu cieczą też jest znacznie wyższa, choć kumpel wspomnanego wyżej GSX'a remontował po przebiegu 80 000 km, choć w tamtych latach liczniki były podkręcane do granic absurdu i równie dobrze mogło to przejechać grubo ponad stówkę.
A co do stylizacji Inazumy, to na pewno karkołomne byłoby próbowanie przeróbki na CR'a ...
- kapselleek
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 11/6/2013, 10:15
chodził o wygląd... a jezeli chodzi o opłacalnosc to i tak wolalbym bandita 600 lub 1200 z wymienionym zawieszeniem np. na hyperpro (i jezdzilby duuuzzzooo lepiej), a ile kasy by zostało ...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):kiczowaty i brzydki jak noc, w przypadku tanich maszyn najlepiej sprawdza sie typowy golas, taki jak np. stary bandit 600<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):ale stary bandit to nie nowy ze sklepu... a jesli chodzi o nowki, to jednak inazuma stosunkiem ceny do tego, co sie dostaje - prowadzi<br><hr>Izanumanumaheej<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
romet rzeczywiście jest ładniejszy, tak samo SYM ma podobny model. Niemniej w Romecie mi wystarczyło popatrzeć jak pospawany jest tłumik, żeby się odechciało jego zakupu.<br><hr>buuKomentatorzy napisał(a):wiem że zostanę zdeptany z tratowany itp za to co powiem ale bardziej podoba mi się już romet division 250. Oczywiście wiem że nie ma co porównywać jakości mocy itp ale ceny również....<br><hr>ilovemaluch<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popieram! W państwach, w których motocykle traktuje się jako środek transportu takie motocykle jak Inazuma świetnie się sprzedają. Z pewnością wygodniej pojechać do pracy Inazumą, niż np. GS'em Adventure lub R1. Problem w tym, że w Polsce nie stać nas, aby posiadać dwa motocykle w garażu. Myślę, że dlatego żaden producent motocykli nie projektuje ich z myślą o PolsceKomentatorzy napisał(a):Według mnie to świetna alternatywa dla dużych pojemności w mieście<br><hr>Młody125<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jak z wielkoscia tego moto? Czy czlowiek wyglada na nim tak smiesnie jak na hodzie cbr250? Ale i tak duzo lepiej prezentuje sie crf250.<br><hr>apod
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam 187 cm wzrostu, więc sam oceńKomentatorzy napisał(a):A jak z wielkoscia tego moto? Czy czlowiek wyglada na nim tak smiesnie jak na hodzie cbr250? Ale i tak duzo lepiej prezentuje sie crf250.<br><hr>apod<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości