Zobacz wÄ…tek - romet ogar 200-pomocy
NAS Analytics TAG

romet ogar 200-pomocy

i inne małe pojemności
_________

romet ogar 200-pomocy

Postprzez michal1996 » 1/9/2013, 18:30

Witam ostatnio dostałem od dziadka rometa ogara 200 czyli popularną ,,jawke,,. Prosze Was o pomoc gdyz mam z niem pewne problemy. Otóz musze wymienic pierścienie bo je słychać tylko nie wiem jak dostac sie do tłoka, po drugie wydaje mi sie ze troche za duzo pali, po trzecie troche wolno przyspiesza ale gdy sie juz wkręci to idzie bardzo dobrze (czy moze to byc wina tych pierścieni?), czasem ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku a na zimnym pali od kopa praktycznie. A moze sa jakies cześci które jeszcze powinienem wymienić? Z góry dziękuje za pomoc
michal1996
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 1/9/2013, 11:13


Postprzez Cianoku » 1/9/2013, 18:44

Wymień świece dla pewności też, gaźnik również wyczyść i wyreguluj, dlatego że gaźnik może być przyczyną przymulania na początku. Co do tych pierścieni. Po prostu odkręcasz Cylinder wyjmujesz go z tłoka zdejmujesz tłok kupujesz i wymieniasz pierścienie. W filtr powietrza też zainwestuj :)
Suzuki RM 125
Cianoku
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 31/8/2012, 09:26


Postprzez michal1996 » 1/9/2013, 20:11

dla Ciebie prosta ale ja mam 17 lat ;( a co do Ciebie Cianok to wymieniałes siwece :) i regulacja gaźnika własnie pojawia sie problem nie wiem jak odginac ta blaske zeby była odgieta dobrze
ogar 200, MZ ETZ 250 (do remontu :( )
michal1996
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 1/9/2013, 11:13

Postprzez Cianoku » 1/9/2013, 20:33

Chodzi ci o pływak?

P.S// Operacja jest naprawdę prosta tak jak mówi senekkorzenna Po prostu bierzesz klucz i rozkręcasz. Wszystko po kolei demontujesz a montujesz odwrotnie.



Obrazek

Wiem schemat jakiÅ› nie podobny :P Ale zawsze coÅ›.
A więc taka mała legenda:
1-Głowica
2-Cylinder
3-Wał
4-Tłok

Odkręcasz najpierw głowice tam chyba trzymają 4 śruby
potem odkręcasz cylinder wyciągasz, ostrożnie aby nie uszkodzić tłoka ale raczej nie uszkodzisz. Potem zostanie Ci tylko tłok. A na nim masz Pierścienie a w nim sworzeń który trzyma tłok z korbowodem. Sworzeń jest zabezpieczony oczywiście aby nie uszkodzić cylindra lub tłoka. Wyciągasz równie ostrożnie można użyć płaskiego śrubokręta małego. Oczywiście możesz pierścienie wymienić bez wyjmowania tłoka z korbowodu ale to zawsze Ci ułatwi pracę.
Cianoku
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 31/8/2012, 09:26



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê