romet ogar 200-pomocy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
romet ogar 200-pomocy
Witam ostatnio dostałem od dziadka rometa ogara 200 czyli popularną ,,jawke,,. Prosze Was o pomoc gdyz mam z niem pewne problemy. Otóz musze wymienic pierścienie bo je słychać tylko nie wiem jak dostac sie do tłoka, po drugie wydaje mi sie ze troche za duzo pali, po trzecie troche wolno przyspiesza ale gdy sie juz wkręci to idzie bardzo dobrze (czy moze to byc wina tych pierścieni?), czasem ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku a na zimnym pali od kopa praktycznie. A moze sa jakies cześci które jeszcze powinienem wymienić? Z góry dziękuje za pomoc
- michal1996
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 1/9/2013, 11:13
Wymień świece dla pewności też, gaźnik również wyczyść i wyreguluj, dlatego że gaźnik może być przyczyną przymulania na początku. Co do tych pierścieni. Po prostu odkręcasz Cylinder wyjmujesz go z tłoka zdejmujesz tłok kupujesz i wymieniasz pierścienie. W filtr powietrza też zainwestuj 

Suzuki RM 125
- Cianoku
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 31/8/2012, 09:26
dla Ciebie prosta ale ja mam 17 lat ;( a co do Ciebie Cianok to wymieniałes siwece
i regulacja gaźnika własnie pojawia sie problem nie wiem jak odginac ta blaske zeby była odgieta dobrze

ogar 200, MZ ETZ 250 (do remontu
)

- michal1996
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 1/9/2013, 11:13
Chodzi ci o pływak?
P.S// Operacja jest naprawdę prosta tak jak mówi senekkorzenna Po prostu bierzesz klucz i rozkręcasz. Wszystko po kolei demontujesz a montujesz odwrotnie.
Wiem schemat jakiÅ› nie podobny
Ale zawsze coÅ›.
A więc taka mała legenda:
1-Głowica
2-Cylinder
3-Wał
4-Tłok
Odkręcasz najpierw głowice tam chyba trzymają 4 śruby
potem odkręcasz cylinder wyciągasz, ostrożnie aby nie uszkodzić tłoka ale raczej nie uszkodzisz. Potem zostanie Ci tylko tłok. A na nim masz Pierścienie a w nim sworzeń który trzyma tłok z korbowodem. Sworzeń jest zabezpieczony oczywiście aby nie uszkodzić cylindra lub tłoka. Wyciągasz równie ostrożnie można użyć płaskiego śrubokręta małego. Oczywiście możesz pierścienie wymienić bez wyjmowania tłoka z korbowodu ale to zawsze Ci ułatwi pracę.
P.S// Operacja jest naprawdę prosta tak jak mówi senekkorzenna Po prostu bierzesz klucz i rozkręcasz. Wszystko po kolei demontujesz a montujesz odwrotnie.

Wiem schemat jakiÅ› nie podobny

A więc taka mała legenda:
1-Głowica
2-Cylinder
3-Wał
4-Tłok
Odkręcasz najpierw głowice tam chyba trzymają 4 śruby
potem odkręcasz cylinder wyciągasz, ostrożnie aby nie uszkodzić tłoka ale raczej nie uszkodzisz. Potem zostanie Ci tylko tłok. A na nim masz Pierścienie a w nim sworzeń który trzyma tłok z korbowodem. Sworzeń jest zabezpieczony oczywiście aby nie uszkodzić cylindra lub tłoka. Wyciągasz równie ostrożnie można użyć płaskiego śrubokręta małego. Oczywiście możesz pierścienie wymienić bez wyjmowania tłoka z korbowodu ale to zawsze Ci ułatwi pracę.
- Cianoku
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 31/8/2012, 09:26
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości