Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
Witam wszystkich. Jestem Rafał i pochodzę z Wrześni. Motocyklami interesuje się już jakiś czas, jednak dużo okazji do pojeżdżenia nie miałem, bo nikt w rodzinie ani w okolicy albo chociaż z kumpli moto nie posiadał.
Niedawno zdałem prawko i ogólnie jestem początkujący.
Szukam jakiegoś dobrego moto (z większym nastawieniem na enduro) na początek. Mam do wydania 7000 zł na sam motocykl. Osobiście słyszałem dobre opinie na temat Yamahy XT 600. Może jednak Wy polecicie coś innego, nie koniecznie enduro. Z góry dziękuję.
Niedawno zdałem prawko i ogólnie jestem początkujący.
Szukam jakiegoś dobrego moto (z większym nastawieniem na enduro) na początek. Mam do wydania 7000 zł na sam motocykl. Osobiście słyszałem dobre opinie na temat Yamahy XT 600. Może jednak Wy polecicie coś innego, nie koniecznie enduro. Z góry dziękuję.
- kangur_wrz
- Świeżak
tomera napisał(a):YAMAHA XT ALBO DT TAK MI SIĘ WYDAJE
ALE DT CHYBA NIE MA 600
Nie żebym się czepiał ale zaczynasz mnie wkurzać

Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
Siema
Mam 11 lat 141cm wzrostu i waże 33kg i chcę kupic sobie crossa. Myśle nad Rieju Mx 50 , Malaguti Grizzly 12. Ale chyba kupie Rieju Mx 50, jest tańsze a chyba nie gorsze. Jak myślicie Rieju będzie dla mnie dobre?? Dam na nim rade?? Nie będzie za duży?? Czy będzie się psuł czy nie?? Czy będą do niego części?? Prosiłbym was o rady. Pozdrawiam 

- radek10roni
- Świeżak
Na pierwszy offroadowy sprzęt lepiej kupić enduro. W porównaniu do wyczynowej crossowki ma mniejszą moc, ale łatwiej jest się uczyć jeżdzić na takim motocyklu. No i ważna sprawa, posiada homologacje. A co do pojemności to max. 250, ale lepiej zacząć od 125. Na crossa można przesiąść się, przynajmniej po jednym sezonie.
Ostatnio edytowano 24/11/2008, 15:32 przez desmoRR, łącznie edytowano 2 razy
DUCATI DESMOSEDICI RR