Zobacz wątek - Bandit, lekarza!

Reklama

NAS Analytics TAG

Bandit, lekarza!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Bandit, lekarza!

Postprzez Kuba9333 » 3/9/2013, 20:59

Witam, z góry Was przepraszam, jeśli taki problem był już poruszany, proszę jednak o poradę. Podczas jazdy, gdy kranik nastawiony jest na pozycje 'on' nagle wyczuwam, że zaczyna brakować paliwa w trakcie jazdy przekręcam go na rezerwe :) i wtedy się zaczyna .. po pierwszych razach myślałem, że wyssałem resztki paliwa z przewodów i po przełączeniu na rezerwę Suzi znów musi je zassać. Motocykl zaczyna się dusić i lekko parskać z tłumika, a dźwięk silnika brzmi jakby wszystko w środku latało, manetka wtedy reaguje tylko do 4tys obrotów, po podkręceniu jej mocniej motocykl się dławi i w rezultacie gaśnie. Macie jakieś pomysły, porady, sugestie? :wink:
Kuba9333
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/9/2013, 20:49


Postprzez mati22252 » 3/9/2013, 21:43

Ale że na rezerwie w ogóle nie chodzi?
Jeżeli tak to najprawdopodobniej zatkany kranik na pozycji rezerwy.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez Kuba9333 » 3/9/2013, 21:49

nie, wiesz co jakby się zalewał, bo poparska, poparska i wszystko wraca do normy, ale problem wraca za kazdym razem po przekreceniu na rezerwe.
Kuba9333
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/9/2013, 20:49

Postprzez mati22252 » 3/9/2013, 22:21

Ale gdy przekręcisz przed odpaleniem czy tylko podczas jazdy gdy nie ma już paliwa na otwartym?
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 4/9/2013, 12:55

a jak jezdzi na pri?
od kiedy tak sie zrobilo ??
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Kuba9333 » 4/9/2013, 14:01

podczas jazdy, na pri wszystko ok.
Kuba9333
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/9/2013, 20:49

Postprzez mati22252 » 4/9/2013, 19:15

To po prostu gdy kończy Ci się paliwo na on nie dostaje paliwo i wypala paliwo z komory pływakowej i przewodów zanim Ty przełożysz na res i potem musi znów to napełnić
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 6/9/2013, 08:21

masz zepsuty kranik prawdopodobnie albo węza gdzieś zagiętego od gaźników do baku co idzie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Kuba9333 » 10/9/2013, 16:44

Dzięki chłopy, zmajstrowałem nowy kranik. Po problemie.
Kuba9333
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/9/2013, 20:49



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr