Zobacz wątek - [S] Kawasaki Ninja 250 '86
NAS Analytics TAG

[S] Kawasaki Ninja 250 '86

Kupno, sprzedaż i zamiana pojazdów - dla tych, którzy nie lubią korzystać z http://gielda.scigacz.pl/ (ogłoszenia z gielda.scigacz.pl pojawiają się przy wszystkich artykułach w portalu Ścigacz.pl o pasujących do nich motocyklach)
_________

[S] Kawasaki Ninja 250 '86

Postprzez Brekekeks » 23/8/2013, 06:59

Witam! Mam do sprzedania moją Ninję 250 z roku 1986. Ninja jest po przekładce silnika (również z Ninjy 250, rocznik 1996). Świetny motocykl do nauki, szczególnie dla osób o niewielkich gabarytach. Voodoo serwisowe z dwóch sezonów:
-czyszczenie, uszczelnienie i synchronizacja gaźników x2
-wymiana przewodów paliwowych i filtra paliwa
-wymiana oleju i filtra (olej Fuchs Silkolene 10w40, potem Motul 7100 10w40)
-naciągnięcie łańcucha x2
-wymiana opon (obecnie Continental ContiGo, przebieg to 4000 mil)
-wymiana łożyska główki ramy
-wyczyszczenie filtra powietrza x2
-wymiana oleju w lagach i uszczelniaczy
-wymiana płynu hamulcowego i chłodniczego
-nowy uchwyt kolektora wydechowego

Na początek następnego sezonu trzeba zrobić:
-synchro i czyszczenie gaźników
-czyszczenie filtra powietrza
-olej i filtr
-wymiana płynu hamulcowego
Czyli standard. W moto nie ma żadnej poważnej awarii do usunięcia, można wsiadać i jeździć.

Co do przebiegu - nie wiem czy jest oryginalny, ja zrobiłem od kupna ok 4000 mil. Moge go przekręcić na jakąś określoną liczbę jeśli komuś tak pasuje. Obecnie 21000 mil prawie równe (na zdjęciach stary przebieg).

Moc w dowodzie jest wbita 50KM, raczej na 100% taka nie jest, ale aby spełniał wymogi nowych przepisów, i był legalny na kat A2 trzeba by udać się na hamownię (chyba, że ktoś ma znajomych w wydziale komunikacji, wtedy te 2 koniki obniżą bez problemu:)

Plusy dodatnie tego moto:
-bardzo zrywny
-ekonomiczny (spalanie ok 3l/100km)
-wąski (jeszcze mi się nie zdarzyło abym na światłach nie startował z linii)
-lekki (waga ok 170kg na mokro)
-niski (przy moich 163cm wzrostu spokojnie obiema nogami sięgam ziemi)
-części są dostępne i dość tanie (pamiętać, aby nie szukać części po VIN, moto ma zmieniony silnik więc filtr oleju i powietrza jest inny, aczkolwiek nadal dostępny)
-wszystko działa (wbrew pozorom rzadkość)
-bardzo dobre hamulce (tarcza z tyłu, bardzo dobrze się dozuje, w przeciwieństwie do bębnów)
-praktycznie nowe gumy, tarcze i klocki hamulcowe
-2 cylindry, dość mocny dół
-jedzie prosto, rama nie jest skrzywiona
-dobra bateria, nawet po długim okresie bez jazdy odpala bezproblemowo
-całkiem przyjemnie wydech warczy:)

Plusy ujemne:
-wygląd, moto nie należy do urodziwych, miało kilku właścicieli i wszyscy uczyli się na nim jeździć, owiewki są klejone, kierunki brzydkie, ryski na lakierze, nadłamana klamka sprzęgła itd, z lansu nici
-to 250, więc kosmicznych prędkości nie osiąga, 160km/h i dalej się męczy
-twarde siedzenie, w dłuższych trasach daje się we znaki, po 150km musiałem zrobić przerwę na rozprostowanie nóg
-mała dziurka w wydechu, tuż przed lewym tłumikiem

Cena 3500 zł do negocjacji (w granicach rozsądku), jako gratis dorzucam 2l oleju Motul 7100 10w40, filtr powietrza, płyn hamulcowy na wymianę. oraz oryginalną instrukcję obsługi. Kontakt - 693 600 903
Na maila rzadko zaglądam, więc czas reakcji bywa różny.
Galeria zdjęć: http://s96.beta.photobucket.com/user/he ... rary/Ninja
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce



Powrót do Motocykle, skutery, quady - dodaj też ogłoszenie na gielda.scigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr